Токова утечка-диагностициране как?

Техническа и сервизна информация за Passat
BUG40
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Токова утечка-диагностициране как?

Мнениеот BUG40 » Пет 14 мар 2008 20:51


Здраейте Всички!Имам утечка на електричесто ,което води до падане на акумулатора за 3-4 дни,ако не го откача!Сигурно някои от вас са имали някога подобен проблем и знаят колко е неприятно.Имах идея да диагностицирам тожа с мултицет(ако е възможно)и после по метода на изключването (вадейки бушоните един по един) да разбера от къде е проблема.Възможно ли е това и как трябва да се реализира?Мерси предварително!




Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Пет 14 мар 2008 21:03


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=83043

това ще ти помогне в търсенето

а мисля че се мереше по някакъв начин с акумулатора или нещо такова не съм сигурен точно как нека колегите да се произнесат ;)


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 507
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Пет 14 мар 2008 22:20


С обикновен мултицет опитай. Откачи минусовата клема на акумулатора. Включи мултицета за мерене на ток , на ампери / 0.5А например/ и сложи едната щипка на клемата на акумулатора , а другата на маса.Ако покаже някакви стойности на дисплея , значи че имаш някъде такава консумация.Остава да я откриеш.Успех!!!


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 14 мар 2008 23:45


0.00А-никога няма да покаже :idea: До 0.04А е нормално (часовник,памет на CD-то, аларма) :!:


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 14 мар 2008 23:54


Препоръчвам ти да пробваш с друг акомулатор(да е сигурно че е нов)и ако пак е така вече търси проблема.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 507
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Съб 15 мар 2008 10:13


znainainai написа:0.00А-никога няма да покаже :idea: До 0.04А е нормално (часовник,памет на CD-то, аларма) :!:
O.K.


BUG40
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BUG40 » Нед 16 мар 2008 19:37


Днес измерих тока и видях,че на предпазителя за плафоните,усилвателя и още нещо(сигурно алармата и централното са там).На моя уред има отметка 10А.Аз сложих там уреда.Показва0.1 Сигърно това е проблема.Много ли е 0.1 ?Като махна тоя бушон става 0.01


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 16 мар 2008 21:01


0.1 всъщност е 100мА или нещо съвсем нормално, ако си оставил панел на музиката и усилвател в дежурен режим. На 12V това са 1.2W - не е крушка! Или поне ако е крушка, тя е малка.
Би трябвало да имаш предпазител отделно на алармата. Пробвай какво ще стане, ако го махнеш.
Панела на музиката винаги го махай, но пробвай и като откачиш кабела на усилвателя.


BUG40
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BUG40 » Нед 16 мар 2008 21:44


Да ,извадих двете букси на усилвателя,но не даде промяна.Понеже не съм много на "ти" с жиците,когато отметката на мултицета е 10А ,0.1 не е ли 1А?


Потребителски аватар
Negramoten
Мнения: 66
Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Пасат B5.5

Мнениеот Negramoten » Нед 16 мар 2008 22:05


Не е 1 А а е 0,1 А или 100 мА. Може да го измериш и на обхват на мултицета от 200 мА, за да видиш колко точно гълта.

И аз имам същия проблем, точно на предпазителя на плафоните ми гълта 115 мА, като преди това тази отечка беше само понякога, а през останалото време общо имах консумация от 50 мА, сега общо е над 160 мА, като според мен проблема идва някъде от веригите след предпазителя на плафоните.

Виж в моята тема колегите какво са написали:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=83043

Възможно ли е някой бутон на вратите да дава отечка?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта