amikus написа:Коя фирма извършва безплатни услуги по домовете покажете една само.
прекалено много са...за София трябва да са поне 2 пъти повече
amikus написа:Коя фирма извършва безплатни услуги по домовете покажете една само.
Luciano написа:amikus написа:предполагам, че седалището на Булсатком се намира в някое от селата, които си написал.....щом работите по една и съща схема
chefito написа:Luciano написа:amikus написа:предполагам, че седалището на Булсатком се намира в някое от селата, които си написал.....щом работите по една и съща схема
Стара Загора е седалището...
Smoke написа:chefito написа:Luciano написа:amikus написа:предполагам, че седалището на Булсатком се намира в някое от селата, които си написал.....щом работите по една и съща схема
Стара Загора е седалището...
е те там са пълни селяци селянките като чуят за софията и им настръват пъпките пък селяндурина прави пергели с голфа на площада пред общината....мдам
mladvampirTDI написа:Колега amikus, мислиш ли, че ако аз съм си слагал антената, ще ги викам после? Платил съм си за всичко - това е моя стил, на мен ми плащат, за да пиша софтуер и това мога. за всичко друго си плащам. Но когато съм платил месечната такса ПРЕДВАРИТЕЛНО, очаквам този който ми предлага услугата да направи така, че да имам възможност да я използвам. Такава е моята логика, ама може и да греша.
stefan4o написа:При все, че мнението ми може да прозвучи като защита, смятам все пак да го споделя. Предварително искам да кажа, че не работя за БулсатКом, а в конкурентен телекомуникатор. Принципно тези неща със заплащането на даден вид допълнителна услуга си е въпрос на фирмена политика. Някои фирми могат да ти настроят рутера за без пари, като дойдат дори до вкъщи, други ще ти поискат пари, това го определят шефовете на фирмата. Ние с колегите също се борим с управлението ни за клиентите тип "не разбирам, искам да дойде техник да погледне", но засега уви, безуспешно. Както някой сподели по-горе - нашият труд не струва пари, така ли? Значи като отидем на доктор, адвокат и т.н. там хората си имат таксичка, въпреки, че и те са длъжни да ти помагат. При нас е същото - вика ме някой недоволен абонат и в един момент се оказва, че е писал разни глупости по сървайс нейм-а на конекцията си за интернета и затова няма интернет, примерно. Какво правим? Обясняваме му какво трябва и какво не трябва, пожелаваме му приятен ден. След известно време ходим отново на същия адрес и сценарият пак се повтаря... Ще разисквам и другата ситуация от близкото минало, когато нямаше толкова много конкуренция в тази ниша. Обажда се недоволен абонат, мрън-мрън, пратете ми техник... Добре, техникът отива, установява, че проблемът е в клиентската машина иска му 5 лева за "разходката" или му ги добавя към месечната такса (по желание на клиента). Какво се случва? Техникът е доволен, че е допринесъл с нещо за фирмата, че неговият труд може да струва смешните 5 лева, но все пак струва НЕЩО, плюс това е спокоен, че едва ли ще се налага разходка за втори път до този абонат, понеже той вече си е записал кое да НЕ пипа, за да има интернет
Погледнато от моята страна на барикадата нещата са си точно така, а вярвам и за другите техници е така, или поне с тези, с които съм говорил аз. Има и нещо друго - хубаво е човек да си погледне договора какво пише в него относно тези допълнителни услуги, които са в следствие на вина или по желание на клиента дали са упоменати изобщо. Ситуацията на телекомуникационния пазар е такава, че има доста голяма конкуренция и някои от фирмите се стремят да си запазят и увеличат броя на абонатите по различни начини, един от които е безплатното извършване на гореспоменатите услуги. Други залагат на политиката всичко да се заплаща като тези пари евентуално да отиват за различни ъпгрейди и по този начин настоящите абонати да ползват по-качествени услуги за в бъдеще.
п.п. между другото, колега, доколкото съм запознат, в БулсатКом диспечерът, който приема заявката за авария би следвало да ви каже цената за отстраняването й по телефона ако, разбира се, се уточни каква точно е тя. Поне така съм чувал, може и да са ме излъгали. Нека някой, който е звънял да каже.
stefan4o, мнението ти не е меродавно, защото сам казваш, че работиш в тази сфера.
Не може за отстраняване на проблеми по мрежата им да взимат пари на клиентите.
silent написа:който не го устройва връща си приемника ако е под наем или си подпира вратата с него ако е негов...мрънкане от сорта длъжни са не са длъжни е излишно...съпорта на булсатком се заплаща на който не му изнася..... написъл съм какво да направи...никой никому не е длъжен в този живот...и второ кьорав карти не играе...да сте чели условията по договора...а на колегата с незнам си колко приемника мога да кажа че ще им накриви щапката на булсат кат си изхвърли приемниците...
silent написа:който не го устройва връща си приемника ако е под наем
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта