за климатика на Passat 1.8mi 1994 В4

Техническа и сервизна информация за Passat
psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 02 апр 2008 21:30


Аха, някъде съм виждал вече такава снимка. :-) Мисля че във форума имаше някой с такъв климатик, май твърдеше че е неоригинален. Ако климатика е допълнително слаган, едва ли ще се намери схема обаче.

Може да греша, но мисля че фабрично е само вакуумното задвижване, а това е нещо самоделка. Още повече че вентилатора отдолу прилича повече на този от модел без климатик (горния блок от моята снимка).

Като гледам едва ли има датчици за крайно положение. по-вероятно е да има електроника мереща тока през моторчето.

Има някаква вероятност да е в това черното на гъза на моторчето, но много малка. По-вероятно другаде. Няма ли начин да проследиш кабела? Някъде сигурно има някаква електроника. Със стандартния панел за управление на климатика ли си? Може и там да има нещо.
Абе свали жабката, и може да изникне нещо.




Melkhaq
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 14:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

филтъра

Мнениеот Melkhaq » Чет 03 апр 2008 14:05


"Колега при мен е подобно понеже не мога да кажа нищо по темата поне да питам Пасата ми е 1994 г при мен филтъра за клима е огънат понеже моторчето стърчи нагоре.Та кажете от къде да намеря този филтър,никъде по магазините няма." ами аз си го поръчах при един каде ми сменя маслото и ми го поръчва от някъде и го доставих. не е точно същия като оригинала но пак става или ако не го намериш никаде освен от тука:http://drive.bg/groups.php?ModelId=9744


Melkhaq
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 14:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

за климатика

Мнениеот Melkhaq » Чет 03 апр 2008 14:11


ами не е оригинално климатика с колата защото е италианска и ми казаха че е слаган допълнително. аз нямам жабка имам въздушна възглавница на мястото и. ама се съмнявам да е зад нея. черната пластмаса която е на моторчето под нея няма нищо. по скоро ще е някъде до двигателя но и аз не знам точно.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 04 апр 2008 9:13


А с оригинален панел за управление на климатика ли си или нещо друго? Там зад него също би могло да има нещо. Ако не е оригинален, то в самия панел ще е всичко.

По-вероятно ми се вижда електрониката да е в купето - защо да се мъчат да я правят херметична и устойчива на много ниски и много високи температури, на конденз и т.н. като могат да си го спестят. Още повече че кабела от двигателчето явно влиза директно в купето до колкото виждам.

Не може ли да го проследиш? Вътре в купето сигурно имаш някакъв декоративен панел който закрива отдолу цялата система с вентилатора (и вероятно допълнително сложения изпарител на климатика е там). Над краката на пътника. Ако го свалиш, може доста неща да се изяснят, а и кабела на моторчето би трябвало да се види къде ходи. Възможно е и електрониката там да е.


Melkhaq
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 14:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот Melkhaq » Пет 04 апр 2008 11:07


тя от там вече става много дълга и широка защото ако трябва да се открие това което е под краката на пътника ще трябва да се сваля всичко отпред. табла,възглавници всичко. аз затова се зарадвах че си имам капачето иначе ако трябваше да се сменя цялата механика на капачето също трябва да се свалят табла и др.гупости.сега аз не разбирам как трябва да му е оригиналния панел и как другия. моето изглежда така http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5530279


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 04 апр 2008 12:25


Оригинален изглежда панела поне външно.

Не вярвам да е толкова сложно разглабянето. Вярно че съм с Б3, но разликите с Б4 май не са големи.

При Б3 без климатик отдолу има мек панел който се държи само на 2 винта и една пластмасова капачка - просто щракната в дъното на вентилатора. При варианта с климатик е подобно, но е от кече и с малко по-друга форма.
И в двата случая не се сваля нито табло, нито жабка, нито нищо друго.


Melkhaq
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 14:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот Melkhaq » Съб 05 апр 2008 9:20


значи само там където са тези копчета се разваля и там трябва да е някъде електониката за моторчето. абе моя Passat по вашият форум е Б4. видях го от "Какъв модел ми е Пасата" защото всички спорят с мене че е Б3. ако естественно няма някаква разлика в това че не споменават "Б" а само "троика" и "четворка" им казват но според мене точно това имат в предвид "Б3" и"Б4". ето снимка на моя пасат за да се оверя от вашата уста какъв ми е модела на Пасата http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5470941


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 07 апр 2008 8:50


4-ка си е, то и по панела на климатика си личеше - по-заоблен е на 4-ките.
3-ки те са почти същите, външно се различават по кантовете отстрани около дръжките на вратите, липсата на решетка отпред и съвсем дребна разлика в стоповете. Колите са практически еднакви. Чисто козметични разлики.

Не е сигурно че е в панела "нещото". Стандартно панела просто изкарва на един от изходите си +12V когато е натиснато бутончето за рециркулация, и "нищо" когато е отпуснато. Това е достатъчно за стандартната вакуумна система, но не стига за твоето ел. моторче, защото на него трябва да му се обръща захранването за да се върти в различни посоки.
Предполагам че имаш някъде допълнителна електроника която прави това - в зависимост от положението на бутончето подава + - или - + на моторчето, и би следвало да мери тока и да се спира в крайни позиции.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772 и 137 госта