По какво се разбира дали пасата ми е за основен ремонт...има тяга добре тръгва но едвам 200км. вдига за 2Е мотор не е ли мн.малко поне 230 мися,че е нормално...при това със 100октанов..
До сега не го бях пробвал колко вдига максимално и се разочаровах...
По какво се разбира дали е за основен ремонт?
- passatGL
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По какво се разбира дали е за основен ремонт?
Последна промяна от passatGL на Пон 06 авг 2007 16:50, променено общо 1 път.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: По какво се разбира дали е за основен ремонт?
passatGL написа:По какво се разбира дали пасата ми е за основен ремонт...има тяга добре тръгва но едвам 200км. вдига за 2Е мотор не е ли мн.малко поне 230 мися,че е нормално...при това със 100октанов..
До сега не го бях пробвал колко вдига максимално и се разочаровах...
тва ми напомня за случка с един съсед (лека му пръст, вече е покойник човека) музикант от пловдивската филхармония, когото бяха излъгали, че мотора бил за основен ремонт, щото коляновия вал не се въртял. та човека всеки ден си я палеше пред блока и се ослушваше над двигателя да чуе върти ли се вала или не...
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
е че те заводско го дават да вдига 200 км/ч, и както каза колегата все пак колата е 15 годишна ! а на ABF-a мисля че му дават 213 км/ч , ако искаш да вдигаш 230 отиди до софия и тръгни кам пловдив по магистралата-пътя е надолнище, аз там с един голф 1.3 сам вдигал 210км/ч,таи че ше можеш си начеса крастата,само гледаи да не ти се види шосето тесно~~~~~~~~
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не е толкова лесно да се каже - може да гори масло и заради задръстена вентилация или стари гумички на клапаните. Компресията може да е ниска и заради клапани, повдигачи и т.н. Прогоряла гарнитура също може да оказва влияние.
Ако налягането на маслото е ниско, въпреки че е сигурно че помпата е наред, маслото е читаво и т.н., това може да е индикатор.
Също, ако компресията е ниска но се оправя след наливане на малко масло в цилиндрите.
Скоростта може да се ограничава от твърде много неща.
Абе ако ти харесва как върви, не се занимавай.
Ако налягането на маслото е ниско, въпреки че е сигурно че помпата е наред, маслото е читаво и т.н., това може да е индикатор.
Също, ако компресията е ниска но се оправя след наливане на малко масло в цилиндрите.
Скоростта може да се ограничава от твърде много неща.
Абе ако ти харесва как върви, не се занимавай.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
passatGL написа:Абе не гори масло...след смяната на гумичките...просто се чуда ако ми направят основен дали ще върви повече...
Човеко, не се занимавай с дивотии!
Че може малко над 200...може, ама не знам колко, защото ме хвана шубето ( ) и на 5-ата секунда пуснах газта.
А и взеха в далечината да се приближават автомобили на заден ход!
Иначе, ако отнемеш от блока малкооо... Ако поотвориш главата... Ако туриш спортен филтър (щото аз усещам, че не ми стига въздух, ама и моя филтър си е за смяна вече)... Пък и едно чипче от Brezel... може да вдигнеш още мъничко
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
passatGL написа:Абе не гори масло...след смяната на гумичките...просто се чуда ако ми направят основен дали ще върви повече...
Няма да върви повече, да знаиш. Нали го имам същио звер-заводско на повече от 210 със зор 215 не се надявай.(и то по километраж с грешка която никой не знае) Както ти казва radotom, ако направиш това може и да стане ама ако ми кажеш за кво???????????
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта