blagovest yankov написа:...след всяко чистене задължително трябва да се настрои чрез компютър, който я кара да мине през 4 положения, двете крайни и две междинни, за да си ги запомни!!!
моторчето, за което говорите се нарича устройство празен ход, което също има чистене, но ако не се оправи с почистване значи трябва ново...
... а да не говорим, че дроселна клапа за Поло '99 е 600 лв.!!
живи и здрави!
И за АЕЕ не е прав
Всичко което ще напиша по-долу се отнася за читав дросел и комп.
Първо не е задължително след всяко чистене клапата да се настройва от външен комп. Всичко зависи от това колко често се почиства клапата. Ако се почиства на всеки 10 000км. примерно въздуха който минава през нея на ПХ ще е достатъчен и компа няма да се шашка, да променя ъгъла и на отваряне и да набива грешка. Когато се почиства редовно всичко си е ОК и не е необходима адаптация след всяко почистване. На първа страница е обяснено кога се изисква адаптация. Дори и да е необходима такава, то тя може да стане и чрез компа на колата като се покара около 200-300км. По-изнервящо е, но е безплатно. Аз лично предпочитам адаптация с външен комп, защото е 5-10лв.(ако нямаш лаптоп с ВагКом) и става за 5мин.
Второ: би ли обяснил как примерно се чисти моторче за ПХ на дросел на АЕR/AEX/AEE. При положение, че моторчето е скрито и за да стигнеш до него трябва да разглобиш целия потенциометър, а сглобяването му е почти невъзможно.
Трето: Дроселова клапа за Поло АЕR/АЕX/AEE 99г. е 400лв. не 600лв.
blagovest yankov написа:ostavime написа:... На около 6 месеца чистя дросела на моето Поло, защото започват да ми падат леко оборотите при включен климатик и други ел. консумативи...
...не се залъгвай, че с почистване на клапа и набузен климатик няма да ти трябва повечко газ...
... почисти ли се клапата се прави базова настойка задължително! а вие си мислете, че се оправя като се откачи акумулатор! като се откачи акумулатор се рестартират адаптации...
Колегата говори за обороти на ПХ. За каква повечко газ му говориш. Като си пусне климата или фаровете да дава повечко газ на ПХ за да държи 800 оборота ли
Би ли обяснил разликата между базови настройки и адаптация И какво става, ако не направиш задължителната базова настройка след почистването ами направо адаптираш клапата