Ами честно казано не съм специалист и нямам идея срещу колко пари и къде може да се ремонтира. Звънях и в ХААС те също казаха, че не подлежи на ремонт, а на фабрична рециклация, затова и ти приспадат от цената на новия стария. Аз също не съм фен на закърпващите ремонти и предпочитам всичко да е тип топ, защото колата я карам доста и трябва да мога да разчитам на нея. Аз по скоро не се стресирам толкова от цената, колкото от факта, че на кола на 6 години ще и замине алтернатора - все пак малко странно ми се вижда. А и това, че за да се смени алтернатора трябва да се разглоби предницата пак голяма глупост.
Ако пък някой се е сблъсквал с такъв проблем и го е отремонтирал успешно алтернатора нека пише, другия път да знаем
Passat B5.5 код за грешка - alternator workshop - Решен !
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
Бате в този сервиз са те взели за боядисано врабче или са толкова тъпи та да свалят цялата предница за да извадят алтернатора.
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
Днес и аз присветнах с тази грешка за първи път.
Беше -7 градуса. Малко шумно пали "печката" при такива градуси и може нещо ремъка към алтернатора да не се е завъртял както трябва и да не е имало напрежение, защото загасна за секунда.
Дано е било моментно
Може ли да са четките? Макар, че при четки може да вземе да ми премигва лампата за зареждане на акумулатора. Би трябвало лесно да се сваля тялото, където са те, поне при стария ми Пасат ( B3 ) си беше на два болта. Тук ( B5.5 ) няма да се очудя, обаче, ако не е така!
Беше -7 градуса. Малко шумно пали "печката" при такива градуси и може нещо ремъка към алтернатора да не се е завъртял както трябва и да не е имало напрежение, защото загасна за секунда.
Дано е било моментно
Може ли да са четките? Макар, че при четки може да вземе да ми премигва лампата за зареждане на акумулатора. Би трябвало лесно да се сваля тялото, където са те, поне при стария ми Пасат ( B3 ) си беше на два болта. Тук ( B5.5 ) няма да се очудя, обаче, ако не е така!
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 14 дек 2009 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
И аз съм с VW Passat B 5,5 1,9 TDI. Днес ми изписа същата грешка докато карах с около 80км/ч. Освен нея в следващия момент ми отпадна хидравликата на волана - стана по-твърд от на лада , а също ми светна и лампата на акумулатора. Като цяло колата продължи да се движи нормално. Спрях след около 2 минути. Замерих акумулатора - 12,60V изгасена кола; 11,60V с включени светлини, халогени, климатик. Погледнах отпред двигателя и забелязах нагънат ремък. Промуших ръка и извадих надъвкан пистов ремък с дължина около 140 см.
Сега предстоя смяна...
Сега предстоя смяна...
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
Така, искам да споделя на всички моят опит с тази грешка. Както бях писал по-горе ( на 28 януари 2010 ми светна за пръв път тази грешка )
Беше студено и грешката изчезна за около секунда. След това не се появяваше и аз си казах, че просто колата е била студена и нещо не е завъртяла както трябва . . . Да бе да! ! !
2,5 месеца по-късно ми се извади ролката, която е на ротора на динамото! ! !
Съответно ремъка изскочи, като загубих серво ( както е описал колегата преди мен )
Ролката се навива на оста на ротора. Има лагер, който при мен беше буквално родил. Толкова изяден бе от вътрешната страна, че като го видях и ми призля. За нещастие това ми се случи точно в центъра на Истанбул, за да може премеждието да е по-цветущо.
Мисля си, че когато е изписало грешката за първи път, ролката е тръгнала.
МОЛЯ, ПРОВЕРЕТЕ СИ ВСИЧКИ РОЛКИТЕ НА АЛТЕРНАТОРА и ако има луфт или нещо --> смяна, че ще ви остави колата на пътя!
Парен каша духа )
Поздрави,
Иво
Беше студено и грешката изчезна за около секунда. След това не се появяваше и аз си казах, че просто колата е била студена и нещо не е завъртяла както трябва . . . Да бе да! ! !
2,5 месеца по-късно ми се извади ролката, която е на ротора на динамото! ! !
Съответно ремъка изскочи, като загубих серво ( както е описал колегата преди мен )
Ролката се навива на оста на ротора. Има лагер, който при мен беше буквално родил. Толкова изяден бе от вътрешната страна, че като го видях и ми призля. За нещастие това ми се случи точно в центъра на Истанбул, за да може премеждието да е по-цветущо.
Мисля си, че когато е изписало грешката за първи път, ролката е тръгнала.
МОЛЯ, ПРОВЕРЕТЕ СИ ВСИЧКИ РОЛКИТЕ НА АЛТЕРНАТОРА и ако има луфт или нещо --> смяна, че ще ви остави колата на пътя!
Парен каша духа )
Поздрави,
Иво
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
Малко да посъбудя темата- вчера като се прибирах от море на магистралата след Бургас реших просто да пробвам дали колата вдига 200 и веднага след това намалих. След 1-2 км. бордовия изписа alternator workshop и започна да примигва лампата на акумулатора. Това продължи не повече от 2-3 мин., след което и надписа изчезна и лампата спря да мига. След като загася и запаля отново, също не пищи грешка.Кажете някой сервиз където да ми проверят акумулатора, евентуално алтернатора и да не ми свалят 3 кожи
колата е Пасат B5.5 1.9 ТДИ 2003г.
колата е Пасат B5.5 1.9 ТДИ 2003г.
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
Човек, със сигурност си провери ролката, която е на ротора на алтернатора!!!
Тя трябва да ти е 5 или 6 пистова и от нея се предава движението на самия ротор.
Вътре е с цилиндричен лагер и мисля, че когато светне лампата за "Alternator Workshop", лагерът всъщност се спуква ( прецаква ) и ремъкът за секунда забавя или забързва движението си. Това се хваща от компа и светва грешката на таблото.
Можеш да продължиш да си караш, но тя продължава да се износва и след няколко хиляди ролката ще се извади самичка от оста, няма да имаш серво и филмът е голям. В горното на твоето мнение съм описал моята история! Три месеца, след като ми светна лампата, ролката ми роди и стана голям филм . . .
Тя трябва да ти е 5 или 6 пистова и от нея се предава движението на самия ротор.
Вътре е с цилиндричен лагер и мисля, че когато светне лампата за "Alternator Workshop", лагерът всъщност се спуква ( прецаква ) и ремъкът за секунда забавя или забързва движението си. Това се хваща от компа и светва грешката на таблото.
Можеш да продължиш да си караш, но тя продължава да се износва и след няколко хиляди ролката ще се извади самичка от оста, няма да имаш серво и филмът е голям. В горното на твоето мнение съм описал моята история! Три месеца, след като ми светна лампата, ролката ми роди и стана голям филм . . .
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
Благодаря ти за сьвета, сьс сигурност ще я проверя, проблемьт е че грам не разбирам и трябва да ходя на майстор. Дайте предложение за сервиз
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
Иди първо на сервиз на задкормилното устройство - как мое да летиш с двеста бе, бас..н . Имаш баааати късмета, че не сме се засекли на четири очи та да ти блокират сичките ролки, ама не на колата ти
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
Току-що и на мен ми го изписа това,тръгнах по-рязко на един светофар и ми го изписа за по-малко от секунда и изгасна,никакви проблеми след това.Сега гледам волей и утре смятам да премеря стойностите,които казвате и пак ще кажа.Има ли някакъв вариант да е просто приплъзнал или нещо такова,защото това спукани лагери,ролки и пр. са доста страшни неща.
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
При мен по спомени беше само приплъзнал ремък заради рязката газ която подадох но за всеки случай ми смениха и въпросния лагер.
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
feikot написа:Току-що и на мен ми го изписа това,тръгнах по-рязко на един светофар и ми го изписа за по-малко от секунда и изгасна,никакви проблеми след това.Сега гледам волей и утре смятам да премеря стойностите,които казвате и пак ще кажа.Има ли някакъв вариант да е просто приплъзнал или нещо такова,защото това спукани лагери,ролки и пр. са доста страшни неща.
Провери си ролката, ако има възможност да се тества. Аз просто запалих тогава и ми изписа грешката, а ролката роди чак след 2/3 месеца и то на път. Опитайте се да видите дали не е при нея проблемът. Следи я от време на време, може в началото да не и личи, но след време да се появят хлабини.
- kinterista
- Мнения: 24
- Регистриран на: Сря 08 дек 2010 22:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
Здравейте! С Пасат В5 2000г. V6 2.5 TDI съм. Днес на връщане от Варна при -10 градуса минах през половин метър наводнено шосе ,около 500м . точно преди Слънчев бряг , а след около 25 километра преди Бургас ми светна въпросният ALTERNATOR WORKSHOP + датчика на акумулатора в червено! 100 % е ясно , че е проблем с динамото , още като го видях , въпроса беше да се прибера до Бургас на фарове понеже точат акумулатора . Не е хвърлен или скъсан пистов ремък , защото щях да загубя хидравликата. Най-вероятно е от тази ролка на динамото както каза колегата. НО! Звъннах на познат който има Пасат и той ми каза , че е възможно като съм минал през локвата , да е пръснало много вода по ремъка да е замръзнал и да е започнал да преплъзва и оттам да светва и изгасва индикацията за сервиз. Много не ми се вярва , защото изминах 25 км. след това , ама си беше -10 градуса. Все пак може! Утре ще се ходи до сервиз и ще дам инфо по-случая!
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
Ти имаш ли си представа каква температура е точно зад радиатора пред двигателя ? Ще замръзне,ако е минус 50.
Ето ти моята случка viewtopic.php?f=24&t=304314 костваше ми 400 лв. Тъй като на теб ти е светнала за постоянно,предполагам,че или четки или нещо от диодния блок,защото на мен ту зареждаше-ту не...
Ето ти моята случка viewtopic.php?f=24&t=304314 костваше ми 400 лв. Тъй като на теб ти е светнала за постоянно,предполагам,че или четки или нещо от диодния блок,защото на мен ту зареждаше-ту не...
- kinterista
- Мнения: 24
- Регистриран на: Сря 08 дек 2010 22:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Код за грешка - alternator workshop - Решен !
Ами незнам каква температура е , но сега излизам от сервиза и диагнозата е следната:
Четки , лагера единия е бил смазан направо , ротора и той е заминал! Незнам още сумата , но скоро и тя ще ме зарадва.
Само да добавя , цялата предница се свали , понеже имаше коментари , че може и да не се сваля. Да , може , ама на 1.9 ТДИ , тука сме V6 2.5 , няма как да стане! Видях го с очите си .
П.С. Искам да добавя , че колата на свободна си промени шума на двигателя , едно боботене такова. Като я вкарах в обороти на път за сервиза си оправяше шума.Акумулатора беше паднал на 10.6 ампера. Значи за 20 км. на акумулатор пак не съм го смазал много, ще го оправим с едно зареждане.
Четки , лагера единия е бил смазан направо , ротора и той е заминал! Незнам още сумата , но скоро и тя ще ме зарадва.
Само да добавя , цялата предница се свали , понеже имаше коментари , че може и да не се сваля. Да , може , ама на 1.9 ТДИ , тука сме V6 2.5 , няма как да стане! Видях го с очите си .
П.С. Искам да добавя , че колата на свободна си промени шума на двигателя , едно боботене такова. Като я вкарах в обороти на път за сервиза си оправяше шума.Акумулатора беше паднал на 10.6 ампера. Значи за 20 км. на акумулатор пак не съм го смазал много, ще го оправим с едно зареждане.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта