Polo 1.4 - Проблем празен ход студен старт
- MaLixx
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: vw polo 1.4 проблем празен ход студен старт
Колега freelancer в Шивачево има една морга и наскоро гледах поло и ибиза със същите мотори. Шефа е точен и дава да сменяш, докато нацелиш проблема. Все пак имай го като информация. :)
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 проблем празен ход студен старт
Мерси за инфото колега, но вкъщи заприлича на автоморга.
Взех си дросел клапа, имам и еку! Имам още бобина с комутатор, темп. датчик, ПЦВ клапанче, хидравлична помпа, водна помпа(старата), пистов ремък (почти нов, не ми бяха сложили точният размер, но пак ставаше), МАП сензор.
Най комичното е, че се оправи за сега, последно смених МАП-а, но не знам до кога. Тази сутрин я запалих, пуснах фаровете и тръгнах, като пич, никакъв проблем, само я чакам пак да почне и ще сменям клапата, после и екуто, ако не спре с капризите.
Взех си дросел клапа, имам и еку! Имам още бобина с комутатор, темп. датчик, ПЦВ клапанче, хидравлична помпа, водна помпа(старата), пистов ремък (почти нов, не ми бяха сложили точният размер, но пак ставаше), МАП сензор.
Най комичното е, че се оправи за сега, последно смених МАП-а, но не знам до кога. Тази сутрин я запалих, пуснах фаровете и тръгнах, като пич, никакъв проблем, само я чакам пак да почне и ще сменям клапата, после и екуто, ако не спре с капризите.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: vw polo 1.4 проблем празен ход студен старт
Провери налягането на бензина
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 проблем празен ход студен старт
3 пъти го мерих, даже последният път един приятел ми счупи тръбичката към вакуум регулатора, като я вадеше за да види дали се вдига налягането, ами вдигна се, ама после сменях тръбичката.
Налягането ми е около 2,4 бара, без вакуум отива на 3 бара.
Чел съм ти темите колега, за твоите премеждия с бензиновата помпа, но при мен налягането си е ок. Явно не е от там проблема.
Пък и в движение също щях да имам проблеми.
Пак ми светна ЕРС лампата, отново след смяна на МАП сензора, дава грешка за МАП-а!!!!!!
Три МАП-а слагах, единия ми го измери май единственият истински диагностик в Казанлък, Ангел и ми каза, че работи.
Според него проблема е в ЕКУ-то!
При един колега след смяна на дросел клапата с нова, пак даваше грешка за дросел клапа и мисля, че имам същият случай. Явно екуто не може да си сметне количеството въздух и имам проблем с хардуера.
Съжалявам, че купих дросел клапа, но ще я сменя и нея за всеки случай и ще сменям еку след това, мисля, че няма да имам проблем с продажбата на клапата или може да си я оставя за резерва.
След предстоящите смени ще уведомя колегите и особено форума на сеат, където е пълно с гаснещи АКК и АУД.
Налягането ми е около 2,4 бара, без вакуум отива на 3 бара.
Чел съм ти темите колега, за твоите премеждия с бензиновата помпа, но при мен налягането си е ок. Явно не е от там проблема.
Пък и в движение също щях да имам проблеми.
Пак ми светна ЕРС лампата, отново след смяна на МАП сензора, дава грешка за МАП-а!!!!!!
Три МАП-а слагах, единия ми го измери май единственият истински диагностик в Казанлък, Ангел и ми каза, че работи.
Според него проблема е в ЕКУ-то!
При един колега след смяна на дросел клапата с нова, пак даваше грешка за дросел клапа и мисля, че имам същият случай. Явно екуто не може да си сметне количеството въздух и имам проблем с хардуера.
Съжалявам, че купих дросел клапа, но ще я сменя и нея за всеки случай и ще сменям еку след това, мисля, че няма да имам проблем с продажбата на клапата или може да си я оставя за резерва.
След предстоящите смени ще уведомя колегите и особено форума на сеат, където е пълно с гаснещи АКК и АУД.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 проблем празен ход студен старт
Днес смених дросел клапата и резултата е същият! Промяна няма!
Явно ще продавам дросел клапа, който иска да ми пише на лични! Давам я и за проби.
Имаше разминаване с температурата, която дава температурният датчик, с тази на таблото и с тази, която показваше на диагностичната апаратура, около 10 градуса. Може да съм попаднал на менте! За сега ще наблюдавам.
Диагностика (Ангел) беше много коректен, много съм доволен!
Според него може и екуто да се бърка, светна ми на 2 пъти ЕРС то и изгасна, като я вкарам в обороти, светна в движение, на 3 та, на светофари.
Готвя се за смяна на екуто с друго и след това не знам вече.
Тази кола не може да си намери все още майстора, направо не мога да повярвам.
Явно ще продавам дросел клапа, който иска да ми пише на лични! Давам я и за проби.
Имаше разминаване с температурата, която дава температурният датчик, с тази на таблото и с тази, която показваше на диагностичната апаратура, около 10 градуса. Може да съм попаднал на менте! За сега ще наблюдавам.
Диагностика (Ангел) беше много коректен, много съм доволен!
Според него може и екуто да се бърка, светна ми на 2 пъти ЕРС то и изгасна, като я вкарам в обороти, светна в движение, на 3 та, на светофари.
Готвя се за смяна на екуто с друго и след това не знам вече.
Тази кола не може да си намери все още майстора, направо не мога да повярвам.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 11:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Limasol / Cyprus
Re: vw polo 1.4 проблем празен ход студен старт
Колега аз имах подобен проблем и го реших вчера но искам да го пусна като нова тема за да могат да го четат всички
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта