Търся простичък софтуер (международен, т.е. не само на български) за водене на счетоводство за работно време.
Попаднах на няколко, но са наблъскани с твърде много излишни глупости, които само ще пречат и объркват.
Необходимо е съвсем просто следното:
- Възможност за въвеждане на няколко клиента
- Възможност за въвеждане на Х активни проекта за всеки клиент
- Възможност за ръчно въвеждане на часовете изработени за даден клиент и даден проект за всеки ден от седмицата
Трябва да може да сумира автоматично изработените часове за всеки проект и клиент за всеки месец и сумарно за няколко месеца. Това разбира се за екип от хора.
Просто казано - трябва ми във всеки един момент да видя черно на бяло колко часа е работено по даден проект от еди коя си до еди коя си дата раздробено по дни и сумарно. Също и общо за всички проекти към даден клиент.
Също така да може да се види черно на бяло даден служител колко часа е работил всеки ден от месеца и за кой клиент по колко и т.н.
В момента се ползва Ексел... но е трудно да се навърже всичко с филтри и т.н.
Може би в Аксес може да се направи нещо готино... не знам.
Идеи?
Софтуер за осчетоводяване на време (Timekeeping/Time sheet)
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта