Svetlix написа:И аз имах драма със Спийди.
На 1-ви май трябваше да пусна пратка с размери 10/3/2 см (сантиметри) чрез Спийди от офис в Плевен до Чипровци. Знаех, че са до 13:00 часа и по най-бързи начин стигнах до офиса им. Беше 13:03 часа и ме върнаха. Не можело! Системата била до 13:00 часа. Естествено не го вярвам това нещо, просто не им се занимаваше. От понеделник да съм я пуснел ....
Този понеделник отивам в същия офис на Спийди. Пратката е от Плевен и трябваше да стигне го Чипровци на адрес. Понеже Чипровци се обслужва само в дните вторник и четвъртък изрично попитах, дали за вторник ще стигне пратката. Отговорът първоначално беше "да", но после момчето бързо се поправи и каза "не". Евентуално в четвъртък. Попитах защо и отговорът му беше "Ами бусът за Чипровци е пълен". Аз му показвам пратката и му казвам, че без проблем може да се пъхне и в джоба на ризата. Отговорът на служителя на Спийди бе "Ами всичко е софтуер. Може да има място за танк в буса, но софтуера щом казва, че е пълен буса - не може."
Като служител в Спиди мога да кажа,че софтуера не позволява да генерираш товарителница за пратка след обявеното работно време е напълно вярно.Софтуера показва съобщение че не може да се създаде товарителница,защото раб. време на офиса е изтекло.
Също и забавянето на разноса по адреси е направено с лимит.представете си 1 куриер който обслужва да кажем 4-5 села+част от град има да кажем средно 120-150 пратки на ден.ако го няма този лимит може да стигне и до 250,съответно куриера няма да може да достави всички пратки за деня защото 250 адреса са МНОГО за 1 куриер.След това ще има пак критики и оплаквания от клиенти, ама те Спиди не ми донесоха пратката...Напълно логично е за 1 куриер да има лимит за разнос.Софтуера е програмиран с точно тази цел да забавя разноса за адрес ако лимита е пълен.
И аз се червя да обяснявам на клиентите защо не може за следващия ден,но нищо не зависи в случая от мен.
А няма да ви казвам за София какво се случва в момента,НЯМАМ пратка която да съм приел и не е отложена поне с 1 ден за разнос.Страшна лудница е в момента,а куриери достатъчно няма.
Ако клиента не го устройва си е негово решение дали да пусне пратката или да отиде при конкуренцията