Хидравлика на Б4 1.8 94 г.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Хидравлика на Б4 1.8 94 г.

Мнениеот стефанов » Вто 18 мар 2008 11:51


Здравейте колеги.
От известно време започна да "стърже" хидравликата като завивам и в двете посоки. Когато въртя волана обратно - го няма. Появява се след като колата позагрее - след палене и тръгване това скърцане го няма.Появява се после. Гледах я отдолу - няма теч, всичко изглежда нормално. Маслото е с тъмно кафяв цвят.
Какво може да е това? И откъде да тръгна - със смяна на маслото ли, що ли?




Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Вто 18 мар 2008 12:21


И още нещо да попитам.
Порових се в архива и намерих чат пат нещо по темата. Първото което всеки казва е хлабав ремък. Как да го свържа хлабавия ремък с това "стържене" и леко прескачане? И защо се появява след време. Докато беше студено, не съм забелязал да го е имало.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 18 мар 2008 12:48


Виж тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=82458&start=0
Колегите казват че щом маслото е тъмно кафяво е за смяна :)


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 18 мар 2008 14:05


Winner25 написа:Виж тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=82458&start=0
Колегите казват че щом маслото е тъмно кафяво е за смяна :)

а братята шваби пишат,че не се сменява


Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Вто 18 мар 2008 14:35


radotom написа:
juve написа:
А източването на страта хидравлична течност...

Разкачих долния маркуч (от помпата), изчаках да си изтече всичко, а после, при разкачен ремък повъртях малко помпата на ръка, докато спря да капе. После със същата течност, но без боклучетата по дъното на съда направих промивка веднъж и я источих наново.
Забравих да напиша, че въртях и кормилото

Това го е писал Радо през 2006г.
Не ми е ясно при работещ двигател ли става това. И кожуха на рейката и той ли е пълен с масло или не?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта