Здравейте коланги,
отдавна не съм писал ма сега имам нужда от малко помощ.
Интересува ме в България има ли някой изобщо, който бачка като тенекиджия?
Имам много читава Корола 4х4 от старите ама се оказа, че съм спал при покупката и задният мост е изгнил зверски и се държи на косми, та съответно ми се налага май да я направя.
Склонен съм да купя и заден мост нов(800 лева оригинален) ама пък там никой не се наема да го смени, защото са десетина болта и щели да превъртят....(трима човека съм питал)
Останалото горе долу ще се спаси, може би ще трябва да правя прагове след една две години но като цяло, с тези цени, които искат за стари таралясници в момента, май е по добре да я спася.
Склонен съм да закарам колата и извън София, дори далече от София за да я оправя, както и не я бързам. Колата я ползвам за ежедневка в София и работно конче, когато потрябва.
Не зная как да постъпя, дали да я дам на Надин или... От друга страна зная, че филма с ръждата е сериен...
Лошото е, че искат някакви безобразни цени за 20 годишни тоалетни в момента, всичко е полудяло.
Остана ли някой тенекидижия изобщо?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Остана ли някой тенекидижия изобщо?
дори далече от София за да я оправя
Село Шереметя, до В. Търново. Кольо се казва. Два пъти съм се възползвал от услугите му и съм доволен. Работи скъпо и качествено.
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Остана ли някой тенекидижия изобщо?
Благодаря! Имаш ли някакъв контакт?
Както забеляза, изобщо не съм питал за пари.... просто се чудех, има ли още останали хора, които им се работи това и го правят добре.
Както забеляза, изобщо не съм питал за пари.... просто се чудех, има ли още останали хора, които им се работи това и го правят добре.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Остана ли някой тенекидижия изобщо?
Нов заден мост за 800 лв ми се струва твърде ниска цена. Миналия месец купувах два долни носача за заден мост за авенсис за 700 лв. Като цяло части ще се намерят, кой да смени моста също, за кърпежите не мога да кажа.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Остана ли някой тенекидижия изобщо?
Стоя пред същия проблем с един пасат, макар и още да не е стигнал до да се държи на косми. Но едно профилактично сваляне на заден мост и обгрижване против ръжда няма да му е излишно. Та ще следя с интерес темата.
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Остана ли някой тенекидижия изобщо?
К.Одаджийски написа:Нов заден мост за 800 лв ми се струва твърде ниска цена. Миналия месец купувах два долни носача за заден мост за авенсис за 700 лв. Като цяло части ще се намерят, кой да смени моста също, за кърпежите не мога да кажа.
Да, моста не е скъп като цяло, вярно е. Лошото е, че не е само той и това ме притеснява най много- сериала в който влизам.
Обясниха ми, ч емоста има и болтове в носачите/към носачите, които ако превъртят отиваме на задни носачи а те не се намират 2 употреба, колата е рядка като цяло защото е 4х4.
Спукаха ми се тръбопроводите на спирачките сега ми ги правят с нови медни изцяло, но за моста ми отказаха.
Пиша ти на лично
Чудомир написа:Стоя пред същия проблем с един пасат, макар и още да не е стигнал до да се държи на косми. Но едно профилактично сваляне на заден мост и обгрижване против ръжда няма да му е излишно. Та ще следя с интерес темата.
По-скоро притеснението ми е дали има смисъл да се влиза в такъв сериал, икономически обосновано ли е?
Иначе колата е супер добре с двама собственици жени на 160К реални км, три оригинални ключа. Това са коли, които карат по милион без проблем. 1.8 бензин 7А-FE 4x4.
Re: Остана ли някой тенекидижия изобщо?
Matematiks написа:Благодаря! Имаш ли някакъв контакт?
087 983 3005
Това е от преди 6 г. Дано да е още актуален.
- ktamen
- Мнения: 6166
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Остана ли някой тенекидижия изобщо?
Аз щях да си загубя задния мост на Ауди 80. Не си и помислих да го кърпя, защото знам колко много време ще ми отнеме. Ако я бях закарал на майстор, сигурно щеше да я направи по-бързо, ама не вярвам, че някой ще е достатъчно старателен.
Преди това същото се случи и със Ситрен ZX, ама с предния мост.
Другата кочина, дето я взех няма и следа от ръжда, ама е 1000 пъти по-проблематична, заради 1000та излишни педерастии, с които са я натъпкали във фабриката.
Та може би си струва да се вкараш в драматичния филм с ръждата, защото старите коли нямат толкова глупости, дето да ти създават проблеми.
Преди това същото се случи и със Ситрен ZX, ама с предния мост.
Другата кочина, дето я взех няма и следа от ръжда, ама е 1000 пъти по-проблематична, заради 1000та излишни педерастии, с които са я натъпкали във фабриката.
Та може би си струва да се вкараш в драматичния филм с ръждата, защото старите коли нямат толкова глупости, дето да ти създават проблеми.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Остана ли някой тенекидижия изобщо?
тенекЕджия
Re: Остана ли някой тенекидижия изобщо?
За мен не си струва занимавката с ръждата. Нито финансово, нито времево, нито откъм надеждност. Като искаш стара кола за работен кон и да не създава кой знае какви проблеми, вземи си нещо без ръжда, макар и да е по-проблемен двигател- сам виждаш, че сменяш каквото има там по него и това е, а с ръждата няма да спреш дотук. Само за пример, понеже и аз държа един стар кош 2004 год италиянски дизел да го блъскам из града, голямо комби- за 6 год притежание сменям масло 1 път годишно и да съм дал 200 лв по някви други дребни части, дори ремъците ги сменям на години, а не км. Но няма ръжда. Едва ли струва повече от 2к дори в перфектно състояние. За тези пари не можеш да оправиш дори ръждата.
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Остана ли някой тенекидижия изобщо?
ktamen написа:Та може би си струва да се вкараш в драматичния филм с ръждата, защото старите коли нямат толкова глупости, дето да ти създават проблеми.
Другото е, че в момента е икономически нецелесъобрразно да се купува кола, особено пък толкова стара, те станаха цените по две на тези коли.
По добре да ги дам тези пари да ми оправят ръждата, иначе колата е много свежа.
Намерих кой да ми смени задният мост с нов ориггинален заедно с нови болтове оригинални.
После едни прагове и това е....
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта