На какви градуси трябва да включва вентилатора на двигател 2Е?
На Юнитрейд искат 62 лева за "истински" - много ми се видяха.
В близкия магазин ми предложиха "стандартен" 91/102 градуса за 20лв.
Намерих разни литератури и пише различно, и никъде конкретно за този двигател.
Търся технически данни данни за Thermo Fan Switch за двигател 2Е инжекция.
Какъв Thermo Fan Switch за двигател 2Е - РЕШЕНО
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Какъв Thermo Fan Switch за двигател 2Е - РЕШЕНО
Последна промяна от kbot на Сря 12 мар 2008 20:37, променено общо 1 път.
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре,,,,,,,,,,,
тъи като колата с 2Е трябва да работи зиме и лете на 90г/ значи си взимас нормален датчик които се включва на 91гр
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Мани, ами преди 3 часа забелязах, че вентилатора ми включва чак на 100* (по показания на таблото)
Веднага проверка и на двете степени на вентилатора, след това проверка на първата на датчика, за който и ти питаш... Уж всичко наред!
Не съм си в Пловдив. Веднага, след като се прибера ще му мушна термометърчето под мишничката ...така, де! Казанчето
Веднага проверка и на двете степени на вентилатора, след това проверка на първата на датчика, за който и ти питаш... Уж всичко наред!
Не съм си в Пловдив. Веднага, след като се прибера ще му мушна термометърчето под мишничката ...така, де! Казанчето
- volodya iliev
- Мнения: 362
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Здравеи колега до колкото те разбирам те интересува датчика който включва вентилатора които охлажда водния радиатор отпред значи сваляш си този датчик и отиваш в магазина и си зимаш сащия като твоя датчик с такива градуси да ена мен преди време ми беше заминала бавната степен на охлаждане която трябва да включва на 92 градуса и работеше само на наи барзата 102 градуса тогава направих лроверка на двете степени на вентилатора дали работят и се оказа,че на същия този датчик му е заминала бавната степен свалих го и отидох в магазина с него на него пишеше 1-92гр.2-102гр.взех си сащия като моя марката му е беер томсон и струва 20лв и сам доволен работи доста добре вечедълго време иначе и аз питах в юнитрейд но го нямяха в наличност в момента и трябваше да си го поръчам а не ми се чакаше.Дано сам ти бил полезен.
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Благодаря volodya. Мина ми през акъла, обаче това значи: разглабям, точа антифриза и хуквам пеша по магазините ... и я го има, я както казваш - чакай да го доставим. По ми харесва да го купя предварително и "вадиш едното, слагаш другото". Затова и питам.
А в Юнитреид наистина го нямаха (поръчай сега и ела в понеделник следобяд) ...
А в Юнитреид наистина го нямаха (поръчай сега и ела в понеделник следобяд) ...
- volodya iliev
- Мнения: 362
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Здравей колега отново предпологам ,че си от софия значи ходи провери в ауто плюс вярвам,че го имат там просто не е възможно да го нямат понеже аз съм от дупница си го взех от ауто 1 но и в ауто плус го имаше и на двете места цената беше еднаква така,че не вярвам да го нямя там при вас както ти бях писал по преди на старият ми датчик който си беше оригиналния и никога до сега не беше сменяван през живота си пишеше 1-92гр. 2-102гр. не ми се вярва твоя датчик да е по различен от моя хайде за да те улесня ще ти дам оригиналния номер по който да го вземеш като отидеш в магазина за да не сваляш твоя ако искаш 321 959 481D това му е номер ходи в ауто плус и им дай този номер и трябва да ти дадат датчика.Надявам се да съм ти помогнал.
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kbot написа:Благодаря. Излиза че 91/102 не точно моя?
Обаче какво трябва да пише на датчика 92/99 ???
95/105
Вземи си оригинален,не рискувай!
Това е сигурността на мотора ти все пак.
Ментаците сравнително бързо се скапват от големия ток протичащ през тях....питай патило... може да потърсиш и в някоя морга,но гледай да има емблемите на VW/Audi ...аве винаги има риск да не работи както трябва,така че взимай си оригинален от Юнито и да знаеш че си го решил проблема веднъж за винаги.
..или 95/102 беше,не помня точно
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
На оригиналния пише:
95 / 102
84 / 91
Новия купен от ЮНИТРЕЙД за 64лв. с уплътнението.
С него държи на място малко под 100 градуса (по уреда на таблото). Явно на стария първата степен си беше заминала и отиваше до 110 почти.
Не посмях да взема от ментеливите, защото си спомних тунелите на Витиня в задръстване.
Иначе се сменя лесно. Само дето нямах подходящ ключ (глух или лула 28 или 29 ?? - и в околните 3 магазина нямаха!). Та за да ползвам водопроводен, се наложи да махна акумулатора, вентилатора и да повдигна резервоарчето за ходравликата на кормилото. Стана без загуба на антифриз (сигурно към 50 грама само).
При тестването установих че е запушен отвора през който връща в разширителния съд, а тройника го сменях есента и антифриза е "само" на 2 години.
Сега чакам нещо друго да се скапе. Тоя двигател е само за магистрала, задръстванията явно не му понасят, а и гори като змей.
... и върви като змей
95 / 102
84 / 91
Новия купен от ЮНИТРЕЙД за 64лв. с уплътнението.
С него държи на място малко под 100 градуса (по уреда на таблото). Явно на стария първата степен си беше заминала и отиваше до 110 почти.
Не посмях да взема от ментеливите, защото си спомних тунелите на Витиня в задръстване.
Иначе се сменя лесно. Само дето нямах подходящ ключ (глух или лула 28 или 29 ?? - и в околните 3 магазина нямаха!). Та за да ползвам водопроводен, се наложи да махна акумулатора, вентилатора и да повдигна резервоарчето за ходравликата на кормилото. Стана без загуба на антифриз (сигурно към 50 грама само).
При тестването установих че е запушен отвора през който връща в разширителния съд, а тройника го сменях есента и антифриза е "само" на 2 години.
Сега чакам нещо друго да се скапе. Тоя двигател е само за магистрала, задръстванията явно не му понасят, а и гори като змей.
... и върви като змей
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 145 госта