Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали

Мнениеот altanivan » Пон 09 яну 2017 19:49


Имам следният проблем. Вчера при минус -12 градуса колата запали ,и след около 2 минути изгасна сама и от тогава няма палене . Има бензин до свещите ,има ток на свещите , припуква но не пали .Пробвахме и със стартов спрей,но не пали и това е!Цапа свещите , чистих ги и пак на ново и нищо ...Изтощих два акумулатора,дърпахме я и не става. Закачих я и на97g. вагком - нямаше грешки . Къде да търся проблема ....

Последна промяна от altanivan на Пон 09 яну 2017 21:48, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ata_nasov
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Не пали Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. . Помощ!

Мнениеот ata_nasov » Вто 10 яну 2017 11:32


да не е имобилайзера.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Не пали Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. . Помощ!

Мнениеот Bai Sando » Вто 10 яну 2017 12:11


Я пробвай с друго делко,да не се е скапал датчика на хол.И с резервна бобина не е лошо да пробваш.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 826
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали

Мнениеот 4i4o-dido » Вто 10 яну 2017 21:18


Датчика на Хол подава импулси към комутатор/бобина/. Колегата споменава за наличие на ток на свещите/предполагам е имал в предвид искра/. По това описание трябва да са наред.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали

Мнениеот Bai Sando » Вто 10 яну 2017 21:43


Голф 3 с 1.6 АЕЕ абсолютно същите симптоми.Угасна и край.Ток има,бензин има,не пали.Друго делко и запали от раз.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали

Мнениеот freelancer » Сря 11 яну 2017 10:50


Виж тази тема колега.
viewtopic.php?f=7&t=463452


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали

Мнениеот altanivan » Чет 19 яну 2017 21:45


Намерих проблема.Ангренажът беше прескочил няколко зъба!
Някой знае ли колко датчика за масло има този мотор ( 1.0 АЕR) .Аз виждам само един зелен (0.3-0.6 бара) горе на главата ? Сега имам проблеми с лампата на маслото ... свети,когато загрее мотора ,по-точно премигва от време на време!Смених масло,филтри и датчик ,но не спира. Няма и манометър да го премеря!
Мерси


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 826
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали

Мнениеот 4i4o-dido » Пет 20 яну 2017 7:17


А каква е причината да прескочи ремъка? Мисля че това е важното.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали

Мнениеот freelancer » Пет 20 яну 2017 7:33


Най-вероятно антифриза става на каша и водната помпа затяга, а ангренажа върти и водната помпа. Явно е имало скапан антифриз менте на пазара, във форума има няколко такива случая.
По-горе съм пуснал линк към подобен случай, но колегата не е казал, каква е била причината.
При мен 1.4, датчика за налягането на маслото е само този зеления, на същото място е, мисля, че е един.


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали

Мнениеот altanivan » Пет 20 яну 2017 20:59


Не мога да си обясня защо точно е прескочил. Дърпах я при -16 градуса и то със скорост,според мен това е причината....


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 826
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали

Мнениеот 4i4o-dido » Пет 20 яну 2017 21:09


freelancer написа:Най-вероятно антифриза става на каша и водната помпа затяга, а ангренажа върти и водната помпа. Явно е имало скапан антифриз менте на пазара, във форума има няколко такива случая.
По-горе съм пуснал линк към подобен случай, но колегата не е казал, каква е била причината.
При мен 1.4, датчика за налягането на маслото е само този зеления, на същото място е, мисля, че е един.


Колкото и да затегне помпата,ще прескочат зъбите върху нея, а не при валовете където ремъка ляга върху 2/3 от диаметъра на зъбчатките.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта