Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Чет 27 Ное 2014 2:01

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Изображение



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Апр 2008 12:39 
Offline
Аватар

Регистриран на: 06.03.2007
Мнения: 3099
Местожителство: Ямбол
radotom написа:
Що не престанете със заяжданията :?:
Странно, почти съм убеден, че и двамата мислите еднакво, но го казвате по различни начини и сега се заяждате за терминология!

А относно капачката: Тя е предпазен елемент и няма ниииищо общо с това дали вдига налягане мотора или не! Действа, ако вдигне МНОГО налягане
(И двамата се това казвате и вие!)


Има участник познал верният отговор.

След всичкото изписано до тук не срещнах накой да спомене тънкия маркуч отиващ към разшерителния съд .Поради запушването му не малко гарнитури заминават и глави. :wink:

Успех и нека не се нарушава добрия тон във форума а спор да има - там се ражда истината.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Апр 2008 15:35 
Offline
Аватар

Регистриран на: 26.10.2007
Мнения: 266
Местожителство: Бургас
Здравейте пак.
Да вярно че за този маркуч не си и бях помислил.
Когато отварях раззш.съд видях че там където влиза маркуча(този тънкия) влиза теяност прикапвайки.
Така ли трябва да те1е или по -силна струя.Да не би да е запушен мамка му и на него!
Накрая...........
Стига съм се заканвал ами да се захващам и ад я оправям тази система че мога да получа тежко психическо разстройство.
Благодаря ня всички които се отзоваха за помощ!


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Апр 2008 17:20 
Offline

Регистриран на: 09.02.2008
Мнения: 730
Местожителство: Радомир
колега,един приятел имаше същия проблем със пасата,оказа се запушен маркуча който води до разширителния съд,по нагоре са казали,а на друг му се оказа изпуснала гарнитура на главата и той като теб смени всичко докато не стигна до гарнитурата.Успех


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Апр 2008 21:36 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15.07.2007
Мнения: 1135
Местожителство: Стара Загора
Колега имай предвид че тези датчици лъжат малко в показанията си.Говоря този на пластмасовия тройник двойния с жълтия пръстен за бензиновите мотори.Не казваш дали имаш загуба на антифриз ,а само че загрявала с-мата виж си и онова малко маркуче за обезвъздушаването към тройника как е да не е запушено :roll: и от там да ти е проблема ,защото имаш въздушна възглавница и естествено количеството антифриз ще е по-малко нормално трябва с-мата да е с 5,5литра.Повери си и термостата кога отваря...ако отваря значи долния маркуч към радиатора трябва да се затопли почти колкото горния.Виж си и перката кога се вклю. на място малко я форсирай колата с газ...дано не се окаже гарнитура на главата ,но това е нормално за 15г. кола да я смениш..така че успех.И да не забравя на колегите където спореха по-горе за инфо антифриза завира на 118гр. :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 11 Апр 2008 8:17 
Offline
Аватар

Регистриран на: 26.10.2007
Мнения: 266
Местожителство: Бургас
Добро утро на всички във форума!
Отмосно последното мнение за загубата на антифриз.
Тече ми течност от съединението на горния маркуч и радиарора.Съмнява ме че скобата е омекнала.Та доливам на седмица по 0,5 литра нъакъде.
Това е!
А маркучите с и загряват както си му е реда първо горния и после долния.Мисълта ми е такава че ако термостата не отваря както трябва маркуча пак ще се стопли с времето но се нарушава дебита на кръговрата на течността и не може да минава и да се охлажда през радиатора и от там става мада фака.
Та първо трябва да оправя теча и май май е термостата.
А друго както ми е на 95 гр. например включвам парното и до 1 минута спада на 89 - 90.
Това защо не знам , както казва ония актьор на Слави.
Горе долу ми стана ясно.Да пробвам и ще пиша пак.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Капачка на разширителния съд Публикувано на: Пет 11 Апр 2008 11:16 
Offline

Регистриран на: 06.02.2008
Мнения: 11
Местожителство: София
Здравейте и от мен колеги! С голямо внимание изчетох всички коментари, а да не говорим от колко време следя всичко на тази тема ,но никаде не намерих еднозначно мнение, което е и нормално :) Имам пасат В3, 1.8MI, 1989 RP мотор и на газ. Преди 3 години след като ми изби вода от радиатора /и го смених с нов / забелязах , че понякога маркучите в охладителната система се понадуват и като, че ли създават малко по високо налягане от нормалното/ не знам кое е нормално, защото никога не бях обръщал внимание на това / , а и никой не можа да ми каже колко е нормалното. Посъветваха ме да си оправя всички течове по системата , но и след това маркучите ми се понадуваха. Реших да сменя капачката на разш.съд, но на новата/сигурно менте/ ми изхвърли водата след като бях спрял и аз си върнах старата. От тогава все така си карам и си викам, ако е гарнитура на главата да става каквото ще.Колата никога не е загряваля, маркучите се понадуват и губя много по малко антифриз като се съмнявам за изпаритела, но дали е така :)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 11 Апр 2008 13:14 
Offline
Аватар

Регистриран на: 24.06.2004
Мнения: 250
Местожителство: Evropa
Свали си главата, шлайфаи, нова гарнитура, обезвъздушаваш един път и температурата ти ще заспи на 90°С.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Капачка на разширителния съд Публикувано на: Пет 11 Апр 2008 15:53 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15.07.2007
Мнения: 1135
Местожителство: Стара Загора
pero757 написа:
Здравейте и от мен колеги! С голямо внимание изчетох всички коментари, а да не говорим от колко време следя всичко на тази тема ,но никаде не намерих еднозначно мнение, което е и нормално :) Имам пасат В3, 1.8MI, 1989 RP мотор и на газ. Преди 3 години след като ми изби вода от радиатора /и го смених с нов / забелязах , че понякога маркучите в охладителната система се понадуват и като, че ли създават малко по високо налягане от нормалното/ не знам кое е нормално, защото никога не бях обръщал внимание на това / , а и никой не можа да ми каже колко е нормалното. Посъветваха ме да си оправя всички течове по системата , но и след това маркучите ми се понадуваха. Реших да сменя капачката на разш.съд, но на новата/сигурно менте/ ми изхвърли водата след като бях спрял и аз си върнах старата. От тогава все така си карам и си викам, ако е гарнитура на главата да става каквото ще.Колата никога не е загряваля, маркучите се понадуват и губя много по малко антифриз като се съмнявам за изпаритела, но дали е така :)
загубата антифриз може да е от частичен пробив на гарнитурата на главата към някой цилиндър...или теч от съединение по системата което е трудно доловимо ,ако е малко и се изпарява от нагретия двигател или от радиаторчето на парното...виж под стелките,..как си :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пет 11 Апр 2008 16:50 
Offline

Регистриран на: 06.02.2008
Мнения: 11
Местожителство: София
Jagler написа :
Загубата антифриз може да е от частичен пробив на гарнитурата на главата към някой цилиндър...или теч от съединение по системата което е трудно доловимо ,ако е малко и се изпарява от нагретия двигател или от радиаторчето на парното...виж под стелките,..как си Wink[/quote]

Радиаторчето навремето също го смених и със сигурност не тече от там. До скоро ми изпускаше антифриз от един сцепен маркуч към изпарителя, но го оправих. За мен , а мисля и за другите по важен е въпроса дали е нормално да се губи антифриз някъде през изпарителя, колко е нормално да са твърди маркучите/ казват има около 1 атмосфера налягане, което не е малко/ и дали тази капачка трябва да изпуска по -малко и така да държи определено налягане или дества само като крайна защита на охл. система над определена стойност.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 16 Апр 2008 14:23 
Offline
Аватар

Регистриран на: 18.06.2004
Мнения: 314
Местожителство: София
pero757 написа:
Радиаторчето навремето също го смених и със сигурност не тече от там. До скоро ми изпускаше антифриз от един сцепен маркуч към изпарителя, но го оправих. За мен , а мисля и за другите по важен е въпроса дали е нормално да се губи антифриз някъде през изпарителя, колко е нормално да са твърди маркучите/ казват има около 1 атмосфера налягане, което не е малко/ и дали тази капачка трябва да изпуска по -малко и така да държи определено налягане или дества само като крайна защита на охл. система над определена стойност.


1. Въобще не е нормално да се губи антифриз в изпарителя, това е повреда.
2. Капачката не трябва да изпуска 'по-малко', тя е предпазен клапан (това беше изяснено категорично по-горе), ако изпуска трябва да се търси причина за повишеното налягане в системата, ако стойността на налягането в системата отговаря на работната, то очевидно проблема е в клапана на капачкта (сработва при по-ниско налягане), капачката се подменя.
3. Работната стойноста на абсолютното налягане в системата (охладителната) е ако не се лъжа 1.2-1.3 бара (аta, 0.12-0.13 MPa), ако не е точно толкова няокой да ме поправи (книгата не ми е 'под ръка'), така щото надналягнето е около 0.2-0.3 бара (това налягане, което 'надува' мъркучите). Колко точно да са твърди мъркучите е въпрос, който за жалост получава отговор след известно количество негативен опит (смяна на гарнитура на главата например).

Според мен е най-добре да се отиде при някой, който му разбира, така мисля аз, инак всеки може да реши да се 'справя' сам с проблема. Аз лично бая си поиграх, около месец, докато накрая закарах колата с 10 кг маргарин в картера при Никси.

Успех.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 16 Апр 2008 14:33 
Offline
Аватар

Регистриран на: 08.09.2006
Мнения: 3263
Местожителство: София
Skype: hristin_angelov
Подкрепям емо! :evil:
При мен колко глупости се писаха....

Основния и най често срещания проблем при загряване е термостата. Купува се хубав немски а не някви турски, дори и италиански пародии. ;)
А следващият е гарнитура на главата! :roll:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 16 Апр 2008 15:03 
Offline
Аватар

Регистриран на: 06.03.2007
Мнения: 3099
Местожителство: Ямбол
Предлагам един прост метода за тестване на капачката да ли работи в нормални граници.При условие че колата няма проблем със загряване и надуване, сипвате малко над мах антифрийз и след около 100км (непркъснато каране) проверявате нивото.Трябва да е меджу мин и мах.Но остане ли над мах търсете друга капачка.За да сте сигурни може да повторите опита.Тествано е много пъти. :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 16 Апр 2008 15:10 
Offline
Аватар

Регистриран на: 08.09.2006
Мнения: 3263
Местожителство: София
Skype: hristin_angelov
На мен сега ми излива оттам в по-високи обороти мислех, че имам теч, сега чакам да ми намерят оригинална. Нормално ли е при повече ряз да избликва водата от там? :roll: И ако е на какво се дължи? :idea:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 16 Апр 2008 17:15 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15.07.2007
Мнения: 1135
Местожителство: Стара Загора
Tinko написа:
На мен сега ми излива оттам в по-високи обороти мислех, че имам теч, сега чакам да ми намерят оригинална. Нормално ли е при повече ряз да избликва водата от там? :roll: И ако е на какво се дължи? :idea:
Това е симптом на избила гарнитура колега ,ако я напънеш и ти избива вода т.е. изхвърля я през преливника на казанчето...бъди сигурен... :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 16 Апр 2008 19:19 
Offline
Аватар

Регистриран на: 18.06.2004
Мнения: 314
Местожителство: София
Tinko написа:
На мен сега ми излива оттам в по-високи обороти мислех, че имам теч, сега чакам да ми намерят оригинална. Нормално ли е при повече ряз да избликва водата от там? :roll: И ако е на какво се дължи? :idea:


Тинко, охладителната система на твоя двигател под налягане ли работи или е атмносферна?


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: dido_sadiata, Yahoo [Bot] и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design