Б4 ръчна спирачка
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Б4 ръчна спирачка
Привет колеги ! Вече много се разхлаби ръчната. Лови на 6-7 зъб. Проверих в търсачката но нищо конкретно не намерих. Молбата ми към вас е следната. Как да разбера износено ли ми е феродото на задните колела ? Трябва ли да се натяга ръчната с гайките отзад в задния пепелник и как става това ? Благодаря ви за съветите!!! Чао!
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Ами колега то има значение някога поглеждал ли си си феродото откакто имаш колата.... пасата със задните колела не спира много много.... на моя на 200000 му смених всичко шо е за сменяне по спирачките отзад ...накладки , цилиндри.... и то като ги свалях ми казаха , че като гледат съм с такива за 1воначално вграждане още ... а за реглажа имаше една дълга такава писаница ще се вдига целия заден мост и се натягали това или онова ...номера е да ти е хванала до 4 зъб.... и други локуми като този http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=39292&highlight=%F0%FA%F7%ED%E0+%F1%EF%E8%F0%E0%F7%EA%E0+++%E4%FA%F0%E6%E8
поразрови се ...а ако ли не има и онази книга за "вагените" която иначе е 19 лева в магазините с писано по въпроса .....
Успех
поразрови се ...а ако ли не има и онази книга за "вагените" която иначе е 19 лева в магазините с писано по въпроса .....
Успех
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Всъщност сиситемата е много простичка - точно от тези гайки отзад в пепелника става номера.Натягаш ги равномерно докато видиш,че двете жила се изпъват еднакво (личи си вътре от железната планка,към която се захващат и двете жила и тя се захваща към лоста).След това пробваш на кой зъб хваща.
Имай в предвид,че Пасат-ите са с тежка задница и в движение няма да я усетиш кога е хванала толкова много.Ако спреш обаче и я дръпнеш до 4-5 зъб трудно би тръгнал (ако работи добре).
Отзад има система за саморегулиране (едно клинче) на накладките и рално като се износват с времено то пропада наодлу и колкото по-надолу отива,толкова по-лялава става ръчната.
Много е хубаво преди да пипаш да отвориш отад колелата да надзърнеш какво се случва.Ако са за смяна накладките да ги смениш и така.
Имай в предвид,че Пасат-ите са с тежка задница и в движение няма да я усетиш кога е хванала толкова много.Ако спреш обаче и я дръпнеш до 4-5 зъб трудно би тръгнал (ако работи добре).
Отзад има система за саморегулиране (едно клинче) на накладките и рално като се износват с времено то пропада наодлу и колкото по-надолу отива,толкова по-лялава става ръчната.
Много е хубаво преди да пипаш да отвориш отад колелата да надзърнеш какво се случва.Ако са за смяна накладките да ги смениш и така.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Направи ми впечатление че като дръпна ръчната съвсем малко(1 зъб) колата спира много по-добре. Май по рано почват да спират задните колела. При пусната ръчна при рязко натискане на спирачките има малък интервал до момента в който почва да спира стабилно, докато като е дръпната в момента в който натисна педала веднага започва да спира. Пробвах да натегна ръчната, но няма същия ефект. Защо може да се получава това? Да не би да са ми за смяна задните накладки? Отзаде съм с барабани.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ръчна спирачка на Б4
По скоро сигурно се е спекъл механизма който е между двете накладки и не е раздалечил колкото трябва накладките за да обере луфта от износването, но като дръпнеш ръчната спирачка там лоста е по голям и натяга малко накладките
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Ръчна спирачка на Б4
Ако отваряш барабана за да видиш накладките, трябва да си запознат после със стягането на лагера ето една тема която би ти помогнала. (При барабана е на същият принцип) http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=86052
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rumentz и 159 госта