Б4 теч на антифриз от тройника

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dj_manekena
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dj_manekena » Пет 09 ное 2007 12:59


и аз имах доста проблеми с тройника първо на голфа ми смених 3 тройника защото купувах от обикновени магазини и караше по 1 седмица и пак наново.пластмасата се размеква и не може да пасне хубаво към другите елементи,затова отидох във магазина на WV който се намира на баира между овча купел и горнобански път.ценита са доста високи, но на пластмасите са сравнително прилични,преди няколко месеца си взех пасат и си купих пак тройник от там за 18 лева и оплътненията са по лев и нещо, така че те съветввам да си ги купуш от там и да си го смениш.УСПЕХ




Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Пет 09 ное 2007 13:14


При мен леко видях,че сълзи от уплътнението и реших да не се циганя и го смених целия!Съжалих 300 пъти......при смяната са ми сложили ментак и след 300 км направо се пръсна.......добре че беше в квартала, а не на път......с оригиналния 15 години ,а с ментака 15 дни.......Честито!!!!


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Пет 09 ное 2007 14:52


Леле ! ...
От къде го изровихте това? :lol: Аз забравих че съм го сменял.


Потребителски аватар
самкатааa
Мнения: 186
Регистриран на: Пон 09 яну 2012 17:06
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: ATD

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот самкатааa » Нед 29 юли 2012 16:44


Някой може ли да ми обиясни как да си сменя този тройник сам?


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот kr1s0 » Нед 29 юли 2012 17:36


аз на рп-то ми сега като свалях главата за шлайф счупих тройника,който беше на 4години и беше топран :lol:
нямах никакви проблеми с него,нито течове,докато не му счупих щипката за датчика mhihi .моят има 2 датчика отгоре ,един отдолу и е без тапи.Отидох и си взех пак на топран за 6лева тройник.Намазах го с виктор рейнц по гуменото уплътнение ,където ляга към главата притегнах го равномерно и сега мисля да си свиркам още години eusa


Потребителски аватар
volodya iliev
Мнения: 361
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: APT 2000 4MOTION
Местоположение: Дупница

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот volodya iliev » Нед 29 юли 2012 17:48


Здравей колега смяната на този тройник не е никак сложна.Аз преди две седмици сменях тройника и направих следното.Откачих долният маркуч на водният радиатор и източих антифриза в един леген за да мога да си го ползвам след това пак защото го бях сменял скоро.След това откачих всички кабели който се намират на датчиците на тройника включително и кабелчето което е на датчика за маслото които се намира на конзолата на масленият филтър за да не ги скъсам а и да мога да си работя спокойно.След това с подходящ инструмент който предварително си бях набавил от работата откачих скобите на водните съединения и разкачих и самите съединения.Накрая с подходящ глух ключ №10 развих двете болчета на тройника и го демонтирах.След демонтажа изчистих повърхността с финна шкурка но имаше малки язвички и се наложи да сложа съвсем малко силикон колкото да се запълнят самите язвички и монтирах новият тройник които си бях закупил като при монтажа имай в предвид че се стяга съвсем леко без усилие,че ако решиш да го стегнеш юнашката или ще скъсаш болчетата или ще го спукаш след това всичко по обратният ред събрах като изчаках накрая да минат няколко часа да може силикона да хване.След това налях антифриза и запалих колата за да се обезвъздуши сисстемата и така изчаках термостата да отвори и перките да се включат и това беше.На сутринта на студен двигател долях още малко антифриз и за сега всичко е под контрол.Успех с начинанието в което се захващаш.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот muns61 » Нед 29 юли 2012 18:05


kr1s0 написа:аз на рп-то ми сега като свалях главата за шлайф счупих тройника,който беше на 4години и беше топран :lol:
нямах никакви проблеми с него,нито течове,докато не му счупих щипката за датчика mhihi .моят има 2 датчика отгоре ,един отдолу и е без тапи.Отидох и си взех пак на топран за 6лева тройник.Намазах го с виктор рейнц по гуменото уплътнение ,където ляга към главата притегнах го равномерно и сега мисля да си свиркам още години eusa

Еха, доста е изкарал този Тропчо! :applause:
Новият го разклащай отвреме-навреме на топъл, току-що изгасен мотор. Ако забележиш сълзене на антифриз, сменяй веднага!


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот kr1s0 » Нед 29 юли 2012 21:16


да,да гледам го всеки път като спра почти (ако е светло де,не паля фенерите вечер mhihi )
според мен ключов момент е допълнителното мазане със силикон върху О-пръстена,защото той стърчи максимум 1милиметър,и според мен сам по себе си няма да се справи със задачата да уплътнява eusa днес запалих колата с отворена капачка и колата изкара 2-3големи мехура,преля леко даже,но на 87градуса отвори напълно термостата изсмука тази течност,която се беше върнала в капачката,затворих капачката ведната след това и вече съм сигурен,че нямам въздух в системата,и че работи перфектно.Дано е така още дълго,дълго :bowdown

Много е важно паленето без капачка и чакането да включи перката в това положение.Преди това държеше 94градуса и вдигаше 100 по светофарите,сега е ЗАКОВАНА на 90! :beer


aaaaakt
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 14 юли 2008 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот aaaaakt » Нед 29 юли 2012 21:45


Здравей колега преди година и половина и аз бях във същият филм.След купуване от къде ли "Оргинални"-тройници си купих тройник за пасата от магазинчето на "Авто Фар" зад 12-та поликлиника в жк."Люлин"-10 и за сега нямам проблеми .По спомен цената бе на 1/3 -та от тази в лицензирани и тем подобни глупости фирми и магазини в , които се бях набил и до момента нямам проблем


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот stivenj » Пон 17 сеп 2012 13:09


Извинявам се на колегата че ще ползвам темата му,но и при мен има същия проблем,Днес обиколих магазините и намерих,с голям зор тройник за 9 лв,огледахме го с майстора ,тече ми от уплътнението ,но иначе е оригинален и здрав,моя на колата а този новия като го гледам същия на външен вид ноо не е за верване,та питането ми е може ли, като разглобим да се смени само уплътнението и да се ползва оригиналния тройник или няма смисъл от това упражнение,защото за всеки случай си купих и уплътнение за него ,малко по дебело от оригиналното.Забравих да пиша ,колата е поло 1.9 д,за което пак се извинявам ,че съм в другата тема на пасаторите,но не намерих при мъниците нищо на тази тема.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот i.e.i » Пон 17 сеп 2012 13:43


новия като го гледам същия на външен вид ноо не е за верване,та питането ми е може ли, като разглобим да се смени само уплътнението

Може продава се само О-пръстена (1лв),ако е от него.Обикновенно се пука самия фланец и
протича чак ,като загрее.При натиск (разклащане) "фугата" се разширява и може да се види откъде сълзи.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот passenger » Пон 17 сеп 2012 14:33


Ами пробвай, няма причина да не стане. Зависи колко е резонно да оставиш стария. Аз съм сменял винаги целия тройник, просто не ми е хрумвало само уплътнението да сменя ... един вид така и така съм го разглобил ...
Ако оставиш стария то задължително новия да ти е под ръка ... то като се замисля и новия да сложиш пак стария да ти е по-ръка :) за всеки случай


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот stivenj » Пон 17 сеп 2012 14:44


passenger написа:Ами пробвай, няма причина да не стане. Зависи колко е резонно да оставиш стария. Аз съм сменял винаги целия тройник, просто не ми е хрумвало само уплътнението да сменя ... един вид така и така съм го разглобил ...
Ако оставиш стария то задължително новия да ти е под ръка ... то като се замисля и новия да сложиш пак стария да ти е по-ръка :) за всеки случай

Да,благодаря за съветите ,така ще направя ще сложа новия ,но на стария ще сменя О-пръстена и за резерва ,че той може да е по здрав от новия.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот passenger » Пон 17 сеп 2012 14:49


Че ще е в по-добро състояние от стария това е едно на ръка но не значи че ще издържи примерно повече от колко стария.
Но във всички случаи стария пръстен го хвърляш и купуваш още един за резервния тройник. Гумено уплътнени поне според мен щом веднъж свалиш не можеш после да наместиш наново.

Не, щом купуваш но пръстен качеството му според мен ще колкото това на новия тройник, т.е. по-ниско от оригиналното (е, поне така предполагам). Един вид ще имаш по-сигурен тройник с по несигурен пръстен. 3 пъти съм сменял тройника и трите пъти е било заради пръстена а не заради пластмасата.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот golfmk1 » Пон 17 сеп 2012 14:58


В 90 процента от случаите самия фланец се изкривява и това е причината да протича :idea:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта