Б4 теч на антифриз от тройника
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Теч на антифриз от тройника
Тапата е със същото гумено уплътнение като на датчика, би трябвало да се продава във всеки магазин за авточасти в който ги има тия тройници, и тапа с уплътнение и само уплътнението, то е дефакто О-пръстен който с употребата става с квадратно сечение
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч на антифриз от тройника
Здравейте,
Есента сменях въпросния тройник, и от магазина от които го купих ми предложиха да си закупя и нова тапа. Цената беше около лев в комплекта влизаше уплътнение тапа и пластмасова скоба.
И мойта тапа се беше сцепила и изтичаше от ней антифриза. Проблема го бях решил като бях сложим на нейно място изгорял датчик за температура - същия като другия.
Мисля че кутийката още се подмята из колата, ако я намеря ще я снимам ако има на ней каталожния номер.
П.П. Ето това е кутийката на тапата, ограденото трябва да е каталожния и номер:
Това е съдържанието на кутийката:
Есента сменях въпросния тройник, и от магазина от които го купих ми предложиха да си закупя и нова тапа. Цената беше около лев в комплекта влизаше уплътнение тапа и пластмасова скоба.
И мойта тапа се беше сцепила и изтичаше от ней антифриза. Проблема го бях решил като бях сложим на нейно място изгорял датчик за температура - същия като другия.
Мисля че кутийката още се подмята из колата, ако я намеря ще я снимам ако има на ней каталожния номер.
П.П. Ето това е кутийката на тапата, ограденото трябва да е каталожния и номер:
Това е съдържанието на кутийката:
Последна промяна от Golf 3 Yahting GT на Сря 22 апр 2015 7:24, променено общо 1 път.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Теч на антифриз от тройника
Има ли метални тройници, за да се спести честата смяна?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Теч на антифриз от тройника
От някои модели двигатели на голф 1 и пасат 1 май имаше, но такова ако намериш значи ставаш за антиквар. Имам спомени че преди 7-8 години колега май беше ходил някъде на компютъризирана фреза мисля и по пластмасовия тройник бяха му направили алуминиев, но май хич не е евтино. Тука гледам имаме майсторчета в една тема с такива фрези и машини, може да се питат възможно ли е това и каква цена би излязло
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Б4 теч на антифриз от тройника
Не се занимавайте с глупости да си усложнявате живота...че да хвърляте пари по фрезисти и 3Д принтери...
Преди 2-3 г. И на мен ми протече от фланеца ( 1,9 тди,АФН). И теча беше на студено и на място,като дв. е загрял и работи-няма.
Та прочетох тук какво ме чака и за да не се разкарвам и два пъти да разглобявам си взех ОЕМ фланец,в комплект с о- пръстена към главата. Смених го без произшествия,както е във клиповете и всичко е ОК.
Но измих,разгледах и проучих обстойно стария фланец-никакви пукнатини или измятания.Просто о-пръстена беше слегнал до нивото на повърхността.Можеше да мина само с О-пръстен за. 1 лв. Но как да предположи човек..Сега си карам оригиналния за резерва.
Преди 2-3 г. И на мен ми протече от фланеца ( 1,9 тди,АФН). И теча беше на студено и на място,като дв. е загрял и работи-няма.
Та прочетох тук какво ме чака и за да не се разкарвам и два пъти да разглобявам си взех ОЕМ фланец,в комплект с о- пръстена към главата. Смених го без произшествия,както е във клиповете и всичко е ОК.
Но измих,разгледах и проучих обстойно стария фланец-никакви пукнатини или измятания.Просто о-пръстена беше слегнал до нивото на повърхността.Можеше да мина само с О-пръстен за. 1 лв. Но как да предположи човек..Сега си карам оригиналния за резерва.
Re: Б4 теч на антифриз от тройника
Имах теч на антифриз - миналата година по това време за сефте се прояви светна ми лампата и на месец-два започна да спада с по един пръст под минимума на казанчето(а преди това никога не съм доливал).От тогава до сега това спадане стана на по кратки периоди и сега в жегите при загрял автомобил го открих откъде изпуска - от тройника/фланеца или като се нарича това на снимката:
Купих си от Гарвана италиански същия за 8,50 лв. (а оригинален ми предлагаха за около 30-тина кинта и то с отвор за втори датчик и отделно си купуваш тапа 11лв. и отделно гумичка 2-3лв. за затапване) и го смених.Подгответе се с подходящи клещи за скобите.Без тях има доста псуване и може да се откажете.Трябват ви и ключета 10 с удължители - за долните гайки тънкостенни.Малко финна шкурка за да отстраните останалото бяло като сол твърдо вещество преди да сложите новия фланец(силикон не съм слагал).Новия фланец имаше в комплекта тапа и гумичка.Пукнатото на стария личеше само от вътре.Вече всичко е сухо и няма загуба на антифриз.
Купих си от Гарвана италиански същия за 8,50 лв. (а оригинален ми предлагаха за около 30-тина кинта и то с отвор за втори датчик и отделно си купуваш тапа 11лв. и отделно гумичка 2-3лв. за затапване) и го смених.Подгответе се с подходящи клещи за скобите.Без тях има доста псуване и може да се откажете.Трябват ви и ключета 10 с удължители - за долните гайки тънкостенни.Малко финна шкурка за да отстраните останалото бяло като сол твърдо вещество преди да сложите новия фланец(силикон не съм слагал).Новия фланец имаше в комплекта тапа и гумичка.Пукнатото на стария личеше само от вътре.Вече всичко е сухо и няма загуба на антифриз.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Б4 теч на антифриз от тройника
eladjia написа:...за да отстраните останалото бяло като сол твърдо вещество
Аз го смених с едно фалшиво гедоре на Гаджет за 10лв. Работата е обаче там, че май се оказа, че съм сменил цял тройник заради теч от тапичката на отвора, където е за втори датчик. Смених и тапичката.
Интересно ми е - има ли метални скоби къде да се купят като тази, която е оригиналната за датчика?
А иначе специално като говорим за бялото като сол - тая кола да не е карана с обикновена вода вместо антифриз?
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Б4 теч на антифриз от тройника
Скоби от моргата - лично съм си купил 2 бр за 4 лв.
Re: Б4 теч на антифриз от тройника
И аз бачках с евтино гедоре от Бриколажа.
Последните три пъти доливах с вода иначе в редките случаи преди теча съм доливал само концентрат(от евтиния).Кайш да е хлор ли?Може.
Иначе пропуснах да отбележа, че в италианското комплектче освен тапа и гумички имаще и скоба, но пластмасова и аз си сложих старата на датчика.
Последните три пъти доливах с вода иначе в редките случаи преди теча съм доливал само концентрат(от евтиния).Кайш да е хлор ли?Може.
Иначе пропуснах да отбележа, че в италианското комплектче освен тапа и гумички имаще и скоба, но пластмасова и аз си сложих старата на датчика.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Б4 теч на антифриз от тройника
eladjia написа:Последните три пъти доливах с вода иначе
Доливам само дестилирана вода, за да нямам проблеми с отлагания по тръбите. Аз си купих фланеца за 7лв и 1.50лв струваше тапата с гумичката и скобата. Проблемът е, че тия скоби са пластмасови и се кривят - ще търся метална.
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Б4 теч на антифриз от тройника
Аз смених моя тройник преди година с ментак за 7 лв с всички тапи, уплътнения и т.н. Има място и за втори датчик. До сега държи, ама ще го видим до кога Оригиналния е около 30 лв. Пак е с легло за още един датчик. Така ги били произвеждалили вече, четох някъде. И това е, като страничния фланец на главата, който смених преди 4 дни. На пликчето пише до баркода VW/Audi Made in Germany, а на самия тройник, или фланец е изписано релефно VW/Audi Made in ČZ. Което ще рече, че повечето така наречени "оригинални части" за нашите колици ги маисторят братята чехи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта