Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали
Имам следният проблем. Вчера при минус -12 градуса колата запали ,и след около 2 минути изгасна сама и от тогава няма палене . Има бензин до свещите ,има ток на свещите , припуква но не пали .Пробвахме и със стартов спрей,но не пали и това е!Цапа свещите , чистих ги и пак на ново и нищо ...Изтощих два акумулатора,дърпахме я и не става. Закачих я и на97g. вагком - нямаше грешки . Къде да търся проблема ....
Последна промяна от altanivan на Пон 09 яну 2017 21:48, променено общо 1 път.
- ata_nasov
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Не пали Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. . Помощ!
да не е имобилайзера.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Не пали Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. . Помощ!
Я пробвай с друго делко,да не се е скапал датчика на хол.И с резервна бобина не е лошо да пробваш.
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали
Датчика на Хол подава импулси към комутатор/бобина/. Колегата споменава за наличие на ток на свещите/предполагам е имал в предвид искра/. По това описание трябва да са наред.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали
Голф 3 с 1.6 АЕЕ абсолютно същите симптоми.Угасна и край.Ток има,бензин има,не пали.Друго делко и запали от раз.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали
Виж тази тема колега.
viewtopic.php?f=7&t=463452
viewtopic.php?f=7&t=463452
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали
Намерих проблема.Ангренажът беше прескочил няколко зъба!
Някой знае ли колко датчика за масло има този мотор ( 1.0 АЕR) .Аз виждам само един зелен (0.3-0.6 бара) горе на главата ? Сега имам проблеми с лампата на маслото ... свети,когато загрее мотора ,по-точно премигва от време на време!Смених масло,филтри и датчик ,но не спира. Няма и манометър да го премеря!
Мерси
Някой знае ли колко датчика за масло има този мотор ( 1.0 АЕR) .Аз виждам само един зелен (0.3-0.6 бара) горе на главата ? Сега имам проблеми с лампата на маслото ... свети,когато загрее мотора ,по-точно премигва от време на време!Смених масло,филтри и датчик ,но не спира. Няма и манометър да го премеря!
Мерси
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали
А каква е причината да прескочи ремъка? Мисля че това е важното.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали
Най-вероятно антифриза става на каша и водната помпа затяга, а ангренажа върти и водната помпа. Явно е имало скапан антифриз менте на пазара, във форума има няколко такива случая.
По-горе съм пуснал линк към подобен случай, но колегата не е казал, каква е била причината.
При мен 1.4, датчика за налягането на маслото е само този зеления, на същото място е, мисля, че е един.
По-горе съм пуснал линк към подобен случай, но колегата не е казал, каква е била причината.
При мен 1.4, датчика за налягането на маслото е само този зеления, на същото място е, мисля, че е един.
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали
Не мога да си обясня защо точно е прескочил. Дърпах я при -16 градуса и то със скорост,според мен това е причината....
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 97г. 1.0 АЕР 50к.с. - Не пали
freelancer написа:Най-вероятно антифриза става на каша и водната помпа затяга, а ангренажа върти и водната помпа. Явно е имало скапан антифриз менте на пазара, във форума има няколко такива случая.
По-горе съм пуснал линк към подобен случай, но колегата не е казал, каква е била причината.
При мен 1.4, датчика за налягането на маслото е само този зеления, на същото място е, мисля, че е един.
Колкото и да затегне помпата,ще прескочат зъбите върху нея, а не при валовете където ремъка ляга върху 2/3 от диаметъра на зъбчатките.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта