Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
- flameman5
- Мнения: 385
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
Здравейте, нещо се прецака Полото след студовете и не мога да си обясня какво е. На -12 запали в Неделя загря си нормално, поразходих го да тествам новите зимни гуми и го оставих. Във Вторник отказа да пали, като че е паднал акумулатора, заредих го но уви отново врътва леко и край, купих нов акумулатор и с него врътна малко стартера, но като че ли нещо го товари. Явно нещо беше замръзнало не мога да си обясня. Помислих си за замръзнала картерна вентилация, но трябваше стартера да върти поне без да пали. Днес на положителни температури реших да опитам за пореден път да запаля и звука се промени, чува се само едно фиукане от стартера без да върти двигателя. Чудя дали бендикса не изхвърля, нещо се е изронило в редуктора на стартера или друго. Моля за компетентни мнения само, дали на някой му се е случвало това? И второто е дали може да се пали на бутане, защото съм далеч от сервиза? Зная, че не е хубаво по принцип да се пали на бутане, но инъче трябва да викам пътна помощ.
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
Бутане дърпане както го направиш, по нета няма как да разберем какво му е на стартера.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
Приятелю, свали горния капак на ангренажния ремък, махни свещите и с един ключ на коляновия вал го завърти в посока часовниковата стрелка, като гледаш какво се случва с разпределителния вал, върти ли се, не се ли.... Направи поне 3 оборота на разпределителния вал, пък после я пали с дърпане. Ако затегне или вече е затегнала е за разглобяване а не за дотрошаване чрез дърпане...
- flameman5
- Мнения: 385
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
Здравейте, днес свалих капака на ремъка, но няма достъп за завъртане на коляновия вал с ключ откъм капака, май трябваше да се свали дясната джанта и подкалника и от там да се бръкне, но аз нямах условия и време. Свалих едната свещ и реших да врътна леко, за да видя дали има искра. Единственото което успях да видя е, че ремъка се върти, но нещо изчатка или гръмна, не успях даже да разбера какво стана и искра не успях да видя, защото се стреснах от чаткането. Това беше с диагностиката на място ще търся пътна помощ и в сервиза другата седмица. Интересно ми е само какво може да е станало от студа, защото колата си работеше перфектно преди това. Дано само да не е блокирал двигателя, че ми се разказаха игрите по сервизи.
Забелязах също, че има омаслено доста около щеката и отново се замислям за картерните газове да не би да е замръзнала системата...
Забелязах също, че има омаслено доста около щеката и отново се замислям за картерните газове да не би да е замръзнала системата...
- stefarata
- Мнения: 1898
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
flameman5 написа:
Забелязах също, че има омаслено доста около щеката и отново се замислям за картерните газове да не би да е замръзнала системата...
напълно възможно
- flameman5
- Мнения: 385
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
Най-много ме притеснява, затрудненото въртене. Ако е картерната система, нямаше ли да върти нормално, но да не пали?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
flameman5 написа:Здравейте, днес свалих капака на ремъка, но няма достъп за завъртане на коляновия вал с ключ откъм капака...
Сложи колата на скорост. Вдигни едната гума с крика. Върти гумата.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
Лампата на маслото светила ли ти е? Съмнява ме да е блокирал двигателя ей така от нищото. Не е хубаво да си правиш експерименти, щото после много боли.
Варианта е следния, да е замръзнала картерната вентилация и да се е нарушило мазането и от там да е блокирал двигателя, но би трябвало да светне лампата, обкновено свети.
Ако ти е под ръка колата провери картерната вентилация, свали сепаратора отзад и го изчисти, виж какво е положението там.
Стартера може да ти е за ремонт, един колега имаше подобен проблем със стартера и не можа да я запали с бутане.
Аз съм правил два пъти стартера и обикновено се прецаква релето и бендикса, особено в студено време е напълно възможно да дефектира стартера или да затяга, на мен, като затягаше се чуваше едно стържене.
Варианта е следния, да е замръзнала картерната вентилация и да се е нарушило мазането и от там да е блокирал двигателя, но би трябвало да светне лампата, обкновено свети.
Ако ти е под ръка колата провери картерната вентилация, свали сепаратора отзад и го изчисти, виж какво е положението там.
Стартера може да ти е за ремонт, един колега имаше подобен проблем със стартера и не можа да я запали с бутане.
Аз съм правил два пъти стартера и обикновено се прецаква релето и бендикса, особено в студено време е напълно възможно да дефектира стартера или да затяга, на мен, като затягаше се чуваше едно стържене.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
И така става, да е на скорост колата и да е поне от 3-а нагоре... описваш точно това заради което ти казах да не се дърпа или да се опитва да се пали, може да са се срещнали буталата с клапаните.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
По-лесно е да включи пета скорост и да бутне колата напред.
Ако е скъсан ремъка, или е прескочил зъби и са накривени клапаните, мотора се върти на стартер леко. Да не е замръзвал антифриза?
Ако е скъсан ремъка, или е прескочил зъби и са накривени клапаните, мотора се върти на стартер леко. Да не е замръзвал антифриза?
- andreygg
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 15:49
- Автомобил: Polo 6n2
- Двигател: AUA 2000
- Местоположение: Кюстендил
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
Здравей, колега. Имал съм подобен проблем с Голф 2. Повиках съсед който ремонтира коли и се оказа, че гарнитурата на главата е прегоряла към първи или четвърти цилиндър /не си спомням точно кой от двата беше/. Той отви една от свещите и ми каза да завъртя на стартер. Като плисна отвътре антифриз стана ясна работата. При теб може да не е това проблема.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
Интересното е, че това е трети случай, когато всичко е било наред и при следващото палене вече не може да запали. Единият колега сподели, че антифриза му е бил замръзнал, имал ледена кора в казанчето.
Предположението на Мюнси е много вероятно и в този случай.
Предположението на Мюнси е много вероятно и в този случай.
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
Днес подобен проблем на същият двигател,оказа се превъртяла шпонка на голямото зъбното колело на разпределителен вал.
- flameman5
- Мнения: 385
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
И за мен е много странна ситуацията. За да не стане по-голяма белята я натоварих на пътна помощ и я закарахме при мой познат в сервиза. Утре се надявам да има свободен подемник и да я вкара за диагностика. Първо ще завъртят двигателя, надявам се да е добре и след това всичко останало. Задължително ще пиша когато има резултат. Според мен ако двигателя е добре проблема ще е в стартера. Лампа за маслото не е светила.
- flameman5
- Мнения: 385
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Поло 6Н2 1.4 16В 75к.с. не пали след студа
Вчера говорих със сервиза и ми казаха, че е ремъка е прескочил зъб и не може да се регулира по белезите. Много неприятна работа. Ще се наложи да се сваля главата и да се ремонтира. Все още нямам информация дали са я свалили и какво е положението вътре, но за мен е много странно от какво се е получило. Предполага се, че е влязла вода от някъде и е замръзнала по шайбата или нещо подобно. Възможно ли е това според вас? Толкова ли лесно става белята, колата е купена миналата година, сменени ремъци и ролки, последно като я карах си работеше перфектно?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта