Здравейте!
След като не успях да оправя стария двигател, и успях да реша проблема с прегряването на новия, колата тръгна толкова добре, че просто.... много ѝ се кефех. Може би твърде добре, за да е добре.
Онзи ден докато карах из града, спирам на един паркинг и гледам че тече нещо изпод колата. Отварям капака - ужас, спукал се маркуча, който свързва водната помпа с една метална тръба и всичко изтекло. Не съм го усетил кога е станало докато съм въртял из града. Оставих я на паркинга и тръгнах по магазините за авточасти, намерих същия маркуч (4 лв.), антифриз, вода, смених го в полеви условия на паркинга, напълних системата и със свито сърце запалих. Уви, започна да хвърля пара, но като загря и спря.
Така и прави сутрин - като я запаля, върви тежко и неравномерна докато загрее, после тръгва нормално. Дайте идеи, моля, това ѝ е ТРЕТИ по ред двигател Иначе върви нормално като загрее, хода е равномерен. Маркучи не надува.
Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Би трябвало да ти светне лампата на антифриза като е тръгнал да изтича.
- ludmil
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Voluminer написа:Би трябвало да ти светне лампата на антифриза като е тръгнал да изтича.
то такава няма при мен. Поне не знам да има.
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Трябва да има.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Дай на контакт и виж какво свети по таблото.
- ludmil
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
масло и мига температурата
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Това е датчика.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Това е индикатора, даика е в канчето.
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
goppa написа:Това е индикатора, даика е в канчето.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Вероятно пак е за гарнитура,почти съм сигурен че няма да ти се размине.Като остане съвсем без антифриз и сегментите понякога го отнасят,дано не си карал много така.Двамата с пляктора сте уникални просто...
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Развий свещите, снимай ги и качи снимката да ги видим какъв цвят са.
На мен смяната на гарнитурата ми излезе около 50лв и един ден работа.
На мен смяната на гарнитурата ми излезе около 50лв и един ден работа.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Voluminer написа:Би трябвало да ти светне лампата на антифриза като е тръгнал да изтича.
Ако казанчето му е без датчик, като моето не знам кое ще светне
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Да,Б3 са често без датчик.Разбира се елементарно-на казанчето е буксата с кабелите.Ако има проблем с гарнитурата ще почне да хвърля водата редовно.Проверявай си нивото на вода и масло.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Затова инвестираите в казанчета с датчик
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Pasat B3, 90 коня, 1.8 - пак прегрях двигателя
Налей антифриз колкото трябва и покарай...то ще стане ясно дали си я прегрял....шанса да си я прегрял ако не ти е светнала индикацията за висока температура е малък...но не е и невъзможно да прегрее без да ти го покаже термометъра...не бързай да да пипаш двигателя...тези двигатели са корави...
На мен ми се е случвало да ми изхвърли водата от спукан маркуч но аз толкова си познавам колата че дори и малко покачване на температурата на двигателя ми прави впечатление и поражда съмнение за нещо нередно...Относно надуването нормално е маркучите да са твърди на загряла кола...гледай да не губи антифриз и да не ти изхвърля антифриза това е симптома за неизправен мотор...
На мен ми се е случвало да ми изхвърли водата от спукан маркуч но аз толкова си познавам колата че дори и малко покачване на температурата на двигателя ми прави впечатление и поражда съмнение за нещо нередно...Относно надуването нормално е маркучите да са твърди на загряла кола...гледай да не губи антифриз и да не ти изхвърля антифриза това е симптома за неизправен мотор...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diss и 32 госта