Polo 2F 1994 - проблем с парното
Polo 2F 1994 - проблем с парното
Здравейте колеги, имам проблем с парното на Polo 2F. Ключът за силата на парното работи само на 3-тата позиция(най-силната).Разглобих ключа и той си работи перфектно.Явно проблемът е някъде другаде по веригата.Възможно ли е да е от някой бушон? или е от някой кабел?
Последна промяна от Nikodin на Вто 29 юли 2014 0:01, променено общо 1 път.
Re: Polo 2F - проблем с парното
Проверих и кабелите(от ключа до реостата)и всичките са здрави и предават ток.
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Polo 2F - проблем с парното
Проблема е при мотора на парното, напиши у търсачката "не работи трета степен на парното". Ако можеш да запояваш само АКо не драсни едно лс
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Polo 2F - проблем с парното
Тънко медно кабелче вместо терморезистора и си готов.
Аз съм така от много време.
Там дето влиза буксата в моторчето отпред в двигателния сектор (махаш пластмасовата кора).
Самата клема е на 2 болтчета към моторчето хваната.
На нея седи този терморезистор.
Аз съм така от много време.
Там дето влиза буксата в моторчето отпред в двигателния сектор (махаш пластмасовата кора).
Самата клема е на 2 болтчета към моторчето хваната.
На нея седи този терморезистор.
Re: Polo 2F 1994 - проблем с парното
Оказа се че терморезистора е здрав или поне така изглежда(за всеки случай сложих медната жичка) , но проблема е в намотките. Едната намотка(тази под резистора) е прекъсната на 1 място. Как мога да я оправя? Можели да се запои или да се пренавие нов проводник?И от какъв материал е намотката?
Re: Polo 2F 1994 - проблем с парното
Проблемът е решен поне за сега Но до колко той няма да се превърне в по-голям?
В крайна сметка се оказа ,че резестора е здрав, а намотката под него е прекъсната. Чудих се, чудих се и реши да сменя намотката. Като гледах материала и се порових в шкафа с кабеляците, най-много ми заприлича на телта върху нагревател. Премерих съпротивлението на намотката в/у реостата и тя излезе 2,0 - 2,2 ома. Нагревателя дето намерих беше с най-близък показател - 2,0 ома (тествах меден проводник - 0,5 -0,6 ома). Намотах реотана, замотах му краищата около крачетата на старата намотка и парното заработи на всички степени( струва ми се ,че сега е малко по-слабо на 1 и 2, но това ще да е от съпротивлението, все тая). Въпросът е правилно ли съм постъпил и има ли вероятност всичко това да гръмне ?
В крайна сметка се оказа ,че резестора е здрав, а намотката под него е прекъсната. Чудих се, чудих се и реши да сменя намотката. Като гледах материала и се порових в шкафа с кабеляците, най-много ми заприлича на телта върху нагревател. Премерих съпротивлението на намотката в/у реостата и тя излезе 2,0 - 2,2 ома. Нагревателя дето намерих беше с най-близък показател - 2,0 ома (тествах меден проводник - 0,5 -0,6 ома). Намотах реотана, замотах му краищата около крачетата на старата намотка и парното заработи на всички степени( струва ми се ,че сега е малко по-слабо на 1 и 2, но това ще да е от съпротивлението, все тая). Въпросът е правилно ли съм постъпил и има ли вероятност всичко това да гръмне ?
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Polo 2F 1994 - проблем с парното
Едва ли ще гръмне, най-много да изгори колата
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Polo 2F 1994 - проблем с парното
Това чудо с намотките ще го вземеш за 5лв от някоя морга - не рискувай.
На времето имах едно, но го подарих на един колега.
На времето имах едно, но го подарих на един колега.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта