Двигателя е 1,9 ТДИ, 131,ПД. Нямам проблеми със спирането, на стенд при преглед показва резултати в нормата. Скоро установих, че след като изгася двигателя педала на спирачката остава твърд. Знам, че след като се загаси двигателя трябва да има въздух в сервото за 2-3 спирания.
Имал ли е колеги някой подобен проблем и как го е решил?
Благодаря!!
Твърд педал спирачки
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами има вероятност и помпата да прави въртели, също вероятно е от сервото да е, ако е то е доста скъпичко, нямам идея дали някъде ги сервизират. Иди на майстор да погледне поне кое от двете е!
ПС.
Виж ако можеш да махнеш маркуча за вакума към сервото и да провериш дали смуче въздух, провери дали някъде няма пукнато по него.
ПС.
Виж ако можеш да махнеш маркуча за вакума към сервото и да провериш дали смуче въздух, провери дали някъде няма пукнато по него.
твърд педал спирачка
Tinko написа:Аз не можах да разбера колега, когато е запалена колата мек ли ти е педала или си е нормален, щото малко кофти си написал съдържанието на темата.
Когато колата работи педала е нормален и спирачките работят перфектно. Проблема възниква, когато се загаси двигателя.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: твърд педал спирачка
Stif написа:Tinko написа:Аз не можах да разбера колега, когато е запалена колата мек ли ти е педала или си е нормален, щото малко кофти си написал съдържанието на темата.
Когато колата работи педала е нормален и спирачките работят перфектно. Проблема възниква, когато се загаси двигателя.
Това е напълно нормално!
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: твърд педал спирачка
Tinko написа:Stif написа:Tinko написа:Аз не можах да разбера колега, когато е запалена колата мек ли ти е педала или си е нормален, щото малко кофти си написал съдържанието на темата.
Когато колата работи педала е нормален и спирачките работят перфектно. Проблема възниква, когато се загаси двигателя.
Това е напълно нормално!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Stif написа:Tinko написа:vetmed написа:А при моя случай, нормално ли е да се появи изведнъж?????
Ами колега така е при всички коли със серво!
Доколкото знам колега, след спиране на двигателя сервото трябва да има запас от въздух за 2-3 спирания
А кой ти каза че няма? Изфорсирай мотора няколко пъти и го загаси, след което провери колко пъти ще е. А и лично аз на това не мога да му кажа запас! Просто сервото остава под вакум. Никой няма да си загаси колата за да разчита на тези 2-3 спирания.
Ако става на въпрос за запас то и 10 пъти ще спра след това но просто трябва много яко налягане на педала и пак спира!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 163 госта