Заден мост Пасат В3 - съвет!!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Заден мост Пасат В3 - съвет!!!

Мнениеот Petyoffy » Вто 11 мар 2008 16:16


При смяната на тампоните на задния мост установих, че една джаджа ( на снимката с червено ) в единия край се е скъсала и потропва леко.
1. Какво е това чудо?
2. Каква му е ролята точно?
3. Какво да правя, като се има предвид, че има доста ръжда (може би и причина за скъсването) и едва ли ще могат да се развият болтовете, които я крепят.
Изображение




Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Вто 11 мар 2008 16:21


Това не играе ли ролята на стабилизираща щанга или нещо от сорта :roll:


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Вто 11 мар 2008 16:33


georgipass написа:Това не играе ли ролята на стабилизираща щанга или нещо от сорта :roll:

И аз така мисля, но искам да го оправя. Не знам точно какво точно прави, за да реша какво да правя - рязане, заваряване или да мъча да развивам болтовете отстрани, които са яко корозирали. :roll:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 12 мар 2008 21:39


това би трябвало наистина да е стабилизираща щанга както я имаш отпред демек като влезеш в дупка другия срещуположния и край дет е пружината с амортисьора да удържа да не достигнеш дупката до недрата и :lol: .Сори брат ново,и трябва да усетиш и разлика после,демек да не усещаш чак толкова дупките отзад


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 12 мар 2008 21:43


Новото добре, ама как да сваля старото се пита в задачката. А между другото продават ли се нови такива.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 12 мар 2008 21:56


Сигурно се продават ама ще е цифра по-добре 2 ръка,ама ако искаш питай в някой магазин да видиш кво ще кажат.Надали е обикновенно желязо ще е някоя специална стомана дето държи на усукване и тн.
Иначе най лесно става с гайковерт ама як ,не като тия боклуци дето развиват гумите на колите.Аз имам в службата един дето М30 си ги развива :lol: ,руски и изпитан.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 12 мар 2008 22:11


Мерси за сега. Ще пообиколя магазините, а развиването ще го мислим.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 12 мар 2008 22:12


Струва ми се, че е много малък диаметър за да е стабилизираща шанга. само с 2 болта ли се държи -м/у носача номер поз.2 и гумено металните втулки поз.3 . Ако е стабилизираща щанга тези 2 болта лесно ще се разхлабват - все пак ще има усукване и в 2 те посоки.
Този шестограм / така ми изглежда/ отляво на линията за ном 5 хванатли е за задния мост ?

една джаджа ( на снимката с червено ) в единия край се е скъсала - кеде се е скълао от болта за носача ли или самият детайл се е скъсал ?


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Чет 13 мар 2008 9:46


Изображение
Диаметърът е около 1,5-2 см и се държи само на 2-та болта - вътрешен шестограм / на сним. зелен цв. т.А/. Ном.5 е захванат за моста, но тази "пръчка" минава под него т.е нямат допирна точка, а това по средата на щангата / ако е щанга/ е някакъв тампон. Скъсаното е в т. В точно в края от вътрешната страна на моста.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 13 мар 2008 10:30


Да, действително е стабилизираща щанга. Направена е от по-специален метал, затова ръждясва толкоз много. Нещо по моргите май ще трябва да търсиш.

Между другото, според документацията тя е с различен диаметър за различните двигатели:
за EZ, RA, SB, 1Y, RP/ABS : 14mm
за PB: 18mm
за KR, 9A, 2E: 21mm
Така че виж колко е при теб и търси такава.

Освен това пише че на седаните с най-слаби двигатели може и да я няма фабрично, т.е. принципно и без нея може. :-)


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Чет 13 мар 2008 11:18


psstv18rp написа:...

Мерси за инфото. Ще търся.
Седан, SB е мотора 1,6TDi.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 13 мар 2008 11:27


Все пак замери с шублер твоята на някое по-малко ръждясало място, за по-сигурно. :-) Че тая документация дето гледах е някаква руска книжка, а при преводите понякога стават грешки.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Пет 04 апр 2008 19:44


radotom написа:
vovdvd написа:Искам да питам, кака може да се счупи стабилизиращата щанга

Трудно! :!:


Ами корозирала е яко и ръждата си е свършила работата. Изтъняла е и прассс. Проблема е че не може да се демонтира.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 04 апр 2008 20:01


Petyoffy написа:
radotom написа:
vovdvd написа:Искам да питам, кака може да се счупи стабилизиращата щанга

Трудно! :!:


Ами корозирала е яко и ръждата си е свършила работата. Изтъняла е и прассс. Проблема е че не може да се демонтира.

Да, вярно е!
Написах горното, защото откровено се заяждах с колегата, който цитирам!
Беше налазил с абсолютно тъпи коментари огромно количество теми в секцията... Повечето гласяха: 'Лоша работа'
Явно спешно иска да продаде нещо!


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Съб 05 апр 2008 9:29


колега,пробвай с нагряване,като гледам няма на близо кабели и маркучи,или периодично пръскай болтовете със смазки от рода на вд40 за 2-3 дена и тогава опитай да ги развиеш



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта