VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
Аз съм на МЕН-ТЕЛ и съм повече от доволен (като съм ползвал почти всички тв нет телефон доставчици) Оптика телевизия еич-ди ЦИЦА, не им правя реклама и тях съм ги псувал много.
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
Абонат съм на Виваком с мобилна карта и домашен интернет от 2009г. с пренесен номер от М-тел!До сега не съм имал проблеми.От ~два месеца съм на безсрочен договор и се започнаха!
Първо не ми дават да взема скъп телефон в БРОЙ с 2г подновяване на договора,а само на изплащане
ВТОРО !!!
ДНЕС ми провалиха деня и работата,цел ден чакане,нерви,караници и нищо не направиха!
От 3-4 дена имам проблем с wi-fi рутера и през 10-15мин нета спира за минута и пак идва.
Вчера ходих до офиса да ми дадат нов рутел с надеждата,че ще се оправи.Оказа се,че вече не давали и звъннах на 123 за нов.Разбрахме се за днес между 11 и 12.30ч да дойдат да го сменят!
До 12.30 никой не се обади,никой не дойде!
В 12.35 звъннах на 123,питам няма ли да идват.Отговори ми,че ще дойдат между 11 и 12.30 Викам му ми то сега е 12.35ч Разбрахме се след 5мин да ми звънне за да ми каже кога!
Чаках до 13.35ч и се обадих отново!Пак същите нерви.Отговориха ми след 10-15мин идват!!!
В 14.35ч пак им се обадих на 123.ПОЛОДИАХ МАКЛО АС Пак същите истории,че ще проверят и ще се обадят!ИЗБУХНАХ по тела,даже не се и трогнаха!
Към 15ч ми се обади техника и вика айде УТРЕЕЕ!!! УТРЕ ли викам НЕЕ
От 11 часа ги чакам,чак в 15 ми се обадиха че нямали да идват ДНЕЕЕС
Провалиха ми деня
В понеделник махам ВСИЧКО от виваком!
СБОГОМ
Първо не ми дават да взема скъп телефон в БРОЙ с 2г подновяване на договора,а само на изплащане
ВТОРО !!!
ДНЕС ми провалиха деня и работата,цел ден чакане,нерви,караници и нищо не направиха!
От 3-4 дена имам проблем с wi-fi рутера и през 10-15мин нета спира за минута и пак идва.
Вчера ходих до офиса да ми дадат нов рутел с надеждата,че ще се оправи.Оказа се,че вече не давали и звъннах на 123 за нов.Разбрахме се за днес между 11 и 12.30ч да дойдат да го сменят!
До 12.30 никой не се обади,никой не дойде!
В 12.35 звъннах на 123,питам няма ли да идват.Отговори ми,че ще дойдат между 11 и 12.30 Викам му ми то сега е 12.35ч Разбрахме се след 5мин да ми звънне за да ми каже кога!
Чаках до 13.35ч и се обадих отново!Пак същите нерви.Отговориха ми след 10-15мин идват!!!
В 14.35ч пак им се обадих на 123.ПОЛОДИАХ МАКЛО АС Пак същите истории,че ще проверят и ще се обадят!ИЗБУХНАХ по тела,даже не се и трогнаха!
Към 15ч ми се обади техника и вика айде УТРЕЕЕ!!! УТРЕ ли викам НЕЕ
От 11 часа ги чакам,чак в 15 ми се обадиха че нямали да идват ДНЕЕЕС
Провалиха ми деня
В понеделник махам ВСИЧКО от виваком!
СБОГОМ
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
по-вероятно е в петък да успееш - 23-ти е почивен ден...
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=67&t=352983
Има и други недоволни от VIVACOM Явно са си банда нещастници.
Има и други недоволни от VIVACOM Явно са си банда нещастници.
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
BG_Golf4e написа:...
СБОГОМ
На мен ми се случи подобно нещо.
Имаше повреда и ми насрочиха техник след 3 дни
Тия още живеят в комунизма.
Разкарах ги само след 15 минути
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
Да се присъединя в клуба..
Нов адрес, нов абонат, около 17.12.2013г.
"Добър ден, има ли възможност за ТВ и НЕТ на този адрес, оптика и т.н, на този план, за толкова пари?"
"Няма проблем, всичко има, покритие, свързаност, космоси, оптики, да правим договор"
"Да правим договор, добре"
"Трябва да платите 10лв. инсталация" - , "ОК, заповядайте"
"Хмммм, ще трябва и 60лв. , които ще ви се върнат след 3-ти месец и т.н" - "Защо?"
"Ами системата така показва"
"Ненадежден ли съм или каква е причината?" - Без отговор, така се случвало.
ОК, 70лв. назад, насрочен дата и час на инсталация.
Идват на адреса в уговореният час.Викам си - добре, поне са точни, може и да сме в Европа. Почват да вадят инструменти, отварят разпределителната кутия и хоп, изненада. Викам си , почва се...
Липсвала някаква си касета за оптиката. Не можем да ви свържем, кабела трябва да се сплайсва, а това го правили само фирма от София, те не можели. ОК, к'во правим. Звънят се телефони, адреси, разправии. Времето си минава, те хората на работа, защо да бързат. Не можем да го направим, пускаме заявка до София да дойде екип и да сплайсне оптиката
Няма проблем, аз ТВ и НЕТ "не ползвам" и ще ви чакам на топло гледайки през прозореца как съседа си цъка на лаптопа.
Звъня на 123456789, пускам и там заявка, ей така да видя дали въобще знаят какво е положението. Не знаят. Имате покритие, всичко е наред, ще дойдат техници. Викам- те току-що си тръгнаха
ОК, айде ще чакам, какво да правя...
Звънят след 2-3 дни, оптиката готова, нет-а ще хвърчи, празници идват, ще бъде уютно....да ама не.
Идват, гледат и..... здрасти.
"Ах, ами те плочите на междуетажните площадки не са разпробити, няма как да пуснем оптиката нагоре".
"Ах, здрасти, вие защо дойдохте?"
"Те дупките ги прави друга фирма изпълнител, ще пуснем заявка и като го направят ще дойдем ние "
"Обаждайте се да идва, който и когато иска ДНЕС!"
Звъни се, пак адреси, пак каква е ситуацият и т.н
"Преди тебе има 8 адреса за разпробиване, може да стане след Нова година"
"Хайде сега, събирайте си оптиките и ключовете и да ви няма, отивам да си прекратя така или иначе не получената услуга"
Техниците в случая не са виновни, просто те са лицето на фирмата с клиента и е нормално те да го отнасят.
Цялата организация е под всякаква критика.
Откакзах се, взех си парите и се сбогувах с тях.
Нов адрес, нов абонат, около 17.12.2013г.
"Добър ден, има ли възможност за ТВ и НЕТ на този адрес, оптика и т.н, на този план, за толкова пари?"
"Няма проблем, всичко има, покритие, свързаност, космоси, оптики, да правим договор"
"Да правим договор, добре"
"Трябва да платите 10лв. инсталация" - , "ОК, заповядайте"
"Хмммм, ще трябва и 60лв. , които ще ви се върнат след 3-ти месец и т.н" - "Защо?"
"Ами системата така показва"
"Ненадежден ли съм или каква е причината?" - Без отговор, така се случвало.
ОК, 70лв. назад, насрочен дата и час на инсталация.
Идват на адреса в уговореният час.Викам си - добре, поне са точни, може и да сме в Европа. Почват да вадят инструменти, отварят разпределителната кутия и хоп, изненада. Викам си , почва се...
Липсвала някаква си касета за оптиката. Не можем да ви свържем, кабела трябва да се сплайсва, а това го правили само фирма от София, те не можели. ОК, к'во правим. Звънят се телефони, адреси, разправии. Времето си минава, те хората на работа, защо да бързат. Не можем да го направим, пускаме заявка до София да дойде екип и да сплайсне оптиката
Няма проблем, аз ТВ и НЕТ "не ползвам" и ще ви чакам на топло гледайки през прозореца как съседа си цъка на лаптопа.
Звъня на 123456789, пускам и там заявка, ей така да видя дали въобще знаят какво е положението. Не знаят. Имате покритие, всичко е наред, ще дойдат техници. Викам- те току-що си тръгнаха
ОК, айде ще чакам, какво да правя...
Звънят след 2-3 дни, оптиката готова, нет-а ще хвърчи, празници идват, ще бъде уютно....да ама не.
Идват, гледат и..... здрасти.
"Ах, ами те плочите на междуетажните площадки не са разпробити, няма как да пуснем оптиката нагоре".
"Ах, здрасти, вие защо дойдохте?"
"Те дупките ги прави друга фирма изпълнител, ще пуснем заявка и като го направят ще дойдем ние "
"Обаждайте се да идва, който и когато иска ДНЕС!"
Звъни се, пак адреси, пак каква е ситуацият и т.н
"Преди тебе има 8 адреса за разпробиване, може да стане след Нова година"
"Хайде сега, събирайте си оптиките и ключовете и да ви няма, отивам да си прекратя така или иначе не получената услуга"
Техниците в случая не са виновни, просто те са лицето на фирмата с клиента и е нормално те да го отнасят.
Цялата организация е под всякаква критика.
Откакзах се, взех си парите и се сбогувах с тях.
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
Обслужването е под ВСЯКАКВА критика
Не ме заслужават като клиент с тази политика.
Всички предлагат една и съща услуга, разликата е само в обслужването.
Обслужването на Виваком е още в комунизма - съжалявам ....
Как могат от Онлайн Директ да ми сменят кабел в Събота следобяд защото дропи ЧАСТ от пакетите - и това да се случи с 2 тел обаждания?
А сВиваком не могат да си оправят повредите за по 3-4-5 дни
Ай у Лево :)
Не ме заслужават като клиент с тази политика.
Всички предлагат една и съща услуга, разликата е само в обслужването.
Обслужването на Виваком е още в комунизма - съжалявам ....
Как могат от Онлайн Директ да ми сменят кабел в Събота следобяд защото дропи ЧАСТ от пакетите - и това да се случи с 2 тел обаждания?
А сВиваком не могат да си оправят повредите за по 3-4-5 дни
Ай у Лево :)
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
Си е,,,мамата, да се оплача и аз от М-ТЕЛ Корпорейшън
- icokr
- Мнения: 1129
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:27
- Автомобил: GOLF 3 GTI 16V
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
И пак да се запиша! Не мога да изчакам края на договора и прекратих ужасната им услуга.
На въпроса- Защо? отговорих в рамките на два листа :)
Процедурата траеше 1:30мин., като неможах сега да си върна устройствата, а след месец, не мога да платя и са ми написали, че имам още един SWITCH.
Исках да е просто, връщам и плащам всички неустойки и точка, ама НЕ.
STOP!!!
На въпроса- Защо? отговорих в рамките на два листа :)
Процедурата траеше 1:30мин., като неможах сега да си върна устройствата, а след месец, не мога да платя и са ми написали, че имам още един SWITCH.
Исках да е просто, връщам и плащам всички неустойки и точка, ама НЕ.
STOP!!!
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: 1.9 TDI 2007
- Местоположение: София
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
Vivacom само за GSM - евентуално. Телевизията вкъщи от година и половина немога да ги накарам да дойдат да си сменят старото устройство, с ново, което поддържа HD канали, само 3 пъти ми вързаха тенекия да ги чакам, и 1 път дойдоха да ми прекарват нова услуга, защото тоя не бил разбрал, че трябва просто да ми се смени устройството, което приема сигнала от сателитната чиния и не я свърши никва, защото неможел да го оправи документално . Писна ми чакам хазяите да им дойде щерката, на чието име е телевизията и да приключа с това безумие. В офиса 1 - я интернет доставчик ни е Виваком, телефонията също към тях . Неискам да обяснявам в подробности, каква мъка е да им накараш ВИП хелпдеска да се размърда, какво остава за този предназначен за стандартни потребители . Услугите са им много хубави, докато не се прецакат. Който иска да играе на руска ролетка, да играе, аз предпочитам Мегалан за домашни цели
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
Кого предпочиташ?
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
icokr написа:Исках да е просто, връщам и плащам всички неустойки и точка, ама НЕ.
Ако върнеш устройствата и си платиш неустойките НЕ се изисква 1м. предизвестие. Същото важи, ако в последния ден на договора върнеш техниката и си платил всичко до момента. Сезирай КЗП.
Поздрави.
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
Вече 6 месеца съм на IPTV + Fibernet и не съм имал никакви проблеми. Като чета вие какви проблеми имате, май трябва да се считам за късметлия.
- BeFree
- Мнения: 157
- Регистриран на: Чет 13 юни 2013 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
Някой дали има желание да псодели по-скорошни данни за интернета на Виваком? В момента сме на Blizoo, които предоставят повече от ужасна услуга за телевизия и скромен по възможости интернет /стандартна услуга, разбира се, таксата е 30 лв за двете/. Ползвала съм телевизията на Виваком и нямах никакви проблеми, камо ли спиране на излъчването. В момента рекламират услуга за ТВ+нет за 16 лв/мес. Но ми се ще да посъбера актуални мнения за интернета им преди да се насоча към тях. Също и някакви впечатления за обслужването.
Някой, помощ?
Някой, помощ?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VIVACOM FiberNet & TV - Ужасна услуга!!!
Пробвай нет1