Б4 теч на антифриз от тройника

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Б4 теч на антифриз от тройника

Мнениеот kbot » Съб 26 май 2007 14:20


Сълзи малко антифриз между главата и пластмасовия тройник. Направо ми е гадно - средно на 3000 км нещо се прецаква :(
Пробвах с търсачката - има доста за "спукан тройник", ама моя изглежда здрав. Та да попитам:
Има ли там гарнитура?
Дали да го сменям целия, или да се пробвам да го шлайфам малко (ако е гладка повърхността към главата)?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 26 май 2007 14:30


Смяна, има гумен пръстен и ръб, изравняват се с времето.


Преди 2 месеца смених и аз с VAICO от Даскалов кар.
6лв. добра изработка, не е трепнал.
Понякога цената и качеството са интересно свързани. :roll:


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Съб 26 май 2007 16:53


аз имах проблем с тройника защото се беше спукал отгоре и течеше антифриз.след като го смених започна да сълзи леко от долния му краи там кадето се опира в главата.уплатнението му е добро но се е изгонила главата и от там сълзи леко.но не е толкова фатално.на спукания ми тройник проблема е там че се пука където са болтовете,там вижда зор.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Съб 26 май 2007 17:46


Има и друг момент. При мене също започна да капе от тройника и се бях засилил да го сменям обаче като поразгледах се оказа че тройника е с два отвора за датчици а при мен /ABS мотор 90 к.с. 93 г./ датчика е един а другият отвор е затапен със оригиналната си тапа. Точно там се оказа проблема, тапата има гумено уплътнение което с времето се спича от температурата и при мен просто започна да сълзи леко от нето. Така се разминах със смяната, купих тапата /около 1-2 лв. по спомен/ и си я смених сам за 5 мин. Дано колега да се окаже и при теб такъв дребен проблема но си струва да провериш. Имай предвид, ако се окаже това, че е най-добре да смениш тапата на студен двигател, като преди това отвориш капачката на разширителния съд да излезне налягане ако има задържано и после си я завиеш отново. Така ще изгубиш най-много 100-тина грама антифриз т.к. системата създава вакум и докато сменяш тапата тече бавно. Късмет :wink:


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Съб 26 май 2007 18:03


Тройника е с една дупка, няма тапи. Сега го разгледах подробно. Сълзи (даже това е силно казано) между пластмасата и главата в горен десен ъгъл, където няма болт. Пробвах болтовете - не мърдат. Явно като сваляха главата за шлайфане, после го е пренатегнал "майстора" и се е деформирала пластмасата, а най-вероятно просто му е дошло времето. Лошото е че днес няма от къде да го купя, чак в понеделник.


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Съб 26 май 2007 19:06


паркирай я в гаража и там да стои,щото охладителната система е важна.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Съб 26 май 2007 22:05


Кофти тва с тройника, за жалост са слабо място на всички VAG мотори.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 26 май 2007 22:13


Просто е пластмасов....с времето се деформира и спасение няма....започва да сълзи....после да тече и един хубав ден се троши на две и искаш не искаш го сменяш....един познат с Голф 3-ка си вози винаги един резервен с него понеже каза че ги сменя по-често отколкото свещите и други консумативи.
Успех!


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Съб 26 май 2007 22:51


Сигурно струва 20-25 лв. в Юнито този тройник...
Не се занимавай с ментета,аз дадох 4 пъти по 8 лв. докато не ме посъветваха от там да си взема...става въпрос за фланеца отстрани на главата,но и той доволно често протича...
Предполагам че с тройника е същата работа


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 30 май 2007 9:37


Asen_D написа:Сигурно струва 20-25 лв. в Юнито този тройник...

Почти толкова :lol: - 34.30 лв. с тапа, уплътнение и щипка за нея.
Същото ми го предлагаха за 15 лв. "произведено в германия", в най-близкия безименен магазин.
Сега се чудя на коя дупка да сложа тапа? Като я сложа на втората май запушва отвора за тънкото маркуче.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Сря 30 май 2007 14:19


Ами в Юнито е около 2 пъти по скъп от най евтините ,които ще се намерят другаде ама си заслужава. Бях взел някакъв за 18 лв преди този от Юнито и издържа около 2 месеца, а с този от Юнито съм вече година.


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Сря 30 май 2007 15:08


kbot написа:Сега се чудя на коя дупка да сложа тапа? Като я сложа на втората май запушва отвора за тънкото маркуче.

И в двете дупки съм фраснал по един датчик
/по принцип съм с един/
....за бърза диагностика mhihi mhihi
Ако запушваше досега да съм разбрал... mhihi


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 08 ное 2007 21:36


Протече ми единия тройник на изпарителя. Какво да го правя? Тройника е метален, маркучите са семперит и не са напукани. Пробвах да стегна още малко скобата с отверка но не успях. Мислех да я стегна с ключе но ме достраша да не я разваля.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 08 ное 2007 21:44


Ами при метален тройник правиш друго.Откачаш маркуча,режеш 3-4см от него (толкова е бил нахлузен на тройника) и го мушкаш отново,слагаш една нова скоба и стягаш на ръка с отвертка без да се престараваш.
Маркучите имат гадния навик в кря си да се одървят и да стават мого податливи на разцепване и същевременно не можеш да ги стегнеш.Те просто стават безкрайно корави.Затова отрязваш малко от края и действаш.Понеже тройника е метален края на маркуча се опича по-бързо отколкото при пластмасови и т.н. (ама те си имат други недостатъци).При мен беше така маркуча,който излиза от отоплението на моноблок-а и се беше разцепил даже отдолу ама не го бях видял.....Отрязах 3-4 см от него и там си беше мекичък и се стегна перфектно.
Успех!


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Пет 09 ное 2007 9:42


kbot написа:Тройника е с една дупка, няма тапи. Сега го разгледах подробно. Сълзи (даже това е силно казано) между пластмасата и главата в горен десен ъгъл, където няма болт. Пробвах болтовете - не мърдат. Явно като сваляха главата за шлайфане, после го е пренатегнал "майстора" и се е деформирала пластмасата, а най-вероятно просто му е дошло времето. Лошото е че днес няма от къде да го купя, чак в понеделник.


Тройниците са поне 4 вида с тапа, без таба с дупка за разширителния съд, без дупка, с 3 дупки, с 4 дупки (защо тогава аджеба е тройник).
Понеже и на мен ми се губи антифриза и аз тръгнах да го сменям и като отидох в магазина се оцъклих. Сега трябва да ида направо с колата да вдигна капака и на място да си го видя и изебра.
Иначе ходиш пеша, дори си го бях пренарисувал и като отидох в магазина показвам чертежа, пича отваря каталога ... тройника се оказа за Ауди 80. :) а иначе има такъв.

Иначе какъв е тройника поне в този бая дебел каталог видях че зависи от модификацията на мотора: РП, 2Е, АБС.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 70 госта