високи стойности на Темп.

Техническа и сервизна информация за Passat
hristo_kz
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот hristo_kz » Съб 05 апр 2008 20:21


Преди имах подобен проблем.Предлагам ти да си следиш количеството на охлаждащата течност.При мен се оказа спукан радиатор. Не точно спукан ,от едната страна изпускаше уплътнението на радиатора.В гаража нямаше течност под колата.Това ме заблуди.




Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Пон 07 апр 2008 10:17


Имам теч от радиатира но следя течността 2 пъти на ден и доливам ако трябва!Никога не съм я оставял с ниско ниво!
Направо ме влудява - вече стана топло и перката ми постоянно се вкл.
Някои път спирам колата и докато си събера боклуците и заключя минават 30-40 сек. и чак тогава се вкл.перката.
??????????????????????
Направо незнам .
Колеги кажете какво да правя с тази кола?
Благогаря!


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пон 07 апр 2008 10:51


Ако правилно съм прочел имаш нов датчик за включване на вентилатора, но има малък теч от радиатора. Предлагам ти да направиш следното:

1. Купи си добавка за спиране на течове в охладителната система(писал съм го и по-горе) и нов антифриз.
2. Сипи добавката за спиране на теча.
3. Покарай така няколко дена.
4. Източи старата охлаждаща течност. Освободи маркуча при водната помпа.
5. Промий системата добре с вода.
6. Зареди системата с новата течност(като остави място за добавката) и обезвъздуши.


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Пон 07 апр 2008 10:55


Благодаря ти!
А как става номера с обезвъздушаването?
Не е ли такава системата че сама да го прави?
Да не би да е пълна с въздух и за това та вдига температура?
Не ми е мн.ясно.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пон 07 апр 2008 12:18


:) Моля.
По принцип системата се самообезвъздушава. Тоест сипваш течност докато стигне мин./макс., завиваш капачката и палиш. Следиш нивото на течността в казанчето и при спад доливаш до достигане на нивото мин.(добре е преди това да изгасиш и да изчакаш малко, внимателно и бавно развивай капачката), следиш и температурата на таблото. :idea: Най-добре прочети писаното тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


Потребителски аватар
stoyan0264
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот stoyan0264 » Пон 07 апр 2008 13:15


Добре де всичко разбрах , но тази капачка на разшир. съд трябва ли да я сменя или си е просто капачка.
Клапан ли има на нея?
Подлежи ли на износване и прецакване?
Ако не изпуска от нея мехурчетата въздух , то по пътя на логиката както сега губя течност колата автоматично гълта въздух и не може да го изкара.
Така ли излиза ако капачката ми е развалена?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта