Здравейте, от известно време спря да ми показва температурата на двигателя на таблото. Не съм убеден обаче, че проблема е в таблото. Забелязах също и че един от датчиците при двигателя е прокапал (тече антифриз). Те общо са 3 там на това място и не знам кой за какво е, ако може да ме ориентирате. Май няма да ми излезе солено смяната му?
Колата е Passat b3 1.6 от 88г. с EZ мотор. Прикачвам снимка:
http://www.img-share.eu/main/image_view/IMG_20150830_173406vnuIbKm.jpg.htm
Става въпрос за датчика от долната страна на маркуча, а не за тези 2та отгоре върху които съм фокусирал, тъй като не мога да го снимам добре и него. Намира се точно над бензиновата помпа.
VW Passat b3 1.6 - проблем с температура
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: VW Passat b3 1.6 - проблем с температура
Здравей колега,ето информация:син-инфо за Компютъра,червен-режим смукач и черен-инфо за таблото!
Извади буксата на черния датчик,сложи едно мостче и дай контакт,ако стрелката на температурата се вдигне,датчика е за смяна.Въпросния датчик има О пръстен и вероятно той е за смяна,щом е прокапал.
Извади буксата на черния датчик,сложи едно мостче и дай контакт,ако стрелката на температурата се вдигне,датчика е за смяна.Въпросния датчик има О пръстен и вероятно той е за смяна,щом е прокапал.
- m0v3r
- Мнения: 149
- Регистриран на: Чет 19 апр 2012 14:11
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: EZ 1988
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat b3 1.6 - проблем с температура
При мен компютър няма. За режим смукач също не съм сигурен, че е необходим датчик тъй като смукача вътре е с някаква термо пластина през която минава антифриза и според температурата се свива и разширява, която пък води до промяна на оборотите. Колата е с карбуратор.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat b3 1.6 - проблем с температура
При 1,8 от долната страна е датчика за подгрева на таралежа в смукателните колектори.Принципно е червен,гледам при теб червения е отгоре...А след като няма ЕКУ не виждам защо си с 3 датчика...
Най проста проба дали е таблото е да размениш буксите на датчиците-сини и черния,тъй като принципа на действие е еднакъв,а стойностите близки.Ако таблото не реагира,проблема е в него или кабелите.
Най проста проба дали е таблото е да размениш буксите на датчиците-сини и черния,тъй като принципа на действие е еднакъв,а стойностите близки.Ако таблото не реагира,проблема е в него или кабелите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Дечев89 и 48 госта