1.8 моно не всеки път гасне от ключа и държи вискоки обороти

Техническа и сервизна информация за Passat
kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8 моно не всеки път гасне от ключа и държи вискоки обо

Мнениеот kgkep » Пон 31 авг 2015 8:39


Сигурни ли сте, че сместа е бедна, аз все си мисля че е прекалено богата? Разхода софийско последно беше около 18 на 100. Ако е завито кранчето и сместа е бедна не трябва ли поне разхода да е по -малък?




Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: 1.8 моно не всеки път гасне от ключа и държи вискоки обо

Мнениеот plameney » Пон 31 авг 2015 12:56


kgkep написа:..Разхода софийско последно беше около 18 на 100.

При това положение не мога да бъда сигурен че е бедна сместа.Възможно е да смуче от някъде въздух...Друга причина за да продължава да работи колата след угасяне може да бъде неправилна центровка,което също да предизвика повишена температура на камерите,възможно е също и клемореда да не е в ред и за това да не гасне а да няма проблем с бедна смес или центровка.От разстояние мога само да предполагам.Трябва си човек който да ти помогне на место.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 моно не всеки път гасне от ключа и държи вискоки обо

Мнениеот Iezekil » Пон 31 авг 2015 19:47


Доста изчерпателно колегите са дали всички възможни варианти за проблеми по моното.Само да вметна,че мудното вървене,както и детонации в мотора+повишени/понижени минимално обороти,често имат пряка връзка с центровката.Както знаете,на газ е хубаво да се кара с повечко предварение за добра динамика и разход.
На колегата ivan6333предлагам да започне с проверка на стойностите на ТПС-а по описания начин.Когато го бях разбутал имаше точно същите симптоми на бензин-тръгваше с много лашкане,което избягвах с мръсна газ.Това си е болка при монотата,имат навика да се разбутват с времето или да им се изтриват пистите.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: 1.8 моно не всеки път гасне от ключа и държи вискоки обо

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 31 авг 2015 20:32


kgkep написа:Сигурни ли сте, че сместа е бедна, аз все си мисля че е прекалено богата? Разхода софийско последно беше около 18 на 100. Ако е завито кранчето и сместа е бедна не трябва ли поне разхода да е по -малък?

Бедна смес не означава автоматично нисък разход, дори от бедна смес можеш да докараш по висок разход на гориво от богата смес. Просто натискаш повече педала и стават едни интересни неща


ivan6333
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 24 окт 2010 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СТ.ЗАГОРА

Re: 1.8 моно не всеки път гасне от ключа и държи вискоки обо

Мнениеот ivan6333 » Пон 31 авг 2015 21:40


Аз дори нямам газова уредба, никога на тази кола не е слагана никаква уредба...


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: 1.8 моно не всеки път гасне от ключа и държи вискоки обо

Мнениеот Iezekil » Вто 01 сеп 2015 6:15


Когато е изтрит или разместен ТПС-а просто лъже кога и колко е отворен дросела.На газ се появява задържане на оборотите,понеже ЕКУ вследствие на тая грешна информация командва степ мотора да задържа дросела.На бензин обаче нещата са вързани и с дюзата,започва некоректно впръскване на гориво и от там прехълцването,сиреч давене.Тия 3 елемента по моното-дюза,ТПС и степ мотор са взаимно свързани.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8 моно не всеки път гасне от ключа и държи вискоки обороти

Мнениеот kgkep » Съб 19 дек 2015 15:45


Здравейте на температурния датчик има разлика от около 200ома между показанията за ЕКУ и таблото. Датчика е сравнително нов, на около 20000км. Смених го защото някакъв колега на баща ми го взел за неговия Пасат, но той бил с два отделни датчика и му го беше подарил. Тогава сменях тройника на антифриза и смених и датчика. Стария никога не съм го мерил, но го пазя ощеи трябва да го видя. Ламбдата мисля че не работи, защото с мултицет мени от 0,1 до 0, 5. Над 0,5V не може да качи и показанията ги забавя понякога, смисъл промяната в напрежението не е равномерна ами се застоява например на 0,47V за 2 сек. На газ отива на 0.57V и не мени което е разбираемо. Може ли ЕКУто да не прави по-богата смес и за това да не ходи над 0,5 или си е от самата сонда? На газ заковава точно на 0,56 или ,57 ако може ли по някакъв начин от това да се ръководя дали сместта е бедна или богата на газ. С изключен темп. датчик вдига оборотите и напрежението на ламдата става около 0,5V тоест и с максимално богата смес ламбдата не може да даде стойност над половин волт, а на газ скача на почти 0,6. Струва ми се че на газ я дави, но искам да чуя и вашето мнение преди да въртя кранчето. Ламбдата да я отпиша ли напълно с тези показания които ми дава. С VAG-COM не съм я гледал, че батрията на лаптопа замина напълно и не ми се пуска удължител.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта