Passat B5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Аз моите ги смених с крушки от по 30 ст. Какви поялници ,какви 5 лв,? Само махаш и сменяш,това беше.Повече е играта с ваденето на духалките.
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
То така всеки може колега !
Да де ама диода работи на 2-3 волта, а не на 12 ! И иска още елементчета за ограничаване на тока и напрежението. Щото той е от елементите дето не си регулират сами тока и изгарят !
Е сега го погледнах поялника- Български-65 вата на ЕТ Електроника. Брато каза че бил скъп, защото той работеше преди години в тази фирма от където го е взел.
Да де ама диода работи на 2-3 волта, а не на 12 ! И иска още елементчета за ограничаване на тока и напрежението. Щото той е от елементите дето не си регулират сами тока и изгарят !
Е сега го погледнах поялника- Български-65 вата на ЕТ Електроника. Брато каза че бил скъп, защото той работеше преди години в тази фирма от където го е взел.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
@kossis Позаинтересувай се в цехче за насищане на печатни платки с какив споляници се работи. /на бг по-правилното е споялник - литературно/
Офф - Работил съм много години в к-т, който имаше цехове за насищане на печтни платки на 2 етажа /вс Велерчета на 24В ,изключваме СМД монтажа/./В цеховете за настройка на блоковете само на 24В, единственото приложение на 220 В споялници беше при монтажа на захранващи блокове със дебели монтажни проводници, трафове вт. намотка с ПСДФ, мощни диоди и тиристори.
Офф - Работил съм много години в к-т, който имаше цехове за насищане на печтни платки на 2 етажа /вс Велерчета на 24В ,изключваме СМД монтажа/./В цеховете за настройка на блоковете само на 24В, единственото приложение на 220 В споялници беше при монтажа на захранващи блокове със дебели монтажни проводници, трафове вт. намотка с ПСДФ, мощни диоди и тиристори.
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
ОФФ
Споялник
Евала !
Споявай тогава ! Аз сега отивам за трифазният, щото ме кефи повече и с него направо ще СПОЗаварявам, макар и литературно да е неправилно !
Колега, уморих се от такива професионалисти в споровете, честно !!! Все ми е тая кое е правилно в литературата и с какво ТИ запояваш.
Ако искаш Споявай и с инверторен електрожен със схема 3 х 4 транзистора на траф !
Така де, идваш и започваш с раздаването на съвети и то много ценни и с забележките.
Дай вече по същество, а ! Ти си отвори тема за запояването и правилният изказ.
Споялник
Евала !
Споявай тогава ! Аз сега отивам за трифазният, щото ме кефи повече и с него направо ще СПОЗаварявам, макар и литературно да е неправилно !
Колега, уморих се от такива професионалисти в споровете, честно !!! Все ми е тая кое е правилно в литературата и с какво ТИ запояваш.
Ако искаш Споявай и с инверторен електрожен със схема 3 х 4 транзистора на траф !
Така де, идваш и започваш с раздаването на съвети и то много ценни и с забележките.
Дай вече по същество, а ! Ти си отвори тема за запояването и правилният изказ.
Последна промяна от kossis на Съб 01 фев 2014 19:42, променено общо 1 път.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Колеги , леко с темата че тука ми е патента за счупени духалки
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Това са моите с резистор 560ома и 3мм червен диод. Сложих диоди само на крайните духалки , понеже крушките не централните си светиха. Разлика в силата на светене няма, но пак по-далечния символ свети малко по-слабо.
- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Някой да има решетки от повредени въздуховоди?
Хубаво им смених на моите осветлението ама при свалянето едната я обелих,
а централната се беше олющила преди време от протекъл ароматизатор.
ПС:Намерени.
Хубаво им смених на моите осветлението ама при свалянето едната я обелих,
а централната се беше олющила преди време от протекъл ароматизатор.
ПС:Намерени.
Последна промяна от snoopcar на Вто 11 фев 2014 16:42, променено общо 1 път.
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Снощи от скука реших да направя и средните въздуховоди , които си бяха със здрави крушки. Но този път исках 2-та символа да светят еднакво и реших да пробвам с 2 диода.
Първоначално поставих втория както е на снимката , но без ефект , за това го турих директно зад символа. Според мен стана чудно
и двата диода са със 560ома съпротивления
Първоначално поставих втория както е на снимката , но без ефект , за това го турих директно зад символа. Според мен стана чудно
и двата диода са със 560ома съпротивления
- sp3n5
- Мнения: 51
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 21:47
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: BXE 2008
- Местоположение: UK
- Контакти:
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Еееее колега , сега ми отвори работа и трябва да си преправя и моите.2 бързи въпроса:червен диод ли използва? И би ли качил снимка ,как си напъхал диода зад символа , светловода ли си срязал малко?
п.п.На BORA въздуховодите са на този принцип с лампички горе и долу , затова светят така силно.Браво на колегата , много добре се е получило.Като се затопли се захващам веднага.
п.п.На BORA въздуховодите са на този принцип с лампички горе и долу , затова светят така силно.Браво на колегата , много добре се е получило.Като се затопли се захващам веднага.
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Долния диод ,който свети в светловода ми е от тези силните с безцветния кристал , червеносветещи. А допълнителният диод пак е силносветещ-червен , но с червен кристал (такива имах под ръка) Нищо не се реже , над светловода има достатъчно място да влезе 3мм диод. Само трябва да му се капне малко лепило за да се фиксира. :)
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Сега горния ти свети по силно колега
Аз не държа чак толкова на тия символи и ще сменям пак с по един диод като горят и другите.
Аз не държа чак толкова на тия символи и ще сменям пак с по един диод като горят и другите.
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Зависи колко навътре ще се вкара диода , мен така ме устройва напълно :) Имам да сменям осветлението на няколко километража , като ги направя може пак да ги сваля :D
Свободно време - бол !
Свободно време - бол !
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Колеги,накой разглобявал ли е самата средна духалка?
Напънах малкото колелце,регулиращо струята в хоризонтална посока и изпука.Явно се е счупило някакво пластмасово чопче и сега се върти безкрайно.
Ако подлежи на разглобяване бих слжил малко болтче на негово място,но не съм видял разглобена духалка.
Напънах малкото колелце,регулиращо струята в хоризонтална посока и изпука.Явно се е счупило някакво пластмасово чопче и сега се върти безкрайно.
Ако подлежи на разглобяване бих слжил малко болтче на негово място,но не съм видял разглобена духалка.
Последна промяна от gancho на Сря 02 апр 2014 10:37, променено общо 1 път.
- dantcho
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 24 фев 2010 15:47
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна/Шумен
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Разглабя се, колега, и точно така се "лекува"
На мястото на пластмасовото чопче се слага едно винтче, което да върви по канала на тази врътка.
Минах през това преди 1-2 години, но не помня точно каква беше последователноста на разглабянето.
Мисля, че първо се махаше предната решетка и чак тогава можеше да се свали и колелото.
ПП Виж тази тема и снимките:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=364564
На мястото на пластмасовото чопче се слага едно винтче, което да върви по канала на тази врътка.
Минах през това преди 1-2 години, но не помня точно каква беше последователноста на разглабянето.
Мисля, че първо се махаше предната решетка и чак тогава можеше да се свали и колелото.
ПП Виж тази тема и снимките:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=364564
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Благодаря,колега.
Но при мен се счупи чопчето на малкото колелце-това за вътрешните жалузи.Ще падне по-сериозно разглобяване.Но за там не намирам снимки.
п.п.А ароматизатора не го слагам там.Отдавна ме предупредиха .Слагам го на духалката за краката на пасажера-много скрито и елегантно решение е .
Но при мен се счупи чопчето на малкото колелце-това за вътрешните жалузи.Ще падне по-сериозно разглобяване.Но за там не намирам снимки.
п.п.А ароматизатора не го слагам там.Отдавна ме предупредиха .Слагам го на духалката за краката на пасажера-много скрито и елегантно решение е .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта