високи стойности на Темп.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Имам теч от радиатира но следя течността 2 пъти на ден и доливам ако трябва!Никога не съм я оставял с ниско ниво!
Направо ме влудява - вече стана топло и перката ми постоянно се вкл.
Някои път спирам колата и докато си събера боклуците и заключя минават 30-40 сек. и чак тогава се вкл.перката.
??????????????????????
Направо незнам .
Колеги кажете какво да правя с тази кола?
Благогаря!
Направо ме влудява - вече стана топло и перката ми постоянно се вкл.
Някои път спирам колата и докато си събера боклуците и заключя минават 30-40 сек. и чак тогава се вкл.перката.
??????????????????????
Направо незнам .
Колеги кажете какво да правя с тази кола?
Благогаря!
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако правилно съм прочел имаш нов датчик за включване на вентилатора, но има малък теч от радиатора. Предлагам ти да направиш следното:
1. Купи си добавка за спиране на течове в охладителната система(писал съм го и по-горе) и нов антифриз.
2. Сипи добавката за спиране на теча.
3. Покарай така няколко дена.
4. Източи старата охлаждаща течност. Освободи маркуча при водната помпа.
5. Промий системата добре с вода.
6. Зареди системата с новата течност(като остави място за добавката) и обезвъздуши.
1. Купи си добавка за спиране на течове в охладителната система(писал съм го и по-горе) и нов антифриз.
2. Сипи добавката за спиране на теча.
3. Покарай така няколко дена.
4. Източи старата охлаждаща течност. Освободи маркуча при водната помпа.
5. Промий системата добре с вода.
6. Зареди системата с новата течност(като остави място за добавката) и обезвъздуши.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Моля.
По принцип системата се самообезвъздушава. Тоест сипваш течност докато стигне мин./макс., завиваш капачката и палиш. Следиш нивото на течността в казанчето и при спад доливаш до достигане на нивото мин.(добре е преди това да изгасиш и да изчакаш малко, внимателно и бавно развивай капачката), следиш и температурата на таблото. Най-добре прочети писаното тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
По принцип системата се самообезвъздушава. Тоест сипваш течност докато стигне мин./макс., завиваш капачката и палиш. Следиш нивото на течността в казанчето и при спад доливаш до достигане на нивото мин.(добре е преди това да изгасиш и да изчакаш малко, внимателно и бавно развивай капачката), следиш и температурата на таблото. Най-добре прочети писаното тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Добре де всичко разбрах , но тази капачка на разшир. съд трябва ли да я сменя или си е просто капачка.
Клапан ли има на нея?
Подлежи ли на износване и прецакване?
Ако не изпуска от нея мехурчетата въздух , то по пътя на логиката както сега губя течност колата автоматично гълта въздух и не може да го изкара.
Така ли излиза ако капачката ми е развалена?
Клапан ли има на нея?
Подлежи ли на износване и прецакване?
Ако не изпуска от нея мехурчетата въздух , то по пътя на логиката както сега губя течност колата автоматично гълта въздух и не може да го изкара.
Така ли излиза ако капачката ми е развалена?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта