lz2aii написа:Вариантите пред автора на темата не са много. Всъщност са си само два - или плаща глобата и си търпи лишаването от право да управлява или обжалва наказателното постановление (в седмодневен срок от връчването му). Не съм много сигурен, но мисля, че първо се обжалва пред административнонаказващия орган, т.е, този, който го е издал, а след това и в съответния Административен съд. Там може да се надява, че техническото средство не е било "редовно". Има и риск, че ако съдът потвърди постановлението, юрисконсулта на съответната ОД на МВР, може да си поиска възнаграждение, т.е колегата освен глобата си, да плати и един адвокатски хонорар.
Объркваш колегата, обжалването става пред съответния РС, в случая кюстендилския, като жалбата се подава чрез съответното РУП в три екземпляра. В случая АН Дела са без такса, дори и да загуби не дължи нищо на полиция или съд. Принципа е: съда не може да те накаже по вече от това което е записано в НП. Този който ще му съдере кожата е адвоката, при изрядно НП, първо нарушение, с малко отгоре и.н. може да се действа наказанието да се намали на минималното за в случая.
Дано на колегата да му е за урок това, и да не помисля повече за алкохол зад волана. Че се пие по паркингите вечер като се съберат шофьорите, пие се, те сами си се хвалят, лошото е че собствениците си плащат полицията да не ги спират и резултата е налице. От претоварени тирове пътищата се разбиват и нагъват, карат сякаш на пътя са само те. Пресен пример от вчера, прибирам се от Плевен, на главния път съм и карам след една цистерна с 85-90. Зад мен един нервак с тир тръгва да ме изпреварва но насреща му идва кола, ако не бях скочил на спирачките за да му направя място между мен и цистерната, щеше да ме изхвърли от пътя.
Ако ме питат мен, освен за алкохол и за дрога трябва да ги проверяват.