Привет, Колеги!
И добре сте заварили всички!
Попрочетох някои теми тук, но не се ориентирах добре. Сигурно ви е писнало да отоваряте на новобранците, но - това е положението
Та на въпроса искам да купя Т4 синхро 2.5 бензин 2002г./бивша линейка висока база/ Ще се ползва да тегли каравана дълга 4.5 метра, а товара вътре в буса ще е мотоцклет. На снимките от обявата не се вижда копчето за задния блокаж поради липса на панела и аз незнам дали изобщо има, а и търговеца не знае нищо повече освен, че е синхро/виждал съм на други обяви, че имат такова копче/.
1. Възможно ли е да няма блокаж ?
2. Удачен ли е избора на двигателя да е бензин/газ/ за това което описвам, че ще се използва
3. Само буса без караваната може ли да излезне на плажната ивица натоварен, както и да излезне с подходящите гуми разбира се, без да ми се налага да търся трактор ?
4.Надежден бус ли е като на направа ? За Т3 знам, че е здрав, но трудно се намират
Предварително благодаря на отзовалите се, пък на някоя сбирка ще почерпя .
Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
Добре дошъл колега.
Напълно е възможно да няма блокаж, даже повечето нямат.
За карането по пясъка с Т4, забрави. Т4 няма G скорост като Т3ката и е много по нишък също.
Имай предвид че някои Т4 синхро нямат 4X4 на задна скорост (изключва се автоматично), което означава че закъсеш ли някъде няма връщане (мисля обаче че само тези които имат ABS).
Напълно е възможно да няма блокаж, даже повечето нямат.
За карането по пясъка с Т4, забрави. Т4 няма G скорост като Т3ката и е много по нишък също.
Имай предвид че някои Т4 синхро нямат 4X4 на задна скорост (изключва се автоматично), което означава че закъсеш ли някъде няма връщане (мисля обаче че само тези които имат ABS).
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
Благодаря ти много за инфото, направо ми подейства като студен душ, явно това е причината за да няма клипове в нета за Т4 офф-роуд по-новото купе.
Последна промяна от gr_kanev на Чет 29 яну 2015 21:17, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
за плажа просто забрави.Аз като карах Г2 (беше само предно предаване) само предните гуми бяха на пясъка и затъна,после един джипове,едни важета,съединителите замирисаха мани мани,пък за самата история не ми се говори.
За останалите неща немога нищо да кажа.
За останалите неща немога нищо да кажа.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
Бе има и със блокаж на задния мост има и на двата но клиренса е малко на Т4 но със малко доработки може и да върши работа.Добре дошъл на сбирките Напролет сме на Родопа планина
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
Т4 с блокаж на преден мост няма, поне фабрично.
С няколко доработки ще върви на черни пътища, но никога на пясък.
Повярвайте ме, имаме две Т4 синхро в компанията и знам много добре за какво става реч.
Също така тези които бяха с нас миналата година на syncro day в Гърция имат личен опит, когато на първата река с пясък Т4ката затъна и я оставихме на първото село за да продължиме нататъка.
С няколко доработки ще върви на черни пътища, но никога на пясък.
Повярвайте ме, имаме две Т4 синхро в компанията и знам много добре за какво става реч.
Също така тези които бяха с нас миналата година на syncro day в Гърция имат личен опит, когато на първата река с пясък Т4ката затъна и я оставихме на първото село за да продължиме нататъка.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
Много е тежка предницата(1300КГ за сметка на задния мост(600КГ.Т4 върви в сняг и по черно хубаво докато не затъне(потънат предните гуми)И филма си иска и трактор. Снхро минхро нищо не помага.
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
Отказахте ме от Т4,явно трябва да се търси Т3 или Ивеко 4х4,все трудни за намиране за съжаление. Някой, ако знае нещо да се предлага нека сподели .
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
T3 се кара като лека кола, докато Iveco си е камион по категорията на LT 4x4.
Трябва първо да пречениш какви са ти нуждите.
Също така мотоциклет на Т3 трудно се носи вътре тъй като двигателя е отзад и ще трябва да вкарваш мотора от страничната врата, а и Т3 да тегли каравана 4,5 метра, не че не може но някак си не ми се връзва на картината.
Иначе Т4 syncro но без каране по пясък може.
Трябва първо да пречениш какви са ти нуждите.
Също така мотоциклет на Т3 трудно се носи вътре тъй като двигателя е отзад и ще трябва да вкарваш мотора от страничната врата, а и Т3 да тегли каравана 4,5 метра, не че не може но някак си не ми се връзва на картината.
Иначе Т4 syncro но без каране по пясък може.
- mesiata666
- Мнения: 260
- Регистриран на: Нед 02 фев 2014 15:28
- Автомобил: VW Multivan T3 Magnum
- Двигател: 1.9 TD 1989
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
Аз лично, миналата година, когато си търсих автобус, гледах Т4, но на края слава на Бога, се спрях на Т3 и не съжалявам изобщо. Но вътре в Т3 едвам се побира скутера на брат ми, а за мотор и дума да не става. Ако се спреш на Т3, ще трябва мотора на ремарке, но губиш караваната. Освен това, зависи какъв ти е мотора, защото има шанс да не влезне и в Т4. От опит знам, че Харли влиза с клизма в строен джъмпер... Другото, което мога да кажа за синхро (на пасат g60) е, че ако на задна не работи, значи е счупено нещо си, а това се получава, когато от движение на зад, превключва на първа и тръгнеш преди да е спрял напълно. Дерзай
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
Не е точно така Андро.
След 2000 г. на Т4 с ABS има някакъв Free-wheel което изключва задния диф на 5та скорост и на задна.
Не знам подробности но ми го потвърдиха собственици на Т4 syncro.
След 2000 г. на Т4 с ABS има някакъв Free-wheel което изключва задния диф на 5та скорост и на задна.
Не знам подробности но ми го потвърдиха собственици на Т4 syncro.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
Здравейте . Карам т4 синхро 2.5 тди 2001 година с блокаж на задния диференциал . Ако влезеш на канал и погледнеш за една пласмасова кутийка, над диференциала в която влизат тънки маркучета , значи има заден блукаж , който може да ползваш само ако закъсаш. Задния ми блукаж не работи поради простата причина , че пласмасовата кутийка е спукана . Когато издърпал лосчето от купето и после пренудително мръдна щангата за зацепване диференциала светва един бял диод вътре в купето . Като върна лоста се изключва ,но както казах понеже е спукана кутийката и неможе да се включи на пролет смятам да го оправя. Относно проходимоста съм доволен . пробван е на пясак вървеше добре кофти е като спреш , тръгва да се окопава , синхрото работи и на задна , няма G скорост , но 2.5 тди то си има достатачно голям въртящ момент и сила да приминеш в някоя кал от първа на втора и g скороста за модела се обесмисля.Искарвал съм го по голям наклон с кал и празно ремарке отзаде. Също така съм го карал в кален път междо две ниви около един километър на втора с много газ имаше товар около 300 400 килограма вървеше доста с вратите и сигорно ако бях влязал в нивата щеше да иска трактор , но оспях да изляза. За т3 ката , че е доста по проходима няма спор . https://www.youtube.com/watch?v=WrF6f7R9_Jo На втория клип се вижда една друга бира за космически суми . https://www.youtube.com/watch?v=E5ln_uZ5HFk
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
За товарно Т3 говоря с двойна или единична кабина, като пикап които са.Пуснах си тема в купува, ама надали ще изкочи нещо. Мотора е тежко ендуро 250кг. Ивеко имат едични гуми, които са по-големи от стандартните и имат много приличен клиранс товараносимост до 3500кг. и всички блокажи, прават ги предимно за военните. Трудно се намират. Общо взето търся бус с проходимост като джип и без излишна електроника, колкото по-спартанско, толкова по-добре.Преди да се регистрирам тук съм разпитвал за Т4, казвали са ми добри отзиви, но липсата на клипове за офф-роуд в нета силно ме усъмни за коравостта на тая серия. Всичко старо е златно и надежно
ПП Добре, че се регистрирах, днес щях да съм се обзавел вече с Т4 = на пари хвърлени на вятъра.
ПП Добре, че се регистрирах, днес щях да съм се обзавел вече с Т4 = на пари хвърлени на вятъра.
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
Ivailo G. Ivanov написа:... Относно проходимоста съм доволен . пробван е на пясак вървеше добре кофти е като спреш , тръгва да се окопава , синхрото работи и на задна , няма G скорост , но 2.5 тди то си има достатачно голям въртящ момент и сила да приминеш в някоя кал от първа на втора и g скороста за модела се обесмисля...
Не съм съгласен. :) Бавната предавка при Т3 няма как да се обезмисли и да се компенсира с по-големия двигател (и по-голям въртящ момент) при Т4. Не се заяждам, но след като на пясък не си имал проблем с Т4 синхро, значи пясъкът е бил достатъчно твърд за да се кара и с лек автомобил 4х4.
Каквото и да си говорим, Т3 синхро има далеч по-добри възможности или база за развитие за извън пътя от Т4.
Към автора на темата - не съм специалист в областта, но мога да споделя от опит в моето търсене на 4х4 бус в последните почти 2 години. Като изключим Т3 синхро, който се намира трудно в добро състояние, доработките "за да стане" искат не малко пари и време, други смислени алтернативи за не много пари, които открих е бус/ван от рода на Мицубиши L400/ Хюндай Старекс. Имат понижаващи предавки, отзад са на цял мост, на истински шасита са, бензиновият 2.4 е прост и много здрав двигател. Не бих избрал дизелът 2.5 100 коня. Недостатъкът спрямо Т3 и Т4 е значително по-малкият вътрешен обем - подът е доста по-висок (заради трансмисията под него), а таванът е колкото при Фолксваген, ако не и по-нисък. Оттук насетне, в Европа единственото, което става реално за офроуд и е бус според мен е Мерцедес Спринтер, но трябва да се пуска тото по-често. Все пак е Мерцедес. :-)
Успех в избора! :-)
Re: Новобранец иска Т4 синхро - моля за съвети и напътствия
Yaro написа:Ivailo G. Ivanov написа:... Относно проходимоста съм доволен . пробван е на пясак вървеше добре кофти е като спреш , тръгва да се окопава , синхрото работи и на задна , няма G скорост , но 2.5 тди то си има достатачно голям въртящ момент и сила да приминеш в някоя кал от първа на втора и g скороста за модела се обесмисля...
............
Напълно съм съгласен с теб относно Мицубиши, но не ми върши работа за съжаление, твърде е къс, а пикап разработка доколто знам няма.Другото което е вариант както казваш е Спринтер, макар и да ги недолюбвам малко. Какво влагаш в това, че трябва да се пуска по-често тото ? Цена ли имаш предвид или някои от капризните им двигатели към нащата нафта ? Спринтера ми е като резервен вариант.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта