Разхода на полото отиде в Космоса

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
batevv
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 0:31
Автомобил: VW T4
Двигател:
Местоположение: София

Разхода на полото отиде в Космоса

Мнениеот batevv » Съб 10 ное 2007 18:03


Поло 94-та 1043 кубика Моно .. Имам проблеми по колата определено не е без хич ама макар и с тях повече от 6 бензин не ми харчеше.. Проблемите са ,че нямам 5-та скорост(зъбното колело е прецакано и е махнато)и едни нагреватели на моното отдолу са изгорели.. доколкото разбрах били някакви игли или нещо такова.. Но днес беше върха.. със 6-те литра на 100 днес едва изминах и 40 км. Скоро смених бензиновата помпа.. оказа се ,че резервоара е ударен отдолу ,но е само жестоко искривен не тече.. под колата няма никъде локвичка от бензин.. Кажете какво да гледам? Пали си винаги.. има си ниски обороти .. има едно заглъхване в междинни обороти което ми привлича вниманието ,но то е като е по студена колата




Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Съб 10 ное 2007 19:19


Незнам тези дали имат ламбда сонда,но може да е от нея,или провери си тампона под моното,оттам може да тече :wink: :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Разхода на полото отиде в Космоса

Мнениеот Anbuch » Съб 10 ное 2007 20:35


venom4o написа:Поло 94-та 1043 кубика Моно ..


:twisted: Браво :!:

venom4o написа:Имам проблеми по колата определено не е без хич ама макар и с тях повече от 6 бензин не ми харчеше..


Ей ти тема : колко най-много може да харчи : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F0%F7%E8

venom4o написа:Проблемите са ,че нямам 5-та скорост(зъбното колело е прецакано и е махнато)


Това хич не е добре защото двигателят ти когато е с 5 степенна скоростна кутия,първите 4 скорости са доста къси , а 5-та е дълга (Няма начин да не харчи доволно). Аз си спомням ,че дори и при леко нагорнище щом достигнех скорост от 60 км/ч включвах на 5-та

venom4o написа:и едни нагреватели на моното отдолу са изгорели.. доколкото разбрах били някакви игли или нещо такова..


не ,че не е от значение този нагревател ,ама не може той да те доведе до тоя луд разход. Иглите представляват радиатора му (за да може равномерно да отделя температурата в камерата.
Тук можеш да го огледаш по-подробно : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F7%EA%E0

venom4o написа:,но е само жестоко искривен не тече.. под колата няма никъде локвичка от бензин..


Нали знаеш ,че бензина се изпарява за секунди и ако излиза по-малко, дори няма да капва на земята. Най-често се получава пробойна в изкривената част(към резервоара) на гърловината за зареждане на бензин (все е пълно с кал там и влагата се задържа за дълго)

venom4o написа:Кажете какво да гледам? Пали си винаги.. има си ниски обороти .. има едно заглъхване в междинни обороти което ми привлича вниманието ,но то е като е по студена колата


И аз гласувам за ламда сондата или е тампона под моноинжекцията. Най -вероятно той не уплатнява добре и трябва да се смени. Като проблемът е ,че от тампона нищо не тече ами се засмуква допънителен въздух. Ламба сондата го засича и се опитва да го компесира с по-голямо количество бензин ,но отново въздуха е в повече и тя още бензин и още бензин и.....
Лесно можеш да провериш дали през тампона се засмуква въздъх като докато работи колата на празен ход го напръскаш външно,обилно със спрей за чистене на карбуратори. Ако тампона не уплатнява и засмуква въздъх той ще засмуче течноста и двигателя ще загастне. Не го поливай с вода в никакъв случей :!:
Ама така от разтояние никой не може да ти гарантира кака е причината за тоя разход.Предполагам ,че е съвкупност от няколко неща. Препоръчвам ти да отидеш при някой от клубните майстори. Вий там в Шопландия сте си лесни

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6022
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=7096


batevv
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 0:31
Автомобил: VW T4
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот batevv » Съб 10 ное 2007 22:00


това се казва изчерпателен отговор ! Мерси много колега... Утре ще започна да проучвам моното и ламбдата


batevv
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 0:31
Автомобил: VW T4
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разхода на полото отиде в Космоса

Мнениеот batevv » Сря 22 апр 2009 16:03


Така да си изровя темата от мъртвите за да не пускам нова,
Оказа се че таралежа работи а релето му е спекло и го държи нон стоп включен сложих си ново реле.Така смених датчика за входящия въздух без резултат.След това смених цялото Моно със всичко от със сигурност работеща кола, правих диагностика всичко е в нормата.Свещите бяха износени(добре де тъпо звучи изхабени са нямат електрод) сложих тези с които дойде от Германия на които си пиши VW Audi и са буквално нови , но не, пак са си черни свещите и си мирише гадно зад колата на суров бензин..Вадих свещите - черни със много нагар..Възможно ли е да имам проблем с компресията ? Ще я премеря тези дни но възможно ли е от нея да работи така богато или все още сме на вълна ламда сонда? На диагностиката нищо не каза...колата не е виджала ГАЗ ама вече грам не върви няма този ряз които има попринцип и да кажа само супер високия разход е най голям когато темпуратурите са ниски.. Когато е топло нямам проблеми...Взел съм и друга кутия ще си оправя и проблема с 5-та ,но мотора пак го няма никакъв :(


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Разхода на полото отиде в Космоса

Мнениеот chy » Сря 22 апр 2009 16:43


Въпроса до който и ти си стигнал е "Защо колата се дави толкова когато е студена?"
Принципно като двг. е студен-колата върви повече...при теб-обратното
Сонда-ок,може от нея да е,но можеш да я провериш веднага-просто я откачи от куплунга(до моното...)-тогава компа ще влезне в сервизен режим,ще върви и харчи повече от нормалното....
Но след като ти изчетох всички постове в темата,се налага мнението че след смяната на бенз.помпа започват проблемите...
Всъщност-коя помпа смени-вътрешната или външната?
Да ти споделя моите ядове с мойто поло 90та ААУ-демек като твойто,ама с 4ст.ск.кутия:
Разход над 17/100,лоша работа на двг,всякакви проби,консултации и т.н.,накрая се оказа че 15 сантиметровото маркуче от външната помпа до бенз филтър е закъсано.Точно до скобата...(нямаше локви под колата...)Бензина е отивал по "легена" за резервната гума...
Сега нямам ядове с това..


batevv
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 0:31
Автомобил: VW T4
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разхода на полото отиде в Космоса

Мнениеот batevv » Пет 24 апр 2009 7:25


и двете помпи са сменени.. Ще сменям задния мост на колата и като я вдигна ще поогледам всичко отдолу данеби да имам същия проблем...


Потребителски аватар
carhartt
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 12 апр 2009 17:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Разхода на полото отиде в Космоса

Мнениеот carhartt » Пон 08 юни 2009 21:42


На майками пък Полото си пука 10/100 както и да го кара! :applause:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта