Passat B9

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
KGL
Мнения: 787
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B9

Мнениеот KGL » Сря 21 фев 2024 16:13


Да R-ката е все едно друга кола! Надявам се и с по-високото ниво на оборудване да е така, защото в този вид новия Супърб печели с по-ниска цена.




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8296
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Passat B9

Мнениеот Stivi » Сря 21 фев 2024 19:45


Е добре де, как можаха да му сложат волан от Дачия :mhihi
Прикачени файлове
20240219_132440.jpg
20240219_132440.jpg (67.46 KиБ) Видяна 1453 пъти
81180296_2599319866970466_4979292501220261888_n.jpg
81180296_2599319866970466_4979292501220261888_n.jpg (51.37 KиБ) Видяна 1453 пъти


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B9

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 21 фев 2024 19:46


Екстериорно е ок, но отново е въпрос на вкус. Но интериора просто е ... Вижте снимката с Артеона, обаче. Смятам е ясно коя е по-красива.?


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 570
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил: VW Passat
Двигател: CRL
Местоположение: София

Re: Passat B9

Мнениеот alpinab » Нед 17 мар 2024 19:03


Вчера имах възможност около час време да поразгледам Б9тка демо кола в Порше Изток.

За външния вид на живо изглежда много по-добре отколкото на снимка. Не беше Р-Лайн. Въпрос на вкус си е. Определено за мен няма тази нахъсана линия, която имаха предишните модели. Муцуната не прелива към купето а седи като клюн. Това го отдават дизайна за пониженото специфично съпротивление от 0.23. Което е забележително ако е истина. Цитирам данни предоставени от консултанта.

Вътре колата за моите разбирания няма уюта и линията на предишните модели. Някак си хаотично е таблото. Модерна - да, големи дисплеи да и дървена. Лявата ръчка на паяка е натъпката с функции обединени с екс-дясната. А дясната като на Мерцедес само скоростите на автомата.

Много твърди и неудобни седалки(пълна кожа с мемори). За мен беше все едно съм наказан зад волата. Изкуствената кожа можеше да е по-добра. Много се доближа като на Суперб.
Като седнеш отзад не си личи защо колата е пораснала 10см. и горница спрямо Б8. Но за сметка на това пространството под предните седалки където идват краката на задностоящия е силно смалено и последния не се чувства комфортно със стиснати крака. Визирам най-ниско на Б8 с най-ниско на Б9 предна седалка. Може би на обикновения салон без пълен ел. пакет да е ок.
Багажника типично е огромен.

Дръжката за отваряне на вратите е боядисана пластмаса спрямо алуминиевата на предишните модели. Крачка назад и прилика с евтиния братчет от Чехия. Вече няма и конзолката с пияно лак.За сметка на това някаква светеща декорация. Що не.

Няма декоративен праг под вратите. Колата завършва като Голф и Октавия с р-ната ламарина с нанесено антикорозионно покритие. Типичен праг за евтин клас кола. Предшествениците имаха декоративен праг над описания. Р-лайна има праг и отваря колата като визия още повече.

За щастие са върнали копчетата на волата и това недоразумение с тъч бутони го няма.

Обещали са ми тест следващите 2 седмици, ще допълня и как се държи малкия 150 дизел.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: anrus, Noyprox, vlado1 и 243 госта