Б4 теч на антифриз от тройника

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот muns61 » Пон 17 сеп 2012 15:08


golfmk1 написа:В 90 процента от случаите самия фланец се изкривява и това е причината да протича :idea:

Така де, ама в 90% от случаите не вярват и пробват с нов пръстен, силикон, разни други работи! :lol:

Момчета, слагайте нов фланец и не се занимавайте да откривате Америка!




golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот golfmk1 » Пон 17 сеп 2012 15:57


Като дойдат в магазина за о-пръстен се опитвам да им обясня, че няма им се получи работата само с пръстена.Някой вярват други не :lol: Но тези които пробват с пръстена после се връщат за фланец mhihi


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот juve » Пон 17 сеп 2012 18:05


Но тези които пробват с пръстена после се връщат за фланец mhihi

Всъщност.. може и да сте прави, но има едно Но: Какво значи фланеца да се е изметнал? Моят фланец протече..купих си нов от шкода, обаче стария ми стана интересно какво му има- сложих го на едно стъкло върху водна шкурка...поотърках го малко..появи се едно малко петно, където едва приляга, след малко притриване фланеца стана равен поне колкото стъкло и без да се изтънява кой знае колко канала за пръстена - но съм сигурен , че няма начин да няма начин да не стане безгрижно... :banana
пръстена естествено ТРЯБВА да е нов... :012:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот muns61 » Пон 17 сеп 2012 19:09


juve написа:
Но тези които пробват с пръстена после се връщат за фланец mhihi

купих си нов от шкода, обаче стария ми стана интересно какво му има- сложих го на едно стъкло върху водна шкурка...поотърках го малко..появи се едно малко петно, където едва приляга, след малко притриване фланеца стана равен поне колкото стъкло и без да се изтънява кой знае колко канала за пръстена - но съм сигурен , че няма начин да няма начин да не стане безгрижно... :012:

Как мислиш, дали тази идея не е дошла и на други преди доста години? mhihi


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот juve » Пон 17 сеп 2012 22:24


muns61 написа:
juve написа:
Но тези които пробват с пръстена после се връщат за фланец mhihi

купих си нов от шкода, обаче стария ми стана интересно какво му има- сложих го на едно стъкло върху водна шкурка...поотърках го малко..появи се едно малко петно, където едва приляга, след малко притриване фланеца стана равен поне колкото стъкло и без да се изтънява кой знае колко канала за пръстена - но съм сигурен , че няма начин да няма начин да не стане безгрижно... :012:

Как мислиш, дали тази идея не е дошла и на други преди доста години? mhihi

Че аз да не се пиша някакъв откривател mhihi Идеята ми беше, че ако не се е спукал тройника, термина "изметнал" "изкривен" или нещо такова не може да е причина за теч, а пък и е късно да се криви тепърва :banana Просто трябва да се проверява... :012:


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот golfmk1 » Вто 18 сеп 2012 7:17


Криви се не ами стой та гледай :lol:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот juve » Вто 18 сеп 2012 10:46


golfmk1 написа:Криви се не ами стой та гледай :lol:

Така е, ама идеята е колко :drunk


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот bachest » Вто 18 сеп 2012 13:32


golfmk1 написа:Криви се не ами стой та гледай :lol:


Ама кой тройник се криви? Оригиналния ли се криви или онези сменените след оригиналния започват да се кривят?

Преди години и на мен ми протече и без да гледам какво му има си купих нов оригинален тройник с уплътненията. Като го сменях се оказа, че ми остана един излишен здрав тройник.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот kbot » Вто 18 сеп 2012 13:48


Купувайте оригинални, струва си. Никакви силикони и прочие глупости.
Колата я продадох преди 3 месеца в добро здраве, а оригиналния тройник е изкарал 8 години без никакви проблеми и продължава да служи на новия собственик.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот golfmk1 » Вто 18 сеп 2012 14:34


bachest написа:
golfmk1 написа:Криви се не ами стой та гледай :lol:


Ама кой тройник се криви? Оригиналния ли се криви или онези сменените след оригиналния започват да се кривят?

Преди години и на мен ми протече и без да гледам какво му има си купих нов оригинален тройник с уплътненията. Като го сменях се оказа, че ми остана един излишен здрав тройник.

Всички се кривят но оригиналните изкарват в пъти по-дълго :idea:


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот stivenj » Пет 21 сеп 2012 11:30


Като разглобих тройника се оказа,че се е спукала металната фтулка и от там и пластмасата на тройника и си тече от там,не се наложи да сменям само гуменото уплътнение ами направо с нов.Остана ми уплътнението,днес проверявам не тече ,антифриза не е мръдвал,ще видим докога ще издържи ,все пак е ментак.Благодаря за мненията и съветите.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот kossel » Нед 25 авг 2013 6:11


Предстои ми смяна на пластмасовия тройник с двата датчика (паст 3 РП мотор), кажете с какво да го намажа за да се уплътни и да не го сменям всяка година. Сножи един квартален майстор ми каза 'намажи го със сив силикон' - не съм чувал за такъв.


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот ARusev » Нед 25 авг 2013 6:30


kossel написа:кажете с какво да го намажа за да се уплътни и да не го сменям всяка година

Проблема е по-скоро в калпавите пластмаси, които стареят и се кривят и разпадат.
Сив силикон има по магазините, в малки тубички по около 100 g,преди време купих такъв , произведен в Германия от "Dirko", устойчив до 180 градуса. Не помня, но вярвам че е доста скъп.


Потребителски аватар
undisput
Мнения: 73
Регистриран на: Нед 18 мар 2012 8:41
Автомобил: VW Golf 1.6 GL
Двигател: PN 1991
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот undisput » Пет 27 сеп 2013 12:21


и на мен ми се беше случило това нещо, и аз да ида да си взема нов та 20 лева дадох, а в същото време докато търсих ключе 10 видях че просто от вибрацийте са се поолабили болтовете, та сега си имам аз един фланец резерва в багажника за всеки случаи!


detjo
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 20 мар 2008 10:01
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AEK 1995
Местоположение: София

Re: Теч на антифриз от тройника

Мнениеот detjo » Вто 21 апр 2015 15:10


Здравей колега,
Би ли ми казал от къде си закупи въпросната тапа за тройника (виж цитата по долу)? Имам същия проблем и искам да изпробвам твоето решение.

Поздрави,
Детелин

slav написа:Има и друг момент. При мене също започна да капе от тройника и се бях засилил да го сменям обаче като поразгледах се оказа че тройника е с два отвора за датчици а при мен /ABS мотор 90 к.с. 93 г./ датчика е един а другият отвор е затапен със оригиналната си тапа. Точно там се оказа проблема, тапата има гумено уплътнение което с времето се спича от температурата и при мен просто започна да сълзи леко от нето. Така се разминах със смяната, купих тапата /около 1-2 лв. по спомен/ и си я смених сам за 5 мин.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kornaza и 200 госта