Срязани кабели на ламбда сонда

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Tiran
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Tiran » Вто 25 мар 2008 10:09


Здравейте,искам да попитам едно въпросче което отдавна ме тормози.След като купих колата-Пасат2.0GTI 136к.с.видях че кабелите (3бр.) на ламбда сондата са отрязани а доколкото ми е известно тя влияе на работа на ДВГ на бензин.Какво бихте ме посъветвали да я сменя ли или не и как мога да разбера дали е изгоряла.Извинявам се ако не сам задал много правилно(технически )въпроса.




stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Вто 25 мар 2008 18:49


режат ги когато се прецакат,има сонда има проблем,няма сонда ,няма проблем.Един приятел я отряза и до сега няма никакви проблеми,преди да я отреже му даваше около 18-20л разход на 100,след рязането 9 средно,за пасат 1.8


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Вто 25 мар 2008 18:59


извинявам се за тъпия въпрос...ама каде се намира тази сонда да проверя и аз има ли нещо такова... :036:


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Вто 25 мар 2008 19:01


малко преди резонаторното гърне или катализатора


Потребителски аватар
Tiran
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Tiran » Вто 25 мар 2008 19:09


Здавей,колега при мен се намира под пода отдясно като застанеш с лице по посока на движението не си спомням точно пред или зад първото малко гърне(катализатора).


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Вто 25 мар 2008 19:44


искате да кажете че трябва да ч качвам на канал така ли????ако е така още утре...ако не вали.Респект!!!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 25 мар 2008 21:13


може да замериш сигнала от сондата, ще се разбере дали работи.

Безспорно по-добре без сонда отколкото с повредена,
но още по-добре е да имаш здрава сонда. Не само че разхода ще намалее, но има и други предимства.

Съвета ми е да я смениш (ако е нужно) и да оправиш кабелите.


Потребителски аватар
alister
Мнения: 45
Регистриран на: Чет 28 фев 2008 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот alister » Вто 25 мар 2008 22:20


psstv18rp написа:може да замериш сигнала от сондата, ще се разбере дали работи.

Безспорно по-добре без сонда отколкото с повредена,
но още по-добре е да имаш здрава сонда. Не само че разхода ще намалее, но има и други предимства.

Съвета ми е да я смениш (ако е нужно) и да оправиш кабелите.

Да. Доколкото знам, ако ламбда сондата не работи, компа минава в някакъв авариен режим и приема служебна стойност за ламбда сондата.


Потребителски аватар
koko71
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 17 май 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот koko71 » Вто 25 мар 2008 22:29


Ламбда сондата влияе в/у разхода на бензин. Ако има газова уредба, то на разхода на газ не влияе. Отчита състава на отработените газове.


Потребителски аватар
mitrax
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот mitrax » Сря 26 мар 2008 10:26


или по точно колко кислород има в газовете , като реши да си заминава , почва да лъже компютръра , той прави грешни сметки и идва голям преразход, понякога доста по голям от колкото ако я няма , тогава компа вижда отворена верига на сондата и си минава в режим на работа без нея по някакви зададени стойности .
тея сонди са си Е##$^ М#@%#$@$ , аз мисля да сменям профилактично , нямам грешка но май е станала ленива и колата почна да ми се зачудва в ниските , имам 3-4 от VW ще вида на БМВто как ще му харесат :lol:


Потребителски аватар
koko71
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 17 май 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот koko71 » Сря 26 мар 2008 14:57


Не я сменяй профилактично - може да е здрава. Върви на стенд(на диагностика). Ако на ниските се зачудва дали да поеме, то може да е датчека за положението на дроселната клапа. Пдне при мен така беше. Смених го, то беше станало непоносимо. Като настъпя първо се чуди след това дръпва. На газ няма проблеми.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 26 мар 2008 23:33


stanev11 написа:... има сонда има проблем,няма сонда ,няма проблем... :screwy

рпреди да я отреже му даваше около 18-20л разход на 100,след рязането 9 средно,за пасат 1.8


Тия приказки от 1001 нощ ги разправяй на дедо мраз, и изобщо нещо като не си наясно по-добре си трай да не объркваш хората, а не вуйната на чичото на тъщата спечелил Волга, ама не било Волга ами мотор и не го спечелил ами му го откраднали :evil:

А за тези които наистина се интересуват това четиво ще е интересно. И... ползвайте търсачката да му се невиди :idea:

Поздрави.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Чет 27 мар 2008 9:55


Колега ако караш предимно на ГАЗ не се притеснявай, това е хак на компа да не се шашка когато е на газ, наорочно го правят газаджийте и някои собственици. Аз лично моята съм я откачил. НЕ СЛАГАЙ НОВА СОНДА И КАБЕЛИ, просто ще ти трупа грешки. Това е при положение че караш на газ.
Ако караш на бензин си смени сондата.


Потребителски аватар
mitrax
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот mitrax » Чет 27 мар 2008 11:20


koko71 написа:Не я сменяй профилактично - може да е здрава. Върви на стенд(на диагностика). Ако на ниските се зачудва дали да поеме, то може да е датчека за положението на дроселната клапа. Пдне при мен така беше. Смених го, то беше станало непоносимо. Като настъпя първо се чуди след това дръпва. На газ няма проблеми.

имам VISA интерфейс , закачам си колата чат пат . Гледах последния път че ламбдата не играе както трябва (има живи данни) . Има само една грешка - неправилно смесообразуване. налягането в рейката е ОК , ламбдата умирга , виждам я аз, аз и знам как я убих де mhihi карах без дебитомер цял ден :roll: нема толкоз богата смес ... сичко стана в сажди :D


Потребителски аватар
koko71
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 17 май 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот koko71 » Пет 28 мар 2008 18:11


Щом всичко е в сажди, не вможе ли да се почисти? (самия датчик)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта