Б4 теч на антифриз от тройника
- dj_manekena
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
и аз имах доста проблеми с тройника първо на голфа ми смених 3 тройника защото купувах от обикновени магазини и караше по 1 седмица и пак наново.пластмасата се размеква и не може да пасне хубаво към другите елементи,затова отидох във магазина на WV който се намира на баира между овча купел и горнобански път.ценита са доста високи, но на пластмасите са сравнително прилични,преди няколко месеца си взех пасат и си купих пак тройник от там за 18 лева и оплътненията са по лев и нещо, така че те съветввам да си ги купуш от там и да си го смениш.УСПЕХ
Re: Теч на антифриз от тройника
аз на рп-то ми сега като свалях главата за шлайф счупих тройника,който беше на 4години и беше топран
нямах никакви проблеми с него,нито течове,докато не му счупих щипката за датчика .моят има 2 датчика отгоре ,един отдолу и е без тапи.Отидох и си взех пак на топран за 6лева тройник.Намазах го с виктор рейнц по гуменото уплътнение ,където ляга към главата притегнах го равномерно и сега мисля да си свиркам още години
нямах никакви проблеми с него,нито течове,докато не му счупих щипката за датчика .моят има 2 датчика отгоре ,един отдолу и е без тапи.Отидох и си взех пак на топран за 6лева тройник.Намазах го с виктор рейнц по гуменото уплътнение ,където ляга към главата притегнах го равномерно и сега мисля да си свиркам още години
- volodya iliev
- Мнения: 361
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: Теч на антифриз от тройника
Здравей колега смяната на този тройник не е никак сложна.Аз преди две седмици сменях тройника и направих следното.Откачих долният маркуч на водният радиатор и източих антифриза в един леген за да мога да си го ползвам след това пак защото го бях сменял скоро.След това откачих всички кабели който се намират на датчиците на тройника включително и кабелчето което е на датчика за маслото които се намира на конзолата на масленият филтър за да не ги скъсам а и да мога да си работя спокойно.След това с подходящ инструмент който предварително си бях набавил от работата откачих скобите на водните съединения и разкачих и самите съединения.Накрая с подходящ глух ключ №10 развих двете болчета на тройника и го демонтирах.След демонтажа изчистих повърхността с финна шкурка но имаше малки язвички и се наложи да сложа съвсем малко силикон колкото да се запълнят самите язвички и монтирах новият тройник които си бях закупил като при монтажа имай в предвид че се стяга съвсем леко без усилие,че ако решиш да го стегнеш юнашката или ще скъсаш болчетата или ще го спукаш след това всичко по обратният ред събрах като изчаках накрая да минат няколко часа да може силикона да хване.След това налях антифриза и запалих колата за да се обезвъздуши сисстемата и така изчаках термостата да отвори и перките да се включат и това беше.На сутринта на студен двигател долях още малко антифриз и за сега всичко е под контрол.Успех с начинанието в което се захващаш.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Теч на антифриз от тройника
kr1s0 написа:аз на рп-то ми сега като свалях главата за шлайф счупих тройника,който беше на 4години и беше топран
нямах никакви проблеми с него,нито течове,докато не му счупих щипката за датчика .моят има 2 датчика отгоре ,един отдолу и е без тапи.Отидох и си взех пак на топран за 6лева тройник.Намазах го с виктор рейнц по гуменото уплътнение ,където ляга към главата притегнах го равномерно и сега мисля да си свиркам още години
Еха, доста е изкарал този Тропчо!
Новият го разклащай отвреме-навреме на топъл, току-що изгасен мотор. Ако забележиш сълзене на антифриз, сменяй веднага!
Re: Теч на антифриз от тройника
да,да гледам го всеки път като спра почти (ако е светло де,не паля фенерите вечер )
според мен ключов момент е допълнителното мазане със силикон върху О-пръстена,защото той стърчи максимум 1милиметър,и според мен сам по себе си няма да се справи със задачата да уплътнява днес запалих колата с отворена капачка и колата изкара 2-3големи мехура,преля леко даже,но на 87градуса отвори напълно термостата изсмука тази течност,която се беше върнала в капачката,затворих капачката ведната след това и вече съм сигурен,че нямам въздух в системата,и че работи перфектно.Дано е така още дълго,дълго
Много е важно паленето без капачка и чакането да включи перката в това положение.Преди това държеше 94градуса и вдигаше 100 по светофарите,сега е ЗАКОВАНА на 90!
според мен ключов момент е допълнителното мазане със силикон върху О-пръстена,защото той стърчи максимум 1милиметър,и според мен сам по себе си няма да се справи със задачата да уплътнява днес запалих колата с отворена капачка и колата изкара 2-3големи мехура,преля леко даже,но на 87градуса отвори напълно термостата изсмука тази течност,която се беше върнала в капачката,затворих капачката ведната след това и вече съм сигурен,че нямам въздух в системата,и че работи перфектно.Дано е така още дълго,дълго
Много е важно паленето без капачка и чакането да включи перката в това положение.Преди това държеше 94градуса и вдигаше 100 по светофарите,сега е ЗАКОВАНА на 90!
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 14 юли 2008 10:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теч на антифриз от тройника
Здравей колега преди година и половина и аз бях във същият филм.След купуване от къде ли "Оргинални"-тройници си купих тройник за пасата от магазинчето на "Авто Фар" зад 12-та поликлиника в жк."Люлин"-10 и за сега нямам проблеми .По спомен цената бе на 1/3 -та от тази в лицензирани и тем подобни глупости фирми и магазини в , които се бях набил и до момента нямам проблем
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Теч на антифриз от тройника
Извинявам се на колегата че ще ползвам темата му,но и при мен има същия проблем,Днес обиколих магазините и намерих,с голям зор тройник за 9 лв,огледахме го с майстора ,тече ми от уплътнението ,но иначе е оригинален и здрав,моя на колата а този новия като го гледам същия на външен вид ноо не е за верване,та питането ми е може ли, като разглобим да се смени само уплътнението и да се ползва оригиналния тройник или няма смисъл от това упражнение,защото за всеки случай си купих и уплътнение за него ,малко по дебело от оригиналното.Забравих да пиша ,колата е поло 1.9 д,за което пак се извинявам ,че съм в другата тема на пасаторите,но не намерих при мъниците нищо на тази тема.
Re: Теч на антифриз от тройника
новия като го гледам същия на външен вид ноо не е за верване,та питането ми е може ли, като разглобим да се смени само уплътнението
Може продава се само О-пръстена (1лв),ако е от него.Обикновенно се пука самия фланец и
протича чак ,като загрее.При натиск (разклащане) "фугата" се разширява и може да се види откъде сълзи.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Теч на антифриз от тройника
Ами пробвай, няма причина да не стане. Зависи колко е резонно да оставиш стария. Аз съм сменял винаги целия тройник, просто не ми е хрумвало само уплътнението да сменя ... един вид така и така съм го разглобил ...
Ако оставиш стария то задължително новия да ти е под ръка ... то като се замисля и новия да сложиш пак стария да ти е по-ръка за всеки случай
Ако оставиш стария то задължително новия да ти е под ръка ... то като се замисля и новия да сложиш пак стария да ти е по-ръка за всеки случай
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Теч на антифриз от тройника
passenger написа:Ами пробвай, няма причина да не стане. Зависи колко е резонно да оставиш стария. Аз съм сменял винаги целия тройник, просто не ми е хрумвало само уплътнението да сменя ... един вид така и така съм го разглобил ...
Ако оставиш стария то задължително новия да ти е под ръка ... то като се замисля и новия да сложиш пак стария да ти е по-ръка за всеки случай
Да,благодаря за съветите ,така ще направя ще сложа новия ,но на стария ще сменя О-пръстена и за резерва ,че той може да е по здрав от новия.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Теч на антифриз от тройника
Че ще е в по-добро състояние от стария това е едно на ръка но не значи че ще издържи примерно повече от колко стария.
Но във всички случаи стария пръстен го хвърляш и купуваш още един за резервния тройник. Гумено уплътнени поне според мен щом веднъж свалиш не можеш после да наместиш наново.
Не, щом купуваш но пръстен качеството му според мен ще колкото това на новия тройник, т.е. по-ниско от оригиналното (е, поне така предполагам). Един вид ще имаш по-сигурен тройник с по несигурен пръстен. 3 пъти съм сменял тройника и трите пъти е било заради пръстена а не заради пластмасата.
Но във всички случаи стария пръстен го хвърляш и купуваш още един за резервния тройник. Гумено уплътнени поне според мен щом веднъж свалиш не можеш после да наместиш наново.
Не, щом купуваш но пръстен качеството му според мен ще колкото това на новия тройник, т.е. по-ниско от оригиналното (е, поне така предполагам). Един вид ще имаш по-сигурен тройник с по несигурен пръстен. 3 пъти съм сменял тройника и трите пъти е било заради пръстена а не заради пластмасата.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Теч на антифриз от тройника
В 90 процента от случаите самия фланец се изкривява и това е причината да протича
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта