Здравейте отново!
Първо искам да кажа , че изчетох всичко в форума по тази тема и разбрах: 1. зелен - дизел
2. жълт - бенз
3. син - бенз(заместител на жълт)
Моята беше на ремонт - сменихме датчик ,тройник и тнт.
Колата направо хълцаше пуше6е като печка.След ремонта се оправи.Върви добре пали добре (малко прекъсва на бенз понякога и то първите 200-300 метра).Единствено остана проблема с високата температура , за който говорих с вас по мин.седмица.
Преди 10 мин.карах градско в Бургас и за 12- 15 км докато спра температурата беше м-ду 100 и 110 гр.Перката въртеше.Вдигнах капака и зачаках да спадне температурата,но тя си стоеше все там и перката не спираше.Стресирах се и забодох парното на 4 на макс.топло.За 20 - 30 сек. температурата спадна на 92-93 гр.Перката спря.Гледайки отворения капак с ужас видях ЧЕ ДАТЧИКА Е СЪС ЗЕЛЕН ПРЪСТЕН а колата е 1,8 моно АБС , 90 коня ,газ-бенз.
А четох че тр. да е син.
Какво следва м**** му да *** като се сложи грешен датчик.
Моля ви изкажете вашето компетентно мнение!
БЛАГОДАРЯ!
грешен цвят на датчика-какво следва?
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Ами следва да го смениш с правилния.Датчика с колко крачета е? Ако е този с четирите по каталог излиза черен/жълт. Но няма воден датчик с зелен цвят, това е сигурно.
Последна промяна от IvanZag на Сря 23 апр 2008 15:55, променено общо 1 път.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Здравейте колеги!
Ходих да магазин за части на Ваген и продавача се оказа доста на "ТИ" с нещата за датчиците.Каза ми кой за какъв двигател е.Показа ми датчика за моята кола със същия код написан на него.Само че на моя сегашния зеления абсолютно нищо няма написано.
Човека ми извади два "ЕДНАКВИ НО С РАЗЛИЧНО КАЧЕСТВО"
Оригинален немски 43 лева
Италиански заместител 17 кинта.
Сега се чудя кой да взема.Не знам дали мога да ги пробвам слагайки ги на колата.Вие как мислите?
Дали може от грешен датчик да ми показва по висока температура от реалната?
Благодаря!
Ходих да магазин за части на Ваген и продавача се оказа доста на "ТИ" с нещата за датчиците.Каза ми кой за какъв двигател е.Показа ми датчика за моята кола със същия код написан на него.Само че на моя сегашния зеления абсолютно нищо няма написано.
Човека ми извади два "ЕДНАКВИ НО С РАЗЛИЧНО КАЧЕСТВО"
Оригинален немски 43 лева
Италиански заместител 17 кинта.
Сега се чудя кой да взема.Не знам дали мога да ги пробвам слагайки ги на колата.Вие как мислите?
Дали може от грешен датчик да ми показва по висока температура от реалната?
Благодаря!
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Благодаря!
Имам странното чувство , че някой "майстор" ще пострада мада фака!
Не знам дали сте чели темата от ноември 2007 където ходих на ОТОРИЗИРАН сервиз и ми е**** м****** в **** с компетентни ремонти.Но бъдете сигурни ,че това няма да го позволя втори път м**** му да е**!
Поздрави!!!!!
DRIVE CAREFULLY YOUR LIMO!
Имам странното чувство , че някой "майстор" ще пострада мада фака!
Не знам дали сте чели темата от ноември 2007 където ходих на ОТОРИЗИРАН сервиз и ми е**** м****** в **** с компетентни ремонти.Но бъдете сигурни ,че това няма да го позволя втори път м**** му да е**!
Поздрави!!!!!
DRIVE CAREFULLY YOUR LIMO!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 266 госта