Здравейте колеги, след ревизия на главата остана ниското подналягане на празен ход във всмукателни колектор.
Къде да търся загубата от 130 мбар,които ми се губят?
В момента е 320 мбар, при 450 мбар нормално.
Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
След шлайф на главата се сменя и гарнитурата с една идея по-дебела такава.
Ако колектора е метал в метал, мисля, че след шлайфа пак трябва да се сложи гарнитура, за да се компенсира разликата от изстъняването при самият шлайф. Най-вероятно от там ти идва проблема..
Ако колектора е метал в метал, мисля, че след шлайфа пак трябва да се сложи гарнитура, за да се компенсира разликата от изстъняването при самият шлайф. Най-вероятно от там ти идва проблема..
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
всички гарнитури са сменени и О-пръстени. Някъде другаде е проблема, защото и преди ремонта беше същото.Ниско подналягане на празен ход.
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
А опита ли друг сензор, който го мери това налягане?
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
да, смених и 3-те map сензори
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
Каква е точно грешката, която ти записва?
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
проблема е че не записва грешка, а колата е много мудна.
Единственото което виждам е, че държи ниско подналягане в всмукателния колектор на празен ход и педала на спирачка е мек,както и педала на газта не е адекватен.Глъхне малко двигателя при рязко подаване.
Какво се случва ако вакуум клапана преди сервото е развален?
Единственото което виждам е, че държи ниско подналягане в всмукателния колектор на празен ход и педала на спирачка е мек,както и педала на газта не е адекватен.Глъхне малко двигателя при рязко подаване.
Какво се случва ако вакуум клапана преди сервото е развален?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
Ако губиш вакуум спирачката ще камък при натискане.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
при мен е обратното в момента-мек е. И следователно трябва повече натискане за да спира.Ако самия клапан е пробил,има дупка например-какво се наблюдава?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
Губиш вакуум.
Педала може да е мек, и както твърдиш, че не спира, причини няколко.
Първата е заминала помпа.
Педала може да е мек, и както твърдиш, че не спира, причини няколко.
Първата е заминала помпа.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
коя помпа, колата няма вакуум помпа. А спирачната-не виждам да има нещо.
Иначе,наистина губи вакуум двигателя-около 30%.липсват.
Проверил съм всичко от въздушния филтър до интеркулера за теч.Не съска.Главата я ревизирах също и там няма изпускане.
Не остана никъде където да проверявам.
Има и друго, задната ламбда сонда не показва съпротивлението си. Когато търсих за нея, в един чуждестранен форум за Vw един човек беше писал, че се скривало при засичане на загуба на вакуум.
Иначе,наистина губи вакуум двигателя-около 30%.липсват.
Проверил съм всичко от въздушния филтър до интеркулера за теч.Не съска.Главата я ревизирах също и там няма изпускане.
Не остана никъде където да проверявам.
Има и друго, задната ламбда сонда не показва съпротивлението си. Когато търсих за нея, в един чуждестранен форум за Vw един човек беше писал, че се скривало при засичане на загуба на вакуум.
Последна промяна от player1988 на Пет 16 юни 2023 7:56, променено общо 1 път.
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
Спукан всмукателен колектор, или недостатъчно притегнат колектор към гарнитурата при монтажа.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
ивчо3 написа:Спукан всмукателен колектор, или недостатъчно притегнат колектор към гарнитурата при монтажа.
здрав е. Подменях го със друг. Същото беше.
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
Освен причината да е в дросела друго не остана. Недостатъчно притворена клапа на празен ход (засмуква въздух и намалява подналягането) или пропуск на въздух от уплътнанията на самата ос на дросела. Разбира се това са само предположения, не казвам, че дросела е за смяна. От приложения линк: https://srotas24.co.uk/product/s25404687150/ дросела се управлява от ECU посредством електромотор. Възможно е стъпката на отваряне да не отговаря на предварително зададените параметри. Износени зъбни колела или червяк (не знам точния начин на задвижване), заклинила от замърсяване клапа или нещо друго. Щом педала на газта се държи неадекватно.....
Re: Vw Passat b7 2013 1.4 метан липсващо подналягане на празен ход
Ако педала на спирачката хваща долу или много долу, проблема е, че имаш въздух в спирачната система. При мен се беше получило същото и с напомпване спираше по-адекватно.
Смених спирачната течност, обезвъздуших(няма да ти казвам каква гняс изпадна от задно дясно колело) и сега спира идеално. Как беше влязъл въздух - не знам, никъде нямаше течове, според майстора е при прегряване на колелото, вследствие от задържане на моторчето на ръчната спирачка, което имах като казус преди няколко месеца.
Спирачната течност се сменя на 2 г по книжка, така че по проблема със спирачката направи първо това и виж как ще се държи, макар че не вярвам да има общо с проблема в налягането. Естествено, огледай за теч на спирачна течност, но ако има такъв ще ти цапа по джантите.
По повод на дросела, не пречи да го смъкнеш и да го изчистиш/ако не е направено при ревизията на главата/. И оттам няма да ти казвам каква гняс изпада.
След процедурата - адаптирай през VCDS.
Педала на газта се проверява на диагностика отново дали отчита в % натиска, може и без да е запалена колата да се тества, както и самия дросел.
Смених спирачната течност, обезвъздуших(няма да ти казвам каква гняс изпадна от задно дясно колело) и сега спира идеално. Как беше влязъл въздух - не знам, никъде нямаше течове, според майстора е при прегряване на колелото, вследствие от задържане на моторчето на ръчната спирачка, което имах като казус преди няколко месеца.
Спирачната течност се сменя на 2 г по книжка, така че по проблема със спирачката направи първо това и виж как ще се държи, макар че не вярвам да има общо с проблема в налягането. Естествено, огледай за теч на спирачна течност, но ако има такъв ще ти цапа по джантите.
По повод на дросела, не пречи да го смъкнеш и да го изчистиш/ако не е направено при ревизията на главата/. И оттам няма да ти казвам каква гняс изпада.
След процедурата - адаптирай през VCDS.
Педала на газта се проверява на диагностика отново дали отчита в % натиска, може и без да е запалена колата да се тества, както и самия дросел.