Чукане на повдигачи при ниски обороти, масло-1000км.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Чукане на повдигачи при ниски обороти, масло-1000км.
Здравейте колеги. От месец карам B5 -1.8 20 V бензин и вече съм крайно отчаян от този модел. Преди два дни смених дросел клапа - 800лв. От вчера се появи чукане на повдигач ( незнам един или повече) при ниски обороти. След кто се форсира чукането изчезва. След изгасване и повторно запалване отново се появява. Маслото е 10-40 Мобил няма и 1000 км. Закарах я на сервиз и майсторът ми каза, че хич не са розови нещата или някакъв маслен повдигач или маслената помпа не поддържа достатъчно високо налягане. Моля за съвет.
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Аз мисля, че ако помпата не поддържа достатъчно налягане, зумера за маслото ще пищи.
Модела си е много добър, просто в България се внасят коли на незнайни километри и ги пишат на по 120 000км. Там е проблема. Повечето са над 300 000 км. Една малка справка за цена на голф 4 от германия или дори от италия на под 200 000 км показва, че цената е над 20 000 лв. Сами си правете изводи
Модела си е много добър, просто в България се внасят коли на незнайни километри и ги пишат на по 120 000км. Там е проблема. Повечето са над 300 000 км. Една малка справка за цена на голф 4 от германия или дори от италия на под 200 000 км показва, че цената е над 20 000 лв. Сами си правете изводи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта