Съвет за Passat
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Съвет за Passat
Здравейте,вкарал съм се в един голям филм:)
Да почна от начало, скоро предстои покупка на нова кола решил съм да отида до Италия там имам човек които се занимава с коли и може да помогне.Бюджета е 20000лв
Та много бях мераклисан на BMW 320D E46 ама като разбрах че е безбожна подръжката на тая кола и се отказах и си се върнах пак към VW,колебанието е междуPassat В5 и В5,5 TDI знам че предницата е калпава алуминиева и какво ли не сам слушал но като чета постовете тук като изключим ходовата част другото е поносимо,Въпроса е ако може да дадете савет кой от двата да гледам за какво да гледам в него,какъв е разхода тъй като аз на ден правя 100 - 150 км
Да почна от начало, скоро предстои покупка на нова кола решил съм да отида до Италия там имам човек които се занимава с коли и може да помогне.Бюджета е 20000лв
Та много бях мераклисан на BMW 320D E46 ама като разбрах че е безбожна подръжката на тая кола и се отказах и си се върнах пак към VW,колебанието е междуPassat В5 и В5,5 TDI знам че предницата е калпава алуминиева и какво ли не сам слушал но като чета постовете тук като изключим ходовата част другото е поносимо,Въпроса е ако може да дадете савет кой от двата да гледам за какво да гледам в него,какъв е разхода тъй като аз на ден правя 100 - 150 км
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
здравеи колега на правилната място си попаднал, ще се спро на най основните неща
1 предните носачи са алуминиеви- тоект не са толкава здрави и са доста скъпи, заедно със носачите са отляти и тампоните така че ако счупиш едното сменяш двете
2 много са скъпи -има некакви турски ама от де ги знам какви са и с какво качество са 3 за други проблеми за този модел не знам
4 за дизеловия двигател според мен по добре да нее 6 цил 150кс, земи си или 110 , 131 115 нещо от рода . На 150кс е много скъпа поддръжката
5 в италия колите до колкото аз знам не се поддържаат много ама пак е на късмет - кола втолра употреба е даста голам риск ама нали нема все пари
6 какво да гледаш ли - всичка боята дали е еднаква на всекъде износеност на интериора гумички на педали волан скоростен лост и вс др такива дребни неща . Ни.е че не може да са ги сменили ама все пак . Води си човек които разбера да ти дава съвети
7 има една тема във форума какво да гледаме при покупка на нова кола имаше и за покупка на дизел за това търси в дизеловият форем беше . Дано съм ти бил полезен
1 предните носачи са алуминиеви- тоект не са толкава здрави и са доста скъпи, заедно със носачите са отляти и тампоните така че ако счупиш едното сменяш двете
2 много са скъпи -има некакви турски ама от де ги знам какви са и с какво качество са 3 за други проблеми за този модел не знам
4 за дизеловия двигател според мен по добре да нее 6 цил 150кс, земи си или 110 , 131 115 нещо от рода . На 150кс е много скъпа поддръжката
5 в италия колите до колкото аз знам не се поддържаат много ама пак е на късмет - кола втолра употреба е даста голам риск ама нали нема все пари
6 какво да гледаш ли - всичка боята дали е еднаква на всекъде износеност на интериора гумички на педали волан скоростен лост и вс др такива дребни неща . Ни.е че не може да са ги сменили ама все пак . Води си човек които разбера да ти дава съвети
7 има една тема във форума какво да гледаме при покупка на нова кола имаше и за покупка на дизел за това търси в дизеловият форем беше . Дано съм ти бил полезен
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=52018
виш това ще ти е много полезно по добре запознати хора от мен са го казали така че аиде и успех ако има нещо питаи
виш това ще ти е много полезно по добре запознати хора от мен са го казали така че аиде и успех ако има нещо питаи
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Мерси колега,аз това за предницата го знам и се надявам да не се чупи често, е то идеята е влезне ли колата в БГ заминава веднага в Юнитрейд
А относно Италианските коли съм на мнени е че както тук има мърлячи така има и хора които си гледат колите така че на дали там е по различно ама от кадето и да я купя е на касмет а това е нещо което нямам
А относно Италианските коли съм на мнени е че както тук има мърлячи така има и хора които си гледат колите така че на дали там е по различно ама от кадето и да я купя е на касмет а това е нещо което нямам
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
много си прав напълно съм съгласен с теб прочети тая тема дето ти я пратих много дълго беше за писане. Лично според мен има и друг вариант взимаш пасат 5 на бензин коите идва с около 1000 и нещо по евтино от дизела слагаш му един газов инжекцион и нещата заспиват. Газовия инжекцион е колката разликата дизел бензин. Верна разхода на дизела ще е помалка но обслужването и евентуално повреди ще са много повече пари
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Този линк за дизеловите агрегати е доста полезен.
А относно газовия инжекцион - мерси,Бащата кара пасат 2 с газ BRC и само ходено по сервизите то не е тресене не е гаснене няма мощ.
Вече полудях,какво ли не изчетох и накрая ще си остана с голфчето 3 ГТИ
А относно газовия инжекцион - мерси,Бащата кара пасат 2 с газ BRC и само ходено по сервизите то не е тресене не е гаснене няма мощ.
Вече полудях,какво ли не изчетох и накрая ще си остана с голфчето 3 ГТИ
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
пич разлика между обикновенна газова и газов инж е ограмна . Сгазовия инж нищо не се промена само ти излиза двоино по евтино от колкото на бензин. Слагат се допълнителни дюзи и нещата са следните - разлика в мощноста няма разлика в разход съвсем малка. газовия инж е доста над 1000 лв. Но щом си решил дизел кои съм аз да ти казвам каквото си решел го прави че ако слушаш всички нищо нема да си вземеш а относно дизела гледаи да е от тези коите ти казах ако не те притесняват скъпите ремонти мое да земеш и 6 цилиндров 150 кс . Но щом си решил да сменаш колата ние сме с тебе и в радост и в проблеми
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ре
gigaset написа:... идеята е влезне ли колата в БГ заминава веднага в Юнитрейд...
Виж първо отзивите за тях, да не си поредния в списъка оплакали се
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
...е добре де някои оторизиран сервиз ,аз поне знам за Юнитрейд и не сам се интересувал за друг досега
П.С> Юнитрейд обявиха страшна цена за сегменти на Г3 2Е - 1200лв дали може да ги бие някои по цени ,а ?
П.С> Юнитрейд обявиха страшна цена за сегменти на Г3 2Е - 1200лв дали може да ги бие някои по цени ,а ?
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: ре
gigaset написа:...е добре де някои оторизиран сервиз ,аз поне знам за Юнитрейд и не сам се интересувал за друг досега
П.С> Юнитрейд обявиха страшна цена за сегменти на Г3 2Е - 1200лв дали може да ги бие някои по цени ,а ?
А 3200лв. за ремък и ролки на Б5 АДР как ти се вижда? При положение, че излиза 1000лв. макс. с работа, части, масла, филтри, включително и ролката на климатроника, която беше 160 лева.
Аз съм се оплаквала от Юнитрейд...мизерници адски.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
хммм...маи намерих още една жена тук
ама тоя ремък попринцип колко му е цената ?
ама тоя ремък попринцип колко му е цената ?
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Виждам, че има сериозна дискусия по темата, и понеже и аз си избирах кола сумати месеци и имам опит.За 20к лева можеш спокойно да вземеш 5.5 дизел 130нр. Дюзите не ги мисли има си профилактики а и добавки за горивото, които чистят дюзите.Ако зимаш бензин примерно да речем горе споменатия мотор ADR можеш спокойно да му слжиш газов инжекцион BRC, който е доста интелигентен и ще караш голяма удобна кола с много малко средства.По въпроса за останалата поддръжка никакъв Юнитрейд, смяна ангренаж с труд на мен ми струва 300лева в сервиз не някой приятел.Предницата - не е чак толкова зле колкото го пишат, носачите не са чак толкова скъпи колкото бяха преди, плюс това и турски да сложиш няма да е зле защото аз не се страхувам от части правени там страхувам се от части Made in E.U.И не забравяй да прочетеш темата за това какво да гледаш като си купуваш кола-мен много ми помогна.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта