Bulsatcom отново

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот parno » Съб 21 фев 2009 7:42


amikus написа:Коя фирма извършва безплатни услуги по домовете покажете една само.

прекалено много са...за София трябва да са поне 2 пъти повече :)




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот chefito » Съб 21 фев 2009 8:43


Luciano написа:
amikus написа:предполагам, че седалището на Булсатком се намира в някое от селата, които си написал.....щом работите по една и съща схема mhihi


Стара Загора е седалището...


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот POLO PAVLETI » Съб 21 фев 2009 8:45


Не става ясно ,оборудването собственост ли ти е колега или е на Булсатком. Принципно до като трае договора и оборудването е тяхно , а не си го платил са длъжни да си го оправят и подържат безплатно. Ако обаче е твоя собственост от самото начало или е минал срока на договора от 18мес. и си си го закупил срещу 4.80лв , то естествено че ще ти вземат пари за посещението.
П.П. Другия път звънни да ти я настроя антената и ще чурпиш по кафе :drunk mhihi


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот parno » Съб 21 фев 2009 8:45


chefito написа:
Luciano написа:
amikus написа:предполагам, че седалището на Булсатком се намира в някое от селата, които си написал.....щом работите по една и съща схема mhihi


Стара Загора е седалището...

е те там са пълни селяци mhihi селянките като чуят за софията и им настръват пъпките пък селяндурина прави пергели с голфа на площада пред общината....мдам :Mr Green Fun


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19161
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот stefan4o » Съб 21 фев 2009 10:07


При все, че мнението ми може да прозвучи като защита, смятам все пак да го споделя. Предварително искам да кажа, че не работя за БулсатКом, а в конкурентен телекомуникатор. Принципно тези неща със заплащането на даден вид допълнителна услуга си е въпрос на фирмена политика. Някои фирми могат да ти настроят рутера за без пари, като дойдат дори до вкъщи, други ще ти поискат пари, това го определят шефовете на фирмата. Ние с колегите също се борим с управлението ни за клиентите тип "не разбирам, искам да дойде техник да погледне", но засега уви, безуспешно. Както някой сподели по-горе - нашият труд не струва пари, така ли? Значи като отидем на доктор, адвокат и т.н. там хората си имат таксичка, въпреки, че и те са длъжни да ти помагат. При нас е същото - вика ме някой недоволен абонат и в един момент се оказва, че е писал разни глупости по сървайс нейм-а на конекцията си за интернета и затова няма интернет, примерно. Какво правим? Обясняваме му какво трябва и какво не трябва, пожелаваме му приятен ден. След известно време ходим отново на същия адрес и сценарият пак се повтаря... Ще разисквам и другата ситуация от близкото минало, когато нямаше толкова много конкуренция в тази ниша. Обажда се недоволен абонат, мрън-мрън, пратете ми техник... Добре, техникът отива, установява, че проблемът е в клиентската машина иска му 5 лева за "разходката" или му ги добавя към месечната такса (по желание на клиента). Какво се случва? Техникът е доволен, че е допринесъл с нещо за фирмата, че неговият труд може да струва смешните 5 лева, но все пак струва НЕЩО, плюс това е спокоен, че едва ли ще се налага разходка за втори път до този абонат, понеже той вече си е записал кое да НЕ пипа, за да има интернет :да:
Погледнато от моята страна на барикадата нещата са си точно така, а вярвам и за другите техници е така, или поне с тези, с които съм говорил аз. Има и нещо друго - хубаво е човек да си погледне договора какво пише в него относно тези допълнителни услуги, които са в следствие на вина или по желание на клиента дали са упоменати изобщо. Ситуацията на телекомуникационния пазар е такава, че има доста голяма конкуренция и някои от фирмите се стремят да си запазят и увеличат броя на абонатите по различни начини, един от които е безплатното извършване на гореспоменатите услуги. Други залагат на политиката всичко да се заплаща като тези пари евентуално да отиват за различни ъпгрейди и по този начин настоящите абонати да ползват по-качествени услуги за в бъдеще.
п.п. между другото, колега, доколкото съм запознат, в БулсатКом диспечерът, който приема заявката за авария би следвало да ви каже цената за отстраняването й по телефона ако, разбира се, се уточни каква точно е тя. Поне така съм чувал, може и да са ме излъгали. Нека някой, който е звънял да каже.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот Supawiza » Съб 21 фев 2009 10:18


Smoke написа:
chefito написа:
Luciano написа:
amikus написа:предполагам, че седалището на Булсатком се намира в някое от селата, които си написал.....щом работите по една и съща схема mhihi


Стара Загора е седалището...

е те там са пълни селяци mhihi селянките като чуят за софията и им настръват пъпките пък селяндурина прави пергели с голфа на площада пред общината....мдам :Mr Green Fun


Това мнение какво общо има с темата "гражданино"?


Потребителски аватар
ivo_sn
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот ivo_sn » Съб 21 фев 2009 10:28


mladvampirTDI написа:Колега amikus, мислиш ли, че ако аз съм си слагал антената, ще ги викам после? Платил съм си за всичко - това е моя стил, на мен ми плащат, за да пиша софтуер и това мога. за всичко друго си плащам. Но когато съм платил месечната такса ПРЕДВАРИТЕЛНО, очаквам този който ми предлага услугата да направи така, че да имам възможност да я използвам. Такава е моята логика, ама може и да греша.

Напълно си прав! Щом си плащаш за някаква услуга би трябвало тази услуга просто да работи както трябва през периода за който си си платил и поддръжката да е безплатна. Но все пак да не забравяме, че сме в България и тук много неща нямат логично обяснение :?


Потребителски аватар
amikus
Мнения: 828
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот amikus » Съб 21 фев 2009 11:19


stefan4o написа:При все, че мнението ми може да прозвучи като защита, смятам все пак да го споделя. Предварително искам да кажа, че не работя за БулсатКом, а в конкурентен телекомуникатор. Принципно тези неща със заплащането на даден вид допълнителна услуга си е въпрос на фирмена политика. Някои фирми могат да ти настроят рутера за без пари, като дойдат дори до вкъщи, други ще ти поискат пари, това го определят шефовете на фирмата. Ние с колегите също се борим с управлението ни за клиентите тип "не разбирам, искам да дойде техник да погледне", но засега уви, безуспешно. Както някой сподели по-горе - нашият труд не струва пари, така ли? Значи като отидем на доктор, адвокат и т.н. там хората си имат таксичка, въпреки, че и те са длъжни да ти помагат. При нас е същото - вика ме някой недоволен абонат и в един момент се оказва, че е писал разни глупости по сървайс нейм-а на конекцията си за интернета и затова няма интернет, примерно. Какво правим? Обясняваме му какво трябва и какво не трябва, пожелаваме му приятен ден. След известно време ходим отново на същия адрес и сценарият пак се повтаря... Ще разисквам и другата ситуация от близкото минало, когато нямаше толкова много конкуренция в тази ниша. Обажда се недоволен абонат, мрън-мрън, пратете ми техник... Добре, техникът отива, установява, че проблемът е в клиентската машина иска му 5 лева за "разходката" или му ги добавя към месечната такса (по желание на клиента). Какво се случва? Техникът е доволен, че е допринесъл с нещо за фирмата, че неговият труд може да струва смешните 5 лева, но все пак струва НЕЩО, плюс това е спокоен, че едва ли ще се налага разходка за втори път до този абонат, понеже той вече си е записал кое да НЕ пипа, за да има интернет :да:
Погледнато от моята страна на барикадата нещата са си точно така, а вярвам и за другите техници е така, или поне с тези, с които съм говорил аз. Има и нещо друго - хубаво е човек да си погледне договора какво пише в него относно тези допълнителни услуги, които са в следствие на вина или по желание на клиента дали са упоменати изобщо. Ситуацията на телекомуникационния пазар е такава, че има доста голяма конкуренция и някои от фирмите се стремят да си запазят и увеличат броя на абонатите по различни начини, един от които е безплатното извършване на гореспоменатите услуги. Други залагат на политиката всичко да се заплаща като тези пари евентуално да отиват за различни ъпгрейди и по този начин настоящите абонати да ползват по-качествени услуги за в бъдеще.
п.п. между другото, колега, доколкото съм запознат, в БулсатКом диспечерът, който приема заявката за авария би следвало да ви каже цената за отстраняването й по телефона ако, разбира се, се уточни каква точно е тя. Поне така съм чувал, може и да са ме излъгали. Нека някой, който е звънял да каже.


Много точни думи колега същото мислех да напиша и аз,и само да добавя за всички неразбрали и невъзприемащи ами като сте абонати на ВИК и Енергото що не им звъните да дойдат да ви сменят тръбите и ел инсталацията безплатно или крушките и кранчетата по вашата логика?Относно селата и градовете не е важно от къде си а какъв човек си!Аре със здраве.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот chefito » Съб 21 фев 2009 12:34


stefan4o, мнението ти не е меродавно, защото сам казваш, че работиш в тази сфера.

Какво е една услуга, как се калкулира, кой решава как се калкулира и прочие...

Ще вземем младия вампир, който пише програми. Какво ще се случи, ако негов клиент получи добър софтуер с дребен бъг в него? Може би младиятвампир ще отиде у тях и ще му фиксне проблема срещу заплащане? Съмнявам се. Младият вампир ще оправи софтуера и ще се извини хилядократно, защото в началото на изчисляване на продукта са допуснати и изчислени средства и човекочасове за отсраняване на проблеми/бъгове. Уважаемите Булсатдрисни, явно правят груба грешка със съпорта си. Не може за отстраняване на проблеми по мрежата им да взимат пари на клиентите. Какво представлява услугата им? Антени + спътник /транспондер/. Това е. Тяхната единствена грижа е да плащат за програмите и за транспондерите и да свържат антените с тях. В това се състои "мрежата им" и услугата им /доста спорна като качество според мен, защото имам 4 телевизора и на практика няма как да ме свържат освен ако не ми накичат 2 приемника, двойна такса и прочие/. Да приемем силна буря, в която се разместят приемниците...какво следва? Може би от 500 абоната ще приберат по 20лв? Лично аз, ако бях на младиятвамп, направо като ми поискат пари ще им кажа да си взимат антените и ще им замеря /жалко за хубавите кадита/ кадито с применика. Отделен е въпроса и спора за интелекта на служителите им, сбирани от чирпанските и старозагорски селца.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот morfei1 » Съб 21 фев 2009 13:51


Въпроса е малко спорен, дали в случая трябва да се заплати или не, всичко в случая е фирменна политика, но в крайна сметка всеки работи за пари. Аз съм на мнението, че основателно са ти поискали пари. На твое място и аз щах да си платя, без да роптая, говорим за 10лв. в крайна сметка :wink: .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19161
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот stefan4o » Съб 21 фев 2009 16:35


stefan4o, мнението ти не е меродавно, защото сам казваш, че работиш в тази сфера.

Защо да не е меродавно? Аз казвам своята гледна точка като техник. В случая имаме три гледни точки - на собствениците, на техниците и на крайния клиент. Аз като техник дадох своята, за да се разреши някакъв спор и да се води дискусия всяка страна би трябвало да даде своите аргументи. Разбирам напълно колегата, дето са го цакали 10 лева, но сигурно не се иска висше образование да си донаместиш малко антената на нивото, на което трябва да бъде. Аз лично първо бих опитал да се справя сам и чак тогава бих поискал заплатена помощ. Тъй като естеството на моята работа е подобно мога да дам десетки примери с клиентски грешки или клиентско незнание и некомпетентност (понякога си мисля, че има хора, дето си ползват комповете само за пишещи машини на скайп, дори не знаят как се пуска и спира). Няма лошо в това, човек да не знае някои неща, но в крайна сметка други си вадят хляба с това. Аз примерно не съм доктор и не мога да се лекувам сам, затова отивам на лекар и си плащам като поп, като ми се счупи колата - сервиз и си плащам и те така. Кое не е вярно в тази схема?
Не може за отстраняване на проблеми по мрежата им да взимат пари на клиентите.

Не знам какво се има предвид под "мрежата им". Клиентското оборудване и то ли влиза в това число? Ако да, то това би било равносилно при нас клиентските компютри също да са част от мрежата НИ, когато се счупят, гръмнат, не работят аз ли съм длъжен да отстраня проблема в тях? А може би съм длъжен и да го направя безплатно? По принцип в договора е ясно упоменато какви са задълженията на доставчика. В най-общи линии те са основно две:
1. Да достави на клиента интернет/кабелна телевизия с определена скорост/качество
2. При поява на проблем има n часа за отстраняване на аварията, изключая случаите на лоши атмосферни условия и форсмажорни обстоятелства.
С други думи ти като телекомуникатор си длъжен да му доставиш интернет до клиентския RJ45, когато този интернет поради някаква причина не достига до споменатия вече накрайник си длъжен да отстраниш аварията безвъзмездно в срок определен от конкретния договор. Това наричаме ние "проблем в мрежата". Всичко останало наричаме неофициално "клиентска авария" - забранена лан-карта, писани символи в сървайс нейм (при нас полето е празно), изгоряла лан-карта, некоректно работеща лан-карта, невъзможност да се браузва в интернет поради проблем в уиндоус, вируси и т.н. Точно за този вид аварии някои фирми са определили различни тарифи, други - отстраняват съвсем безплатно за клиента, въпрос на фирмена политика.
В интерес на истината не съм чел договор на БулсатКом и в случаите, като този с ощетения колега не знам какво би било редно да стане. Наистина е доста спорен въпрос като духне вятъра какво правим с клиентите, останали без цифрова телевизия.


Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот nurv » Съб 21 фев 2009 17:03


Булсатком има миризлив начин на работа. Като се почне от "промоциите" им та се стигне до поддръжката.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот silent » Съб 21 фев 2009 17:27


който не го устройва връща си приемника ако е под наем или си подпира вратата с него ако е негов...мрънкане от сорта длъжни са не са длъжни е излишно...съпорта на булсатком се заплаща на който не му изнася..... написъл съм какво да направи...никой никому не е длъжен в този живот...и второ кьорав карти не играе...да сте чели условията по договора...а на колегата с незнам си колко приемника мога да кажа че ще им накриви щапката на булсат кат си изхвърли приемниците...


Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот nurv » Съб 21 фев 2009 17:49


silent написа:който не го устройва връща си приемника ако е под наем или си подпира вратата с него ако е негов...мрънкане от сорта длъжни са не са длъжни е излишно...съпорта на булсатком се заплаща на който не му изнася..... написъл съм какво да направи...никой никому не е длъжен в този живот...и второ кьорав карти не играе...да сте чели условията по договора...а на колегата с незнам си колко приемника мога да кажа че ще им накриви щапката на булсат кат си изхвърли приемниците...


Нито сме в социализъм, нито сме стадо. Клиента е цар и като такъв има право и да мрънка и да изисква. Фирми, които не го осъзнават ги очаква death . Някои вече си я получиха, други ще я получат. В момента Булсатком го играе нещо като монопол, понеже няма кой знае каква сериозна конкуренция, но това не продължава дълго. Клиента винаги има право да мрънка! Не е зле това повече глави да го осъзнаят, за да има движение в услугите. И не съм само в позицията на клиент. Знам какво е да ти мрънкат насреща било уместно или не.


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот Cherepaha » Съб 21 фев 2009 18:13


silent написа:който не го устройва връща си приемника ако е под наем


Ни мъ устройва определено. Искам да си го върна (върнАх им модема вече mhihi), ама да питам, че гледам има батки дет разбират ... Има ли значение кабеларката, или се същото лайно са, на принципа, колко ти е по-нормален телевизора, толко да ти е по-гадно ... mhihi



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта