Един написа:stefan4o написа:Не е точно така, много от фирмите работят на този принцип, особено тези на ISP-пазара. Ами ако решат да се продадат утре? Нали всеки един договор е от значение за евентуален купувач? В смисъл, ако не знаеш, всеки един клиент струва х лева, когато фирмата реши да се "продаде"... Качеството на услугата съвсем няма общо с тези работи, според мен. Винаги има както доволни, така и недоволни от нея.
Ако целта е доказване на клиентска маса при продажба, нищо не пречи пак да има едногодишни договори с условие за едномесечно предизвестие - а не доплащане до цяла година. Достатъчно доказателство какво ще получи купувачът. А ако абонатите са доволни те нямат основание да бързат да си сменят доставчика само защото собственикът му е станал друг - нали кабелите и техниците поне в някакъв период от 5-6 месеца ще са същите. Винаги има начин да покажеш сериозно и добронамерено отношение към абоната, също и обратното. Ясно ми е, че в доста случаи вина имат и адвокатите - като го попитат за съвет за стабилен договор ония веднага демонстрират най-мръсните трикове със задоволство колко са опитни.
И двамата сте прави,ама ЕДИН даде перфектен отговор!