Ситуациата е такава: Забелязах, че гривничката, която пристяга маркуча излизащ от капака на мотора - (на срещуположната страна на капачката за маслото ) е разхлабена, като взех да я пристягам, забелязах, че маркуча (един такъв разклонен като тройник) е сцепен веднага след нея и всичко наоколо е омазано. И преди съм забелязвал мазното, но мислех, че гарнитурата на капака пропуска по малко. Проверих маслото със щеката и беше под минимума, а преди 2 месеца беше над максимума. Mотора е 1.8 mi. Възможно ли е маслото ми да е изтекло от там. Съжалявам но съм много зелен !
Щракнах го с апарат, но не знам как да приложа снимка може ли някой да ме упъти?
спаднало е маслото
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=9617 това за снимката,а относно загубата на масло,не мисля че може да са изгуби толко от там
Не може да се е изгубило толкова масло от там. Това което посочваш е вентилацията на картера. Наистина е нормално да цапа, ама да избяга от там един литър масло и то за 2 месеца не е възможно. Проблема е другаде. Колега казваш 2 месеца, а колко километра са това. Огледай добре отдолу за течове /най-добре на канал/. Има течове които не можеш да ги хванеш лесно и си иска оглеждане и следене. Виж и ауспуха в какво състояние е, макар че за това време ако беше изчезнало от там щеше според мен да е видно с просто око.
Ето и снимки на въпросния маркуч:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=238174
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=238174&photo=2
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=238174
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=238174&photo=2
Последна промяна от pdonev на Пет 18 апр 2008 8:12, променено общо 1 път.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
pdonev написа:Да, ще търся причината, изминал съм около 1000 километра, откак съм сменил маслото. Пак ще проверя щеката защото вчера като я гледах двигателя беше все още топъл ... може да не се е върнало (стекло) всичкото обратно
Както са казали колегите от там не може да се загуби толкова много. Преди смяната забелязал ли си голям разход на масло? Ако преди е нямало проблеми е възможно да е теч. Ако си забелязал нещо-може да са гумички на клапани. Но разбира се първо си го провери когато си сигурен че се е стекло цялото
Закарах я в сервиз. За вероятността да са гумички на клапани ми каза и майстора каза че тези мотори са добри и едвали проблема е по-надолу - за основен ремонт. Но основно темата се пренасочи върху втулки на носачи, тампони на макферсони, шарнирен болт, маркучи за спирачки и изобщо ходовата част а проблема с маслото остана на заден план а мен си ме притеснява. Каза ми вместо 10/40 да и слагам 15/40 масло.
Този вид маркуч (за картерните газове) викат му тройник го купих 2ра ръка от арабите за 15 лв иначе не се намира или му искат 40 лв. и ще го сменям утре. Долял съм масло, ще почистя мазното и пак ще следя...
Този вид маркуч (за картерните газове) викат му тройник го купих 2ра ръка от арабите за 15 лв иначе не се намира или му искат 40 лв. и ще го сменям утре. Долял съм масло, ще почистя мазното и пак ще следя...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 246 госта