Здравейте,колеги.Искам да ви помоля за съвет как да действам от тук нататък.Историята е следната:
На 1.9.2014 отнасям за ремонт обезвлажнителя в магазин"Технополис" .Причината за ремонта са вибрации при работа на уреда и ел.повреда при включване на компресора .От магазина приеха уреда.Така чаках около 3 седмици с надежда ремонта да бъде извършен.Но уви.Днес на 24.9.2014 отивам да го вземам и с надежда ,че е оправен,но там ме чакаше една голяма изненада.
Изкараха ми обезвлажнителя и ми казаха ,че ми отказват от сервиза ремонт гаранционно ,защото е имало механичен удар от едната страна в резултат ,на което се е получила малка пукнатина по корпуса на уреда и се е повредила ел. платката ,която е под пукнатината.
Аз им обяснявам ,че такава пукнатина като съм предавал уреда не е имало и не е отбелязана в приемно-предавателния протокол.Момчето вика това е положението и ,че нищо не можели да направят.Казах им ,че няма да приема така уреда и го оставих в магазина .Не съм се разписвал никъде ,защото ми е ясно ,че така се съгласявам с това ,което искат да ме убедят.
Как да постъпя оттук нататък ?
Жалба до КЗП ми е ясно ,че ще има ,но кога да я пусна?Сега веднага или като мине 30 дневния срок?
Дайте ми съвет как да постъпя .
Въпрос за гаранция на обезвлажнител
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Въпрос за гаранция на обезвлажнител
Сега я пускай! Вече има издадено становище и то е в законово-установения срок. Няма нужда да чакаш.
P.S. И все пак, ако наистина си причинил повредата, не би било коректно от твоя страна, въпреки че не е описано в протокола при приемане на рекламацията.
P.S. И все пак, ако наистина си причинил повредата, не би било коректно от твоя страна, въпреки че не е описано в протокола при приемане на рекламацията.
- KING-T
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
- Автомобил: VW Bora TDI 90кс
- Двигател: AGR 2000г
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за гаранция на обезвлажнител
Благодаря за мнението. Аз ако бях я причинил пукнатината и съответно повредата нямаше изобщо да се занимавам с гаранции, ами щях да си поема разходите за ремонта.Никога не бих постъпил некоректно, за разлика от повечето търговци.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 173 госта