въпросче за хидравлика

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dino27
Мнения: 41
Регистриран на: Пет 04 май 2007 8:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище

въпросче за хидравлика

Мнениеот dino27 » Чет 17 май 2007 12:12


имам един проблем който може да е смешен на много от форума но за мен не е
купих пасат Б3 93 1800к моно но хидравликата е толкова лека че едва се кара
и който се качи казва че не е виждал такава хидравлика
въпроса ми е дали може да се стегне малко
ще ви бъда много благодарен




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1937
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 17 май 2007 16:14


може ама трябва да сложиш ремъчна шайба с по-малък външен диаметър на помпата може би или по-слаба помпа/дето ти прави по-малко налягане че да ти е по-трудно :D .Като си помисля че хората дават мило и драго да имат като твоята хидравлика въпроса ти наистина е смешен.Ама може и предишния собственик да е правил нещо по въпроса


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19576
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: въпросче за хидравлика

Мнениеот radotom » Чет 17 май 2007 20:34


dino27 написа:купих пасат Б3 93 ...

Кога го купи, колега? Скоро ли?
Щото и аз първата седмица с тая хидравлика карах, като че ли за първи път се качвам на кола! :lol:
Но после свикнах, де... ;)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 17 май 2007 20:41


първата седмица с тая хидравлика карах,

е ..може да му е 1 вата хидравлика .....макар че пасатите които съм карал ( 4 броя) никой не ми се е видял с лека хидравлика в сравнение с мерцедес да кажем...че даже и на пежото се върти доста по леко , ама приемам , че е с по малки гуми все пак ...


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 17 май 2007 21:28


а завива ли както трябва?


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 17 май 2007 21:54


Danny boy написа:може ама трябва да сложиш ремъчна шайба с по-малък външен диаметър на помпата може би или по-слаба помпа/дето ти прави по-малко налягане че да ти е по-трудно :D .Като си помисля че хората дават мило и драго да имат като твоята хидравлика въпроса ти наистина е смешен.Ама може и предишния собственик да е правил нещо по въпроса
колега, според мен ако ще се сменява шайбата на помпата, то тя трябва да е с по-голям диаметър, за да и се намалят оборотите, а от там и налягането :wink:


Потребителски аватар
dino27
Мнения: 41
Регистриран на: Пет 04 май 2007 8:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище

Мнениеот dino27 » Пет 18 май 2007 9:49


значи май ви е смешно :lol:
но баща ми има мерцедес 124 брат ми кара голф 1.9тд и на двамата хидравликите им са по стегнати а моята направо не може да се кара с над120 а иначе градско е супер
а това не ми е първата кола с хидравлика така че знам какс трябва да се върти една хидр.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пет 18 май 2007 10:03


има вероятност да е слагана допълнително хидравликата без да е сменена старата механична рейка
и от там ненормалната лекота :)
същата е на голфа на сестра ми точно поради тази причина :) :)


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 18 май 2007 10:31


Що си мисля че имаше редукционен клапан за налягането май? Да не е сдал?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 18 май 2007 10:34


One написа:има вероятност да е слагана допълнително хидравликата без да е сменена старата механична рейка
и от там ненормалната лекота :)
същата е на голфа на сестра ми точно поради тази причина :) :)

Я поясни как става точно тази работа ?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11928
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 18 май 2007 11:26


psstv18rp написа:Що си мисля че имаше редукционен клапан за налягането май? Да не е сдал?

Ако има такъв клапан някой да казва къде се намира ако знае и дали се регулира или подменя с нов, защото пък моята хидравлика ми се вижда доста по - твърда отколкото би трябвало да бъде. :lol:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 18 май 2007 14:24


Доколкото виждам от сайта на братушките има редукционен клапан, в самата помпа, но бил достъпен отвън.
Явно трябва да се мери налягането с манометър и после да се пипа клапана ако трябва. :-)


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Пет 18 май 2007 18:33


One написа:има вероятност да е слагана допълнително хидравликата без да е сменена старата механична рейка
и от там ненормалната лекота :)
същата е на голфа на сестра ми точно поради тази причина :) :)


и аз нещо немога да си я обясна тая работа с механична рейка. Аз съм разглобявал и механична и хидравлична и трябва доста пипане по механична за да стане хидравлична а и да не кажа че е невъзможно


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Пет 18 май 2007 18:37


А при износване на грабена в хидравличната рейка се получава хлабина и от там идва и по лекото въртене ,винаги след рециклиране
на рейка волана става по "твърд" именно защото се обира тази хлабина а и е възможно да е и от клапана за високо налягане на помпата, и варянта да бъдеш просветлен е да идеш в 9-ти блок
в студентски град и там ще ти кажат какво трябва да се направи ,
момчетата са специалисти.

Последна промяна от batsande на Пет 18 май 2007 18:40, променено общо 1 път.


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Пет 18 май 2007 18:40


Опа сега видях че не си от София извинявам се :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта