Как да скъсам договор с BLIZOO?
- eos
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
То почти винаги така става, мятате се на "по-изгодна оферта", подписвате договора и после МЯУ и тема как да се откажеме от договора...за 5-10лв по-малко не виждам смисъла само да се сменят оператори, при условие, че технически всичко е супер
- turrisi
- Мнения: 448
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
- Автомобил: AUDI
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
въпрос....може ли при предплатена ТВ за една година да ти върнат парите ...ако не си доволен от услугите
нямам договор просто съм подписал ...от аналогова към цифрова....месец за месец е ...но се излъгах та платих за цяла година напред...
ако ги питам тях ..ще ми отговорят че ..пари не връщаме
има ли вариант да си взема парите за останалите месеци и да прекратя всякакви взаимоотношения?
мерсаж предварително!!!
нямам договор просто съм подписал ...от аналогова към цифрова....месец за месец е ...но се излъгах та платих за цяла година напред...
ако ги питам тях ..ще ми отговорят че ..пари не връщаме
има ли вариант да си взема парите за останалите месеци и да прекратя всякакви взаимоотношения?
мерсаж предварително!!!
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
eos написа:То почти винаги така става, мятате се на "по-изгодна оферта", подписвате договора и после МЯУ и тема как да се откажеме от договора...за 5-10лв по-малко не виждам смисъла само да се сменят оператори, при условие, че технически всичко е супер
Аз съм от тези, които са недоволни от Близу. При това доста им бях набрала.
Ноооооо..... до сега...
От две седмици съм приятно изненадана от Близу.
Само не си мислете, че искам да им правя реклама. Просто сме свикнали да пишем когато не сме доволни. Рядко е обратното.
Имах техен интернет преди две години - отврат, едвам се откопчих. Останах с цифрова, но с нетърпение чаках да свърши договора.
В началото на този месец обаче ми изтичаше както договора за кабелна с Близу, така и този за интернет от Мегалан.
И нещеш ли започна едно омайване по телефона - както от Мегалан, така и от Близу - как съм била редовен клиент и т.н. и т.н. глупости на таркалета...
Накрая реших да им дам шанс на тия от Близу - все пак офертата им беше доста по-изгодна от тази на Мегалан за пакет от интернет и телевизия - практически наполовина по-евтино. Криза... времето е такова, че цената е доста важна....
Изрично уговорих, че в седем дневен срок мога да се откажа. Ама не го направих. Оказа се че интернета им е добър, поне за мен, държи си скоростта от 50Мб и до сега, да чукам на дърво, няма никакъв проблем. Обясняваха ми, че имали някаква оптична мрежа вече и интернетът им не е това, което аз ползвах преди две години. Може да не е навсякъде така, но поне за сега при мен е добре.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
Уф, дойде време да размажа и аз в тая тема. Казуса е такъв:
В службата на частен абонат декември месец подписахме договор за 18 месеца с близу за 50 мегабитов интернет и там 80-90 канала телевизия, договора изтича май месец 2013 година. Дотук всичко добре, имаше някакви прекъсвания на телевизията, но ги оправиха, интернета не е прекъсвал с изключение на моментите в които гърми, понеже суича е на някакво главно трасе и при всяка гръмотевица изгаряше по един порт. Това са бели кахъри обаче, от 20 май в града минаха вече почти през целия град от строителния надзор ли или от някой друг не знам, но изчистиха всички кабели от стълбовете и сега тия тъпани ако решат изобщо да инвестират в мрежа, ще трябва да прекарват по шахти на БТК кабелите и тепърва да се занимават. Говори се че най- рано 4 до 6 месеца ще си възстановят мрежата. Колегата който е титуляр на договора още щом прекъснаха кабела е подал писмена жалба, която ще бъде разгледана в едномесечен срок съгласно общите им условия Е да ама ние сега през тоя един месец до жалбата и последващите още месец- два до евентуалното ни връзване към мрежата да стоим без интернет и телевизия ли!? Има алтернативни доставчици и на интернет и на телевизия, обаче не смеем да се включиме към тях, защото ако им гледаме общите условия на близу, щом ни закачат договора им си продължава да тече, просто за времето за което не сме имали услуги нямало да дължиме такса /егати айляшката работа/
Сигнал вече нямаме 7 дни, има ли вариант да ги разкараме тотално и да не им висиме с договр, за да можем да пуснеме от друг доставчик интернет и телевизия!?
В службата на частен абонат декември месец подписахме договор за 18 месеца с близу за 50 мегабитов интернет и там 80-90 канала телевизия, договора изтича май месец 2013 година. Дотук всичко добре, имаше някакви прекъсвания на телевизията, но ги оправиха, интернета не е прекъсвал с изключение на моментите в които гърми, понеже суича е на някакво главно трасе и при всяка гръмотевица изгаряше по един порт. Това са бели кахъри обаче, от 20 май в града минаха вече почти през целия град от строителния надзор ли или от някой друг не знам, но изчистиха всички кабели от стълбовете и сега тия тъпани ако решат изобщо да инвестират в мрежа, ще трябва да прекарват по шахти на БТК кабелите и тепърва да се занимават. Говори се че най- рано 4 до 6 месеца ще си възстановят мрежата. Колегата който е титуляр на договора още щом прекъснаха кабела е подал писмена жалба, която ще бъде разгледана в едномесечен срок съгласно общите им условия Е да ама ние сега през тоя един месец до жалбата и последващите още месец- два до евентуалното ни връзване към мрежата да стоим без интернет и телевизия ли!? Има алтернативни доставчици и на интернет и на телевизия, обаче не смеем да се включиме към тях, защото ако им гледаме общите условия на близу, щом ни закачат договора им си продължава да тече, просто за времето за което не сме имали услуги нямало да дължиме такса /егати айляшката работа/
Сигнал вече нямаме 7 дни, има ли вариант да ги разкараме тотално и да не им висиме с договр, за да можем да пуснеме от друг доставчик интернет и телевизия!?
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
Само с КЗП ще се отървете от тях.С тази фирма е невъзможно, да има нормален диалог абонат -> доставчик.
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
Колега Одаджийски,
Близу са длъжни да осигуряват сигнал 24 часа в денонощието и седем дни в седмицата, а при повреда срокът на отстраняване е 72 часа.
Така че смело можеш да прекъснеш договора на основание неспазване от тяхна страна.
Виж тук общите условия http://www.blizoo.bg/gt.html
Близу са длъжни да осигуряват сигнал 24 часа в денонощието и седем дни в седмицата, а при повреда срокът на отстраняване е 72 часа.
Така че смело можеш да прекъснеш договора на основание неспазване от тяхна страна.
Виж тук общите условия http://www.blizoo.bg/gt.html
- stefarata
- Мнения: 1897
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
Искам да попитам тъй като подписах вчера с близу договорче за 1.5 годинки мога ли да го разтрогна в 7-дневен срок? Защото според закона за електронните съобщения мога само ако не съм заявил желание договорът да влезе в сила незабавно. А не съм погледнал договора и ми е сложено тикче, че съм съгласен договорът да влезе в сила незабавно?
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
ЗЛОУПОТРЕБА ОТ БЛИЗУ
Г-жи ,
След като получих отговора на моята жалба от всички институции на които я бях изпратила разбрах ,че в България няма кои да защитава интересите на българските граждани. Затова започвам уреждането на документи и подавам молба в Руското посолство за получаване на руско гражданство. Преди години като български патриот
напуснах тази страна и доведох и съпруга си който е руснак. Но тогава България беше уредена държава , без чужди монополисти , които да богатеят за сметка на бедния български народ , и изнасят милиони печалба в чужбина.
Моят случай е прост, да аз съм подписала договор с Близу, защото тогава живеех в Монтана и внучката ми ползваше интернет. След това тя замина да следва в Стара Загора, а аз и съпругът ми заминахме за село Мадан , което е на 30 км. от Монтана и съответно няма никои които да ползва този интернет. Подадох молба и помолих да ми прекратят договора . Цяла година и половина никой не ме потърси и изведнъж получавам искане да заплатя 258 лева.
Служителката на Близу ми каза ,че ако намеря някои който да поема моя договор ,то аз се освобождавам от него , тогава потърсих желаещи но се оказа че таксата им е много висока – 19 лева а има интернети за 12лв. и за 25лв. с телефон и интернет.
Имам предложение – нека Близу ми доставят интернет в село Мадан, аз ще продължа договора си със тях.
А за госпожиците с големите заплати от КРС, КЗП и Близу искам да кажа ,че аз получавам пенсия 220 лева от тях изпращам 150 лв. на внучките си и със останалите си пари “живея” .
Моля от Банката да не звънят на съпруга ми тъй като е болен.
Г-жа Кунева ще ми помогне да пусна жалба до Комисия за защита на потребителите към Европейския парламент и тогава ще заведа дело.
И пак повтарям аз не живея в град Монтана и не мога да плащам за нещо което не съм използвала.
Между впрочем сигнала на Близу е много некачествен. За времето когато ползвахме интернета им на няколко пъти идваха техници за отстраняване на повредите.
Изпращам пак удостоверение за моето местоживеене.
България вече не е за българите.
Не съм единствена няма и да съм последната потърпевша.
Моля много сериозно вземете под внимание моето оплакване и на всички други хора за да няма недоразумения повече в тая държава.
Г-жи ,
След като получих отговора на моята жалба от всички институции на които я бях изпратила разбрах ,че в България няма кои да защитава интересите на българските граждани. Затова започвам уреждането на документи и подавам молба в Руското посолство за получаване на руско гражданство. Преди години като български патриот
напуснах тази страна и доведох и съпруга си който е руснак. Но тогава България беше уредена държава , без чужди монополисти , които да богатеят за сметка на бедния български народ , и изнасят милиони печалба в чужбина.
Моят случай е прост, да аз съм подписала договор с Близу, защото тогава живеех в Монтана и внучката ми ползваше интернет. След това тя замина да следва в Стара Загора, а аз и съпругът ми заминахме за село Мадан , което е на 30 км. от Монтана и съответно няма никои които да ползва този интернет. Подадох молба и помолих да ми прекратят договора . Цяла година и половина никой не ме потърси и изведнъж получавам искане да заплатя 258 лева.
Служителката на Близу ми каза ,че ако намеря някои който да поема моя договор ,то аз се освобождавам от него , тогава потърсих желаещи но се оказа че таксата им е много висока – 19 лева а има интернети за 12лв. и за 25лв. с телефон и интернет.
Имам предложение – нека Близу ми доставят интернет в село Мадан, аз ще продължа договора си със тях.
А за госпожиците с големите заплати от КРС, КЗП и Близу искам да кажа ,че аз получавам пенсия 220 лева от тях изпращам 150 лв. на внучките си и със останалите си пари “живея” .
Моля от Банката да не звънят на съпруга ми тъй като е болен.
Г-жа Кунева ще ми помогне да пусна жалба до Комисия за защита на потребителите към Европейския парламент и тогава ще заведа дело.
И пак повтарям аз не живея в град Монтана и не мога да плащам за нещо което не съм използвала.
Между впрочем сигнала на Близу е много некачествен. За времето когато ползвахме интернета им на няколко пъти идваха техници за отстраняване на повредите.
Изпращам пак удостоверение за моето местоживеене.
България вече не е за българите.
Не съм единствена няма и да съм последната потърпевша.
Моля много сериозно вземете под внимание моето оплакване и на всички други хора за да няма недоразумения повече в тая държава.
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
Radka39,
първо мнение в автомобилен форум - и то в тема за оператор?!?!?!?!?! За това ли се регистрира? Или да се подчертае че г-жа Кунева е много загрижена за проблемите на хората от селата?
Явно е, че си засегната, но такива истории, абсолютно или почти същите има и за Ментел, и за Свиваком, и за Бризу-далеч и т.н. - пък нито един не е фалирал, все си имат клиенти
Като си решила да се спасяваш в Русия - добре. Тук явно оставаме баламите, на които мъжете ни не са чужденци и не можем да се оплачем в някое посолство, нито пък си пием кафето с г-жа Кунева или г-н Орешарски, че да ни помагат да се жалваме пред Европата, но все някак си ще оцелеем...
първо мнение в автомобилен форум - и то в тема за оператор?!?!?!?!?! За това ли се регистрира? Или да се подчертае че г-жа Кунева е много загрижена за проблемите на хората от селата?
Явно е, че си засегната, но такива истории, абсолютно или почти същите има и за Ментел, и за Свиваком, и за Бризу-далеч и т.н. - пък нито един не е фалирал, все си имат клиенти
Като си решила да се спасяваш в Русия - добре. Тук явно оставаме баламите, на които мъжете ни не са чужденци и не можем да се оплачем в някое посолство, нито пък си пием кафето с г-жа Кунева или г-н Орешарски, че да ни помагат да се жалваме пред Европата, но все някак си ще оцелеем...
- Gal
- Мнения: 1458
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
Изобщо не ми се чете всичко, но "имаме" кабеларка Близу, наследила Евроком. Преди НГ рязко изчезна сигналът, звънях много пъти, говорих с разни малоумни оператори, изобщо не дойде някой да види къде е прекъснал кабел и защо няма сигнал. До ден днешен сметките се плащат без да се ползват услуги - защо? Това е дълга тема...изобщо не знам какъв е договора, титуляр е покойник, за съжаление. Като не те кефи - спираш да плащаш, спират сигнала и приключваш. Точно вчера обсъждахме с коелги темата, не знам да са си взели парите от някой, който не си е платил, и е с прекъснат нет или телевизия.
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
Gal написа:Като не те кефи - спираш да плащаш, спират сигнала и приключваш. .
И след време почват да те търсят от едни фирми "колектори" и да ти късат нервите Колкото до госпожата дето от Монтана отишла в Мадан това си е лично неин проблем и доставчика не е длъжен да я гони с кабела за да и предложи услугата там където отива понеже ако тръгне за Москва няма да им стигнат макарите с кабел Вярно че в договорите може да има няколко странички със ситен текст,но ако искаш да нямаш проблеми после отделяш необходимото време за четене и ако не ти харесва нещо там НЕ ПОДПИСВАШ !
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
Принципно си прав ...незнам какви са ситните букви в договора.Обаче,услугата се предоставя на физическото лице примерно Пенка .Пенка си продава апартамента и се мести в с.Мало Конаре иска да продължи да си ползва услугата....доставчика не може да я предостави следователно анулира договора без неустойки.Договара не го е подписал апартамента.Тя какво да им направи че не са си разгърнали мрежата.
Действителен пример -Булсатком антена има договор за 1.5 години.Обаче едно дърво израстнало булсатком не им стиска да резнат клона ,защото общината ще ги е..бе и договора се анулира.
Още един случай с Булсатком интернета обаче.... колежката си продава апартамента и отива да живее в съседно село Змеево .Звъннха и за неустойки .Договора е сключен март месец за 1.5 г. иска си интернета ама те не могат да и го предоставят.Моментално прекратиха договора без неустойки.
Действителен пример -Булсатком антена има договор за 1.5 години.Обаче едно дърво израстнало булсатком не им стиска да резнат клона ,защото общината ще ги е..бе и договора се анулира.
Още един случай с Булсатком интернета обаче.... колежката си продава апартамента и отива да живее в съседно село Змеево .Звъннха и за неустойки .Договора е сключен март месец за 1.5 г. иска си интернета ама те не могат да и го предоставят.Моментално прекратиха договора без неустойки.
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
Ако в договора е упоменато условие че при промяна на адреса и невъзможност на този адрес да се предостави услугата се прекратява договора ОК,в противен случай всичко зависи от добрата воля на доставчика ! По тази логика ако някой се кани да заминава за дълго в чужбина може да вземе скъп GSM на половин цена ама с договор за 2г.и след една седмица ..."ами извинявайте ,но отивам да живея в Германия така че ми прекратете договора понеже няма да ползвам там вашите услуги.." дали ще го огрее мислиш ??
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
И аз, преди близо 2 месеца, успях, най-сетне, да се отърва от мафията, наречена БЛИЗУ!
Заминах за известно време в Пловдив, и на практика, никой не ползваше нито кабелна, нито интернет. Това беше месец май, а договора ми изтичаше на 1 август. Опитах да го прекратя предсрочно, поради неползване, но ми казаха, че можели да ми го прехвърлят на новото местоживеене, и какво ли още не, но не и да го спрат. Това вече става месец юни! Отказах, разбира се, и реших, че все пак, са само два месеца, какво толкова!
Върнах се от Пловдив, и в средата на юли, отидох да се информирам, как трябва да стане прекратяването, те ли ще си вземат оборудването, или аз да го нося! Тогава беше и първата голяма кавга, когато ми заявиха, че съм можел да се откажа, но само с едномесечно предизвестие!!! Защо, питам, заместник ли ще ми търсите през тоя месец, а и де се е чуло и видяло, предизвестие за срочен договор? Да е безсрочен, разбирам, но при срочните договори, самият срок на договора си е вид предизвестие, на будала ли ме правят? Голяма караница беше, даже двама от опашката се отказаха да плащат в тая каса ! Най-накрая, изплюха камъчето, че, ако донеса оборудването, точно на 1 август, се прекратява договора, и край!
Така и направих. Ама пак не мина без драми и тръшкане! Оказа се, че сега на касата е друга жена, и тя не знаела нищо, и пак направи опити да ме кара да пускам предизвестие! Е да, ама не, бях категоричен, тръшнах им боклуците на масата, и казах да извика някой по-голям шеф, няма да ме правят на маймуна, че поне, като се хабя да се карам с тях, да е с някой по-старши! Това явно подейства, и тя все пак ми изготви протокола и другите формалности!
И едно любопитно нещо - докато попълваше документите, жената се изпусна, явно неволно, щото беше и разстроена, че сега, щели нея да глобят, заради някой друг!!! Тогава ми светна, що така яростно искаха да ме запазят като мющерия, и дори, обработката ми за подновяване на договора започна още през май, ако не се лъжа! Скапаната им система предвижда санкции, ако някой абонат се откаже, дори и по чисто свои причини, несвързани с тях! И това, ако е държава, аз нямам думи, коментарите оставям на вас!
Заминах за известно време в Пловдив, и на практика, никой не ползваше нито кабелна, нито интернет. Това беше месец май, а договора ми изтичаше на 1 август. Опитах да го прекратя предсрочно, поради неползване, но ми казаха, че можели да ми го прехвърлят на новото местоживеене, и какво ли още не, но не и да го спрат. Това вече става месец юни! Отказах, разбира се, и реших, че все пак, са само два месеца, какво толкова!
Върнах се от Пловдив, и в средата на юли, отидох да се информирам, как трябва да стане прекратяването, те ли ще си вземат оборудването, или аз да го нося! Тогава беше и първата голяма кавга, когато ми заявиха, че съм можел да се откажа, но само с едномесечно предизвестие!!! Защо, питам, заместник ли ще ми търсите през тоя месец, а и де се е чуло и видяло, предизвестие за срочен договор? Да е безсрочен, разбирам, но при срочните договори, самият срок на договора си е вид предизвестие, на будала ли ме правят? Голяма караница беше, даже двама от опашката се отказаха да плащат в тая каса ! Най-накрая, изплюха камъчето, че, ако донеса оборудването, точно на 1 август, се прекратява договора, и край!
Така и направих. Ама пак не мина без драми и тръшкане! Оказа се, че сега на касата е друга жена, и тя не знаела нищо, и пак направи опити да ме кара да пускам предизвестие! Е да, ама не, бях категоричен, тръшнах им боклуците на масата, и казах да извика някой по-голям шеф, няма да ме правят на маймуна, че поне, като се хабя да се карам с тях, да е с някой по-старши! Това явно подейства, и тя все пак ми изготви протокола и другите формалности!
И едно любопитно нещо - докато попълваше документите, жената се изпусна, явно неволно, щото беше и разстроена, че сега, щели нея да глобят, заради някой друг!!! Тогава ми светна, що така яростно искаха да ме запазят като мющерия, и дори, обработката ми за подновяване на договора започна още през май, ако не се лъжа! Скапаната им система предвижда санкции, ако някой абонат се откаже, дори и по чисто свои причини, несвързани с тях! И това, ако е държава, аз нямам думи, коментарите оставям на вас!
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Как да скъсам договор с BLIZOO?
Така се получава, когато подписвате и не си четете общите условия... После изпотявате девойките зад бюрата и те се чудят как да пре...т системата само и само да им се махнете от главата
Варианти за излизане от тая ситуация има, но българщината надделява и по-добре да се тръшкаме и да се правим на интересни, вместо да попитаме учтиво какви са вариантите.
Варианти за излизане от тая ситуация има, но българщината надделява и по-добре да се тръшкаме и да се правим на интересни, вместо да попитаме учтиво какви са вариантите.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kamaza11 и 125 госта