При смяната на тампоните на задния мост установих, че една джаджа ( на снимката с червено ) в единия край се е скъсала и потропва леко.
1. Какво е това чудо?
2. Каква му е ролята точно?
3. Какво да правя, като се има предвид, че има доста ръжда (може би и причина за скъсването) и едва ли ще могат да се развият болтовете, които я крепят.
Заден мост Пасат В3 - съвет!!!
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Сигурно се продават ама ще е цифра по-добре 2 ръка,ама ако искаш питай в някой магазин да видиш кво ще кажат.Надали е обикновенно желязо ще е някоя специална стомана дето държи на усукване и тн.
Иначе най лесно става с гайковерт ама як ,не като тия боклуци дето развиват гумите на колите.Аз имам в службата един дето М30 си ги развива ,руски и изпитан.
Иначе най лесно става с гайковерт ама як ,не като тия боклуци дето развиват гумите на колите.Аз имам в службата един дето М30 си ги развива ,руски и изпитан.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Струва ми се, че е много малък диаметър за да е стабилизираща шанга. само с 2 болта ли се държи -м/у носача номер поз.2 и гумено металните втулки поз.3 . Ако е стабилизираща щанга тези 2 болта лесно ще се разхлабват - все пак ще има усукване и в 2 те посоки.
Този шестограм / така ми изглежда/ отляво на линията за ном 5 хванатли е за задния мост ?
една джаджа ( на снимката с червено ) в единия край се е скъсала - кеде се е скълао от болта за носача ли или самият детайл се е скъсал ?
Този шестограм / така ми изглежда/ отляво на линията за ном 5 хванатли е за задния мост ?
една джаджа ( на снимката с червено ) в единия край се е скъсала - кеде се е скълао от болта за носача ли или самият детайл се е скъсал ?
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Диаметърът е около 1,5-2 см и се държи само на 2-та болта - вътрешен шестограм / на сним. зелен цв. т.А/. Ном.5 е захванат за моста, но тази "пръчка" минава под него т.е нямат допирна точка, а това по средата на щангата / ако е щанга/ е някакъв тампон. Скъсаното е в т. В точно в края от вътрешната страна на моста.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да, действително е стабилизираща щанга. Направена е от по-специален метал, затова ръждясва толкоз много. Нещо по моргите май ще трябва да търсиш.
Между другото, според документацията тя е с различен диаметър за различните двигатели:
за EZ, RA, SB, 1Y, RP/ABS : 14mm
за PB: 18mm
за KR, 9A, 2E: 21mm
Така че виж колко е при теб и търси такава.
Освен това пише че на седаните с най-слаби двигатели може и да я няма фабрично, т.е. принципно и без нея може.
Между другото, според документацията тя е с различен диаметър за различните двигатели:
за EZ, RA, SB, 1Y, RP/ABS : 14mm
за PB: 18mm
за KR, 9A, 2E: 21mm
Така че виж колко е при теб и търси такава.
Освен това пише че на седаните с най-слаби двигатели може и да я няма фабрично, т.е. принципно и без нея може.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Petyoffy написа:radotom написа:vovdvd написа:Искам да питам, кака може да се счупи стабилизиращата щанга
Трудно!
Ами корозирала е яко и ръждата си е свършила работата. Изтъняла е и прассс. Проблема е че не може да се демонтира.
Да, вярно е!
Написах горното, защото откровено се заяждах с колегата, който цитирам!
Беше налазил с абсолютно тъпи коментари огромно количество теми в секцията... Повечето гласяха: 'Лоша работа'
Явно спешно иска да продаде нещо!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта