Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220волта
Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220волта
Зарядното е модел DCB101 bewalt,с преобразовател на ток или да му се сменят някой части за да работи на 220волта
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
Има едни конвертори ( трафове ) от 220 на 110 смъкват . Проверяваш в магазини за елек.компоненти . Конрад примерно . Имат в различни мощности .
Ето ти примерно от един онлайн магазин http://vikiwat.com/konvertori.html избери си подходящият за теб
Ето ти примерно от един онлайн магазин http://vikiwat.com/konvertori.html избери си подходящият за теб
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
За какво е това зарядно? Не е ли по-евтино да се купи зарядно на 220в?
- Vasseto
- Мнения: 2635
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
Здравей колега,
ползвай ето това:
http://hobby.neomontana-bg.com/
"Регулатор RPH15-12A" фазово управление на променливотоков товар до 12A/220VAC, с потенциометър
Пусни го без ровар и замери с мултицет кога ще стане 110v. И повече не го върти.
Поздрави.
ползвай ето това:
http://hobby.neomontana-bg.com/
"Регулатор RPH15-12A" фазово управление на променливотоков товар до 12A/220VAC, с потенциометър
Пусни го без ровар и замери с мултицет кога ще стане 110v. И повече не го върти.
Поздрави.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
Vasseto написа:Здравей колега,
ползвай ето това:
http://hobby.neomontana-bg.com/
"Регулатор RPH15-12A" фазово управление на променливотоков товар до 12A/220VAC, с потенциометър
Пусни го без ровар и замери с мултицет кога ще стане 110v. И повече не го върти.
Поздрави.
Това колега, става за ламБа с нажежаема жичка, реотан или за нещо друго подобно което се сетиш. Но за зарядно, особенно ако е импулсно не става. Ако след тиристорен(симисторен) регулатор с фазово управление измериш ефективната стойност на напрежението с волтметър и тя е 110V, това въобще не значи че имаш синусоида с ефективна стойност 110V, а ще имаш напрежение с особенна форма, която може да има максимална стойност и 310V, т.е. зарядното много вероятно е да дефектира, така или иначе за него ще е все едно че си го включил на 220V.
ПП Най-простото и сигурно решение си остава мрежов траф или просто замяна на зарядното, с такова за 220V.
ПП2 Много зарядни (или адаптори въобще) са универсални, работят от 80-100V до 220V, виж както точно пише на твоето. .... Разгледах модела в Интернет, едва ли е предвидено за 220V, не пише такова нещо.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
И аз го разгледах , преди да напиша поста си по-горе . Имам няколко инструмента на 110 и 120 в . Ползвам за тях ориг. траф- конвертор от Англия . За по-леките уреди , тороидален траф за японски климатик , учудващо добре се държи ,не грее , носи на прод. работа и пикове в натоварването .
Та към колегата със зарядното , най-добре с понижаващ траф , не му трябва да е мощен , то има малка консумация . Т.е. ще е и доста по-евтино решение и от вариант да си търси такова зарядно и на 220в.
Та към колегата със зарядното , най-добре с понижаващ траф , не му трябва да е мощен , то има малка консумация . Т.е. ще е и доста по-евтино решение и от вариант да си търси такова зарядно и на 220в.
- Vasseto
- Мнения: 2635
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
milmar написа:.. т.е. зарядното много вероятно е да дефектира, така или иначе за него ще е все едно че си го включил на 220V.
Тея с боба съм ги чувал и преди.
При ефективната стойност 110V, напрежението върху входните кондензатори не може да се покачи от 155V. А всъшност това търсим.
При мен работи така без да мръдне.
Поздрави!
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
Vasseto написа:milmar написа:.. т.е. зарядното много вероятно е да дефектира, така или иначе за него ще е все едно че си го включил на 220V.
Тея с боба съм ги чувал и преди.
При ефективната стойност 110V, напрежението върху входните кондензатори не може да се покачи от 155V. А всъшност това търсим.
При мен работи така без да мръдне.
Поздрави!
Естествено, жив и здрав бъди !
А-а, има как да се покачи, и още как. Формулката с корен квадратен от 2, според която получваш максималната стойност е вярна, но само във филма със синусоидите, иначе не е. А след един регулатор с фазово управление има всичко друго, но не синусоида.
А лично аз доста боб съм ял и споделих рецепта , но иначе няма проблем !
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
Благодаря на всички ви за помоща съветите,замислям се за смяна на зарядното с такова дето работи на 220волта но незнам дали ще върши 100% работа.
Модела на 220 волта е DCB105
На него пише че зарежда батерия от12 до 18 волта,а тези моите са 20волта незнам.
Модела на 220 волта е DCB105
На него пише че зарежда батерия от12 до 18 волта,а тези моите са 20волта незнам.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
Vasseto написа:milmar написа:.. т.е. зарядното много вероятно е да дефектира, така или иначе за него ще е все едно че си го включил на 220V.
Тея с боба съм ги чувал и преди.
При ефективната стойност 110V, напрежението върху входните кондензатори не може да се покачи от 155V. А всъшност това търсим.
При мен работи така без да мръдне.
Поздрави!
Аз също съм на мнение, че фазовия регулатор не е подходящ в случая. Колега Vasseto, питам от чисто любопитство - кое работи така при теб - нещо предвидено за 110V, което пускаш през фазов регулатор и какво е то - импулсно ли е?
Ето какво се случва с моментни, ефективни и т.н. напрежения и синусоиди след фазовия регулатор настроен на 110V с включена лампа(ЛНЖ - 25W):
А това си е директно от мрежата без фазовия регулатор за сравнение:
Последна промяна от transform на Сря 17 дек 2014 11:56, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
Вземи си траф конвертор и си решаваш проблема , това второто зарядно на 220в гледам не се припокрива на 100% с твоето . Така , че като нищо може да имаш проблем със зареждането на твоите аку-та.Г-3 написа:замислям се за смяна на зарядното с такова дето работи на 220волта но незнам дали ще върши 100% работа.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
Фазов регулатор НЕ става за управление на импулсно захранване.ТАка опуках два трафа добре че ония папагали в магазина не ме разбрали точно че си остава за тяхна сметка.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Зарядно с захранване110волта,как да го използвам на 220в
Реално при фазово управление на симистор/триак (или тиристор) се получва следната картинка:
При това положение ефективната стойност на напрежението намалява и един реотан или ламБа с нажежаема жичка свети по-слабо, обаче максималната стойност на напрежението си остава 310V. След един изправител ще си имаме 310V, макар че ефективната стойност на напрежението е 110V.
Не се зачетох много, че нямам време, но в този сайт мисля че добре е описано, който може (на хИнгилизки) и иска, нека прочете!
http://www.edaboard.com/thread249032.html
ПП Сега забелязах, че картинката малко не е актуална за нашето захранващо напрежение, дето му казваме 220V, там където е нанесана стойност 180V, при нас отговаря на 320V примерно .
При това положение ефективната стойност на напрежението намалява и един реотан или ламБа с нажежаема жичка свети по-слабо, обаче максималната стойност на напрежението си остава 310V. След един изправител ще си имаме 310V, макар че ефективната стойност на напрежението е 110V.
Не се зачетох много, че нямам време, но в този сайт мисля че добре е описано, който може (на хИнгилизки) и иска, нека прочете!
http://www.edaboard.com/thread249032.html
ПП Сега забелязах, че картинката малко не е актуална за нашето захранващо напрежение, дето му казваме 220V, там където е нанесана стойност 180V, при нас отговаря на 320V примерно .
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта