Избор Polo?!

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор Polo?!

Мнениеот ping23 » Съб 20 окт 2012 21:11


Колко парички даде ако не е тайна?




Потребителски аватар
elian_87
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:56
Автомобил: subaru impreza
Двигател: 2.2
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот elian_87 » Пет 26 окт 2012 20:51


да ти е честита колата и само да те радва със здраве да си я караш и добре дошъл във клуба love.vwcluborg


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Съб 27 окт 2012 12:55


На по-горният пост - 4000 лева.
Още едно питане.
Имам 3 проблема с колата от снимките и описанието по-горе, като първият не е съществен.
1.Не ми се дига прозореца на предна лява врата, всъщност се вдига и като почти се затвори трябва да му помогна ръчно тоест да го до наместя и се оправя. На какво може да се дължи това?
2. Когато е студена, ми прекъсва, на правово иска да гасне. При подаване на повече гас се оправя проблема. Вече почиствах кабели. От единия кабел излизаше искра на бобината. Сега вече не излиза ама пак така прави. Тия дни ще погледна свещите. Някой друг с подобен проблем или решението му? Колата е по-горе посочената със снимките (Polo 2000г.,1.4 MPI).
3. Най-дразнещият! Съединителя не се пуска плавно ами накъсва....не знам как да ви го обясня по-точно, получава се нещо като ще ме извините за цветущото описание което следва "1,2-3,4" и после плавно, в смисъл не се отделя равномерно. Няколко пъти изгасвам колата на кръстовищата като пълен новобранец. За да избегна проблема давам повече гас и няма проблеми, но ми е неприятно защото първо скача разхода и второ сещайте се какво си мислят хората като ме чуят.... Идеи от какво може да е?

Благодаря предварително. Вече съм чел доста във форума и предполагам за гасненето от какво може да е по други изказвания, но все пак, още едно мнение няма да е в повече.
От Варна съм, ако знаете читави сервизи за въпросните проблеми, моля споделете.

И последно. На това поло става ли обикновено газово? Не инжекция. По евтино е все пак :)

Последна промяна от fackir на Пет 23 ное 2012 10:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Избор Polo?!

Мнениеот moimoimoi » Съб 27 окт 2012 16:23


това за въединителя ако насича като го натискаш може да е от жилото-да е закъсано и да задира ,другата вероятност е съединителя,при мен беше така около година след което нещо запъна и не искаше да се натисне педала,естествено с малко повече напън поддаде и тогава се появи шум при натиснат съединител,причината беше че лагара на съединителя се беше счупил,отделно и пластините на притискателния се бяха тотално износени,инъче дисковете не бяха износени
гледам жилото е 86лева а съединителя е 260 за твоята кола ,да си информиран и честито за количката :beer

а по добре газов инжекцион,има ги и по 700-750лева,т.е. разликата не е голяма а нервите са по малко


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Съб 27 окт 2012 17:03


От къде ги гледаш? Можеш ли да ми посочиш сайт. Благодаря.


vw_motor
Мнения: 200
Регистриран на: Съб 28 май 2011 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видинско

Мнениеот vw_motor » Нед 28 окт 2012 2:35


Здравей колега, не че искам да ти спамя темата и да ти развалям настроението,
но не приемай мненията от форума за 100% чиста монета дори и моето е субективно колкото и да се опитвам да бъда обективен.

от 1.6 нагоре ; 1.6 роторния двигател с вариатор
maikomila maikomila maikomila

Питане 1
И аз го имам този проблем самото стъкло върви на криво не знам какъв е проблема, но при мен се затваря по бавно ако го насоча правилно с длан става по бързо.

Питане 2
Какво си чистил в кабелите? Проблема се решава само с нови кабели http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... elId=14064
Свещите ги подмени задължително.
Ако проблема не изчезне отиди на диагностика/с нови свещи/ за замерване на бобината препоръчително с цифров осцилоскоп.
Точно едно такова поло 1.4 MPI мъчи един мои съгражданин с нестабилни обороти на празен ход къде ли не гледаха и нищо.
Може да опиташ профилактично с добавка за гориво http://www.merkury-bg.biz/%D0%94%D0%BE% ... -21204.HTM

Питане 3
Тук не мога да ти помогна със съвет от разстояние. Имам подобен случай с моя кола дадена на шоферче без опит и той ми браштолеви нещо за съединителя, но проблема беше само от неговата неопитност с колите.
Може ли да я задържиш на полу-съдинител?
Не купувай нищо без майстор да потвърди, че в тази част е проблема.
За Питане 3 по-добре се обърни към добър сервиз.
Тук може да разгледаш ориентировъчни цени на части http://drive.bg/index.php

Ако сметнеш че съм заядлив хеитар може и да не ми отговаряш :mrgreen:
И да честито за първата кола да си я караш с кеф :applause:
след още няколко пачки ще я вкараш в релси и за кола номер 2 няма да имаш толкова много питания :D след покупката.

Ако си мислел да газифицираш евтино да беше питал предварително кой мотор е по-подходящ.
И кола за 4 хил. газова за 300 лв. mhihi
Ако колата има не добра работа да бензин и сложиш ГИ проблемите автоматично се прехвърлят и на алтернативното гориво.
Точно на този мотор не съм запознат дали е съвместим с обикновена газова уредба
Важното е входящия колектор да е метален и ECU-то да не се шашка от газта и да минава в авариен режим.

Най-изгодно за обикновена газова уредба ако мотора е съвместим
Нови:
Изпарител, Смесителни плочки с предпазна клапа, Маркучи(газ/вода), Релета два броя (инжектори/ бензинова помпа) или Симулатор дюзи и Симулатор ламбда сонда, скоби, кабели, кабелни обувки, пластмасови скоби тип „свински опашки”, силикон. Цена 125лв./изпарител Voltran, без симулатори/
На старо:
Устройство за Зареждане/зареждачка,Бутилка+Нивомер(сонда),Газов клапан,Медни тръби,Тройник за газ, Превключвател (с реле време ЗАДЪЛЖИТЕЛНО) купувал съм всичко на 60лв. от морга
Монтирал съм аз с малко помощ от професионалист. Цена 10 кена Хайнекен mhihi


Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор Polo?!

Мнениеот delpi » Пон 29 окт 2012 10:35


По въпрос 1 колега следващата стъпка е тотално да ти "умре" ел.стъклото. Отиди на сервиз, ремонта не е скъп(вероятно смяна на водачите) и имай предвид, че това е дефект на този модел, от 4 години имам колата и вече пасажерското стъкло 2 пъти го правим а шофьорското един път.

По въпрос 3 за съединителя... имам го и аз този проблем(или поне подобен), но не постоянно... получва се понякога при мен и предполагам, че е от жилото. Засега си карам така.

Относно газовата... слагай пълна инжекция, както ти казаха по-горе колегите има за 700-750 по-евтин вариант и за около 1000 лева вариант, който е доста приличен. Прецени си... зависи колко караш колата.


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Съб 03 ное 2012 16:05


Някой може ли да ми обясни защо да е пълна инжекция газовото. Освен, че е по-скъпо, каква е другата разлика с обикновеното газово? Нещо в икономията на гориво ли?


Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор Polo?!

Мнениеот delpi » Пон 05 ное 2012 13:00


fackir написа:Някой може ли да ми обясни защо да е пълна инжекция газовото. Освен, че е по-скъпо, каква е другата разлика с обикновеното газово? Нещо в икономията на гориво ли?


То главно зависи какъв ти е всмукателния колектор. Ако е пластмасов няма избор - става само газов инжекцион.
А иначе разликата с обикновено газово е, че при него има разлика във вървежа, значително се намалява мощността на колата докато при ГИ почти не се усеща разлика. Относно разхода не мога да кажа дали има разлика. Нека по-запознатите кажат.
Също така с ГИ доколко знам се щади доста повече бензиновата инсталация на автомобила.
Това са неща, които само повърхностно знам, нека по-запознатите колеги също дадат мнение, пак казвам моето може да не е много компетентно!


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Вто 06 ное 2012 17:49


Благодаря за отговора, ще го имам предвид. Сега се появи друг голям проблем и днес я закарах на майстор, за да види какво става. Гори ми 17 на 100!!! 60 коня двигател ! maikomila Имайте предвид, че я карам около 2000 оборота в смисъл не я натискам. А и като я запаля ми гасне след 5 сек. ако не и подам гас. Поразгледах нашият форум и понаучих някои неща....ама ще пиша утре какво е станало. Заредих 7.2 литра и минах 55,4 км. като имах поне още 1 литър преди да зареда. Ужас!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Избор Polo?!

Мнениеот stefan4o » Вто 06 ное 2012 19:41


Хубаво си се набълбукал с тая кола. Като гледам какви проблеми има, някой се е отървал... Като за начало провери датчика за антифриза да не лъже компира, че гледам си описал на студен мотор имаш проблеми с колата.


Потребителски аватар
fackir
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 08 сеп 2012 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Избор Polo?!

Мнениеот fackir » Сря 07 ное 2012 23:21


Смениха ми кабели и свещи за 192 лева с трудът. Кабелите са 72 лева, а свещите по 22-23 лева Denso Spark Plug (PKJ16CR-L11). Да се надяваме, че това ще реши проблема с разхода. Ламбда сондата също даваше някаква грешка, но като се смениха кабелите и свещите и се занулиха грешките уж се оправило. Майстора каза да я покарам така и да видя разхода и ако пак е голям тогава ще сменяме сондата. Кабелите били нацепени и грешка на 1-ви цилиндър. Само това показа компютъра.Старите ми свещи са Бош (FR7HPP222).

14.11.2011- Разхода продължава да е 7,6 литра за 55-58. Може би не засичам правилно. Ето това правя аз: Светва лампата-зареждам за 20 лева (7-7,5 л.)и засичам докато светни пак. Бъркам ли някъде?

Изниква един въпрос. Колко литра има в резервата? На лампата и стрелката колко може да се вярва?


PoloBeP
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 21:34
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор Polo?!

Мнениеот PoloBeP » Нед 18 ное 2012 20:13


Светне ли колонката имаш 7литра :). Стрелката е чисто информативна, не е линейна скалата, например в горно положение пълен резервоар пада по-бавно, мине ли половината пада все по-бързо.

Прекъсва ли още колата? Ако да провери си маркучите под капандурата на въздужния филтър, и то главно този който излиза от картера... За изгаряния, напуквания запушване и т.н.

Термостата предполагам знаеш как се проверява, дали работи коректно!?

За разхода около 8,5 градско, зимата може и повече :) но при мен не прехвърля 9.5л.
За газова уредба, първо я оправи да работи на бензин и тогава...

Не знам колко пари си дал за колата! Преди да я вземеш не я ли покара, това със съединителя и прекъсването веднага би го установил! Но винаги е лесно така от страни да се коментира...
Ако си от София, можеш да ползваш услугите на някои клубни майстори...


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Избор Polo?!

Мнениеот muns61 » Нед 18 ное 2012 20:38


fackir написа:Смениха ми кабели и свещи за 192 лева с трудът.

Мамин сладък, за тези пари свещите и кабелите кафе в леглото трябва да ти носят!
Е, на тази кола ще се учиш, на следващата ще знаеш...
Намери свестен диагностик и не вярвай на приказки за разход на гориво по форумите.


PoloBeP
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 21:34
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор Polo?!

Мнениеот PoloBeP » Нед 18 ное 2012 21:09


Оригиналните свещи за мотора AUD са NGK PZFR5D-11, и са на цена от 23-25лв броя... кабели от 45лв нагоре зависи от марката, като сложиш и труд (аз например не смея да завивам свещи, понеже нямам усет за стягането) и резултата като цена е ясен.

Разхода за този мотор при мен се движи в каталожните данни а именно 5.5/8.5, резервоара се пълни до горе и се следи постоянно, има отклонения предимно зимата...

Определено имаш нужда от майстор както писа колегата "muns61", иначе става малко като да хвърляме боб и да предричаме бъдещето.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта