По-нагоре писах за моторчето. Това, което взех от моргата, го сложих направо на колата. Нищо не съм адаптирал. И аз гледах руския сайт, даже имам регистрация там. По повод разглобяването и сглобяването, най-важното е, преди да го сглобиш, да прибереш на ръка щока в крайно долно положение. После го слагаш, закачаш буксата и палиш. То се намества само. На бензин и на газ държи точно 950 оборота, независимо дали е топла, студена, на бензин, на газ, с климатик или без. Единствено дето се самофорсира отвреме-навреме, но не ми е болка.
За оборотите ти на газ, които са ниски, пробва ли да регулираш от изпарителя бедна-богата смес?
Passat B4 1.8Mi ABS стъпково моторче - настройване?
- drago_tr
- Мнения: 2527
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Стъпково моторче - настройване?
Елементарно е.
Последователността дали ще настроиш първо газта или бензина не е толкова важна, но може и да се размени за проба.
За регулирането на бензин.
Слагаш моторчето и закачаш буксата. Даваш на контакт без да палиш. Натискаш на моторчето бутончето отпред и то се прибира. Без да пускаш бутончето откачаш буксата. Тоест моторчето да остане в прибрано положение. Изключваш контакта. Закачаш буксата и си готов. Нататък то самичко ще се регулира.
За регулирането на газта. Трябва да ти е загряла колата.
На не запалена кола откачваш буксата на моторчето. Палиш колата и минаваш на газ. Връткаш само от изпаритела докато ти харесат оборотите,,,ако имаш оборотомер още по добре. Гасиш колата. Закачаш буксата на моторчето. Палиш. Готов си.
Черпиш на ляво и на дясно.
Последователността дали ще настроиш първо газта или бензина не е толкова важна, но може и да се размени за проба.
За регулирането на бензин.
Слагаш моторчето и закачаш буксата. Даваш на контакт без да палиш. Натискаш на моторчето бутончето отпред и то се прибира. Без да пускаш бутончето откачаш буксата. Тоест моторчето да остане в прибрано положение. Изключваш контакта. Закачаш буксата и си готов. Нататък то самичко ще се регулира.
За регулирането на газта. Трябва да ти е загряла колата.
На не запалена кола откачваш буксата на моторчето. Палиш колата и минаваш на газ. Връткаш само от изпаритела докато ти харесат оборотите,,,ако имаш оборотомер още по добре. Гасиш колата. Закачаш буксата на моторчето. Палиш. Готов си.
Черпиш на ляво и на дясно.
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Стъпково моторче - настройване?
Взех днес едно Ловато! Утре ще го бодна, и ще видя кво става с тия обороти и богати смеси? Мисля, че проблемите с газта ще отшумят, ама сутрешното еднократно форсиране на студен мотор, при палене на бензин ще си остане
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Стъпково моторче - настройване?
Не съм от Петричкия край, и не съм гадател, но в сучая излязох прав С новото Ловато изминах около 1000 км. Разхода на газ ми падна с около 2л на 100 км извънградско, от което съм доволен. Но проблема с празния ход сутрин на студено палене си остана. Форсира се по 1-2 пъти докато не превключа на газ. А ако обърна на газ директно на току що запалил студен двигател, се форсира по същия начин, като на бензин Демек на студен двигател си вдига от само себе си обороти, без значение дали е на бензин или на газ Навлезе ли двигателя в нормална работна температура, всичко се нормализира! Противоположния проблем, падането на оборотите под 500, за което споменах по горе също се появи веднъж, и след смяната на изпарителя! Не знам вече, аман от тая 20 годишна кошница Опитвам се да не обръщам внимание вече. Но се дразня, като спра на някой светофар, и колата започва "сама да си подава газ", или да е пред гаснене докато чакам да ми светне зелено
Re: Стъпково моторче - настройване?
Здравейте,
НАИГРАХ се с втора употрба стъпкови моторчета 2бр. купих ново китайско издържа 2 месеца и блокира в крайно положение.
Та сега взехме кредит с жената и част от него отиде за ново BOSCH моторче.
Чета темата , но мисля че няма да се справя не ,че съм с две леви ръце до сега аз си ги монтирах ,но без реглаж.
Колко струва монтажа с реглажа и къде мога да отида в София да го направя.
НАИГРАХ се с втора употрба стъпкови моторчета 2бр. купих ново китайско издържа 2 месеца и блокира в крайно положение.
Та сега взехме кредит с жената и част от него отиде за ново BOSCH моторче.
Чета темата , но мисля че няма да се справя не ,че съм с две леви ръце до сега аз си ги монтирах ,но без реглаж.
Колко струва монтажа с реглажа и къде мога да отида в София да го направя.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Стъпково моторче - настройване?
Не виждам какво точно има да се регулира.Махаш едното и слагаш другото.Това с натискането на щока за прибиране в крайно положение и прочие е при адаптиране на ТПС-а.Аз лично като съм сменял моторчета не съм правил никакви допълнителни манипулации.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Стъпково моторче - настройване?
alibaba написа:Здравейте,
НАИГРАХ се с втора употрба стъпкови моторчета 2бр. купих ново китайско издържа 2 месеца и блокира в крайно положение.
Та сега взехме кредит с жената и част от него отиде за ново BOSCH моторче.
Чета темата , но мисля че няма да се справя не ,че съм с две леви ръце до сега аз си ги монтирах ,но без реглаж.
Колко струва монтажа с реглажа и къде мога да отида в София да го направя.
Здравей alibaba,
големи перипетии си имал с това моторче. Идеята е, че на самото моторче на върха на буталцето има обикновен контактен датчик, който работи в две положения - отворена и затворена верига. А чрез него ECU-то формира режимите на двигателя на празен ход и принудителен празен ход и режим ускорение. Регулирането се състои в това да замериш при максимално прибрано буталце и отпуснат педал на газта, контактният датчик да е отворен. При поставяне на пластина с размер 0,5 мм, датчика е нужно да затвори веригата. Има едно винтче с което се регулира тази хлабина, но при смяната с друго моторче в повечето случаи няма нужда от такова регулиране. Ако още имаш нужда, кажи и ще ти опиша стъпка по стъпка как се регулира.
Аз карам с моторче втора употреба вече няколко години. Спомням си, когато се отбих до автоморгата, човека там ми даде едно моторче - май за 50-тина лв. беше. Отидох до колата, замерих го с мултицета и видях, че не работи. Върнах се при него, да ми даде друго ако има и докато още му обяснявах, той с едно движение на едната ръка отвори чекмеджето до него и с другата ръка извади второ моторче. Останах изненадан от бързината с която го направи. После пък той остана изненадан от бързината с която аз с мултицета замерих моторчето и виждайки че е изрядно, му казах че го вземам. ...като се прибрах вкъщи си го монтирах и наистина нямаше нужда от регулиране на хлабината - беше настроена в нормите.
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 04 юли 2011 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia - Kanzas.
Re: Passat B4 1.8Mi ABS стъпково моторче - настройване?
Браво за темата, помогна ми за моя пасатор
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: A999, IronMaiden, Kr1s0o и 57 госта