Тропане в ходовата част Passat B8
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Тропане в ходовата част Passat B8
Здравейте!
От скоро съм собственик на Passat B8 Variant и имам дразнещо тропане по ходовата част, което не можем да установим от какво е. Колата е карана в два сервиза за пълен оглед като двата сервиза не могат да установят причинителя на досадното тропане. В ДиБрос имаха подозрение към предните биалетки, които са сменени, но тропането продължава. Предният собственик е заменил предните амортисьори + тампоните им с Bilstein, тампони на носачите с Lemforder и не е чувал тропане като всички смени са направени преди 10000 км и година време.
Моля да ме насочите в какво може да търсим проблема, защото тропането е доста дразнещо, но не можем да yстановим причинителя, а не ми се заменят части на метода проба-грешка.
От скоро съм собственик на Passat B8 Variant и имам дразнещо тропане по ходовата част, което не можем да установим от какво е. Колата е карана в два сервиза за пълен оглед като двата сервиза не могат да установят причинителя на досадното тропане. В ДиБрос имаха подозрение към предните биалетки, които са сменени, но тропането продължава. Предният собственик е заменил предните амортисьори + тампоните им с Bilstein, тампони на носачите с Lemforder и не е чувал тропане като всички смени са направени преди 10000 км и година време.
Моля да ме насочите в какво може да търсим проблема, защото тропането е доста дразнещо, но не можем да yстановим причинителя, а не ми се заменят части на метода проба-грешка.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
До колкото съм чел мнения на потребителите, тропането е още от нов автомобил, и при Пасат В8, и при Шкода Супърб.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
3 годишен форд куга, глухо тропане отпред на 60 хил км, тропаха амортисьорите. Единствените налични бяха монро, сменихме ги, тропането остана. Поръчахме от чужбина някакви други, новото монро замина рекламация, тропането изчезна
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Зависи какво е тропането ? Всички MQB, особено с DCC топуркат.
- alpinab
- Мнения: 571
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Интересна тема.
Моят Б8 към момента е на 38 хил. км. и пука откъм предницата. Едно глухо припукване, най-вече се хваща ако съм дал за кратко назад и при потегляне напред изпуква. Естествено на преглед на ходова част и преден мост, от сервиза казаха, че всичко й било здраво. Аз подоризрам, че са тампони ама кои точно.....
Моят Б8 към момента е на 38 хил. км. и пука откъм предницата. Едно глухо припукване, най-вече се хваща ако съм дал за кратко назад и при потегляне напред изпуква. Естествено на преглед на ходова част и преден мост, от сервиза казаха, че всичко й било здраво. Аз подоризрам, че са тампони ама кои точно.....
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Тропането се усеща на най-дребната неравност (в България знаете как ) и определено е тропане не е припукване. Когато времето е топло тропането чувствително намалява
Окачването е стандартно.
Окачването е стандартно.
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
vasko_bulgaria написа:Здравейте!
От скоро съм собственик на Passat B8 Variant и имам дразнещо тропане по ходовата част, което не можем да установим от какво е. Колата е карана в два сервиза за пълен оглед като двата сервиза не могат да установят причинителя на досадното тропане. В ДиБрос имаха подозрение към предните биалетки, които са сменени, но тропането продължава. Предният собственик е заменил предните амортисьори + тампоните им с Bilstein, тампони на носачите с Lemforder и не е чувал тропане като всички смени са направени преди 10000 км и година време.
Моля да ме насочите в какво може да търсим проблема, защото тропането е доста дразнещо, но не можем да yстановим причинителя, а не ми се заменят части на метода проба-грешка.
и при мен има тропане, след оглед се оказа рейката там дето влиза кормилния прът или поне така обясни майстора, при мен на място ако запалена колата и завъртя по-рязко волана на дясно и има едно почуване, ако покарам повечко време изчезва, но най се усеща на дребни неравности (павета, кръпки на асфалта)
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Препоръчайте сервиз в София, който ще може да разгадае къде е проблема. (Без ДБрос, защото там не можаха)
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Виж в елбатрон. Поне са точни и честни. Споменатия по-горе нещо ме загуби още 2015 година. Срещу Загорка се помещаваха тогава. Ма станаа топ. За некои...
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Ако са ти гледали колата вдигната на подемник във въздуха бягай далеч от там. Не съм сигурен с кой от двата вида носачи си ,дай малко повече инфо за колата. Ако си с тези на които задната част им е шестограмна и се набива в задния тампон (silent block), проблема е че се износва шестограма и се получава лека хлабина с тампона и причинява същото пусто чукане което описваш. За съжаление само със смяна на задните тампони проблема се решава за кратко , за дълготрайно решение - чисто нови носачи. Имаше някъде писано по същата тема , че слагат термошлаух и се кара със старите, но при теб това важи ако си с този вид носачи.
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Тампоните на носачите са сменени преди 10000км с Lemforder.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
самкатааa написа:Ако са ти гледали колата вдигната на подемник във въздуха бягай далеч от там. Не съм сигурен с кой от двата вида носачи си ,дай малко повече инфо за колата. Ако си с тези на които задната част им е шестограмна и се набива в задния тампон (silent block), проблема е че се износва шестограма и се получава лека хлабина с тампона и причинява същото пусто чукане което описваш. За съжаление само със смяна на задните тампони проблема се решава за кратко , за дълготрайно решение - чисто нови носачи. Имаше някъде писано по същата тема , че слагат термошлаух и се кара със старите, но при теб това важи ако си с този вид носачи.
И на подемник има начин да се провери окачването, само човекът трябва да знае какво да гледа и как се проверява. В редки случаи тежки многораменни окачвания не може да се хванат от къде хлопат, тогава е нужно разглобяване.
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
vasko_bulgaria написа:Тампоните на носачите са сменени преди 10000км с Lemforder.
не ги изключвай като вариант
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19562
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
vasko_bulgaria написа:Тампоните на носачите са сменени преди 10000км с Lemforder.
Васко, с това да беше почнал!
Сменяй!
Лемфьордер не могат да изкарат и 1000 км...
Re: Тропане в ходовата част Passat B8
Скоро имах интересен разговор с познат, който искаше тампони за двигател Lemforder, но с определени изисквания. На първо четене ми се стори нелепо, но го изслушах и се оказа, че човека е водил задълбочено проучване за въпросните тампони и в Мерцедес форума заедно с много потребители са открили интересна закономерност. Има тампони, които карат с години и такива, които се късат след няма и 20 дни. Оказва , се че тези които карат са с емблема "сова" и са произведени в Германия. Тези които се късат са с емблема "L" и са произведени в Китай.
Поръчах му тампони от Кели, дойдоха китвйчета, викнах от Интеркарс, пак китвйчета, ауто + пак китвщайчета, той си беше поръчал преди това от Тех-ко и пак са били китайци. Накрая си взе оригинални на 3-на цена. Аз много много не вярвам на тези двойни стандарти, но.... явно наистина ги има. Бих започнал с смяна на задни тампони на предни носачи с марка TRW например.
Поръчах му тампони от Кели, дойдоха китвйчета, викнах от Интеркарс, пак китвйчета, ауто + пак китвщайчета, той си беше поръчал преди това от Тех-ко и пак са били китайци. Накрая си взе оригинални на 3-на цена. Аз много много не вярвам на тези двойни стандарти, но.... явно наистина ги има. Бих започнал с смяна на задни тампони на предни носачи с марка TRW например.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта