Проблем с температурата, май не заграва [РЕШЕНО]

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Съб 27 дек 2008 20:32


аааалилуя .... аз пък като сложа термостата и капачката и не ляга плътно , а трябва да натисна което значи че свивам пружината , демек отварям термостата ... което значи той като нагрее просто отваря повече и колата се охлажа постоянно и то прекалено ....




Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Съб 27 дек 2008 20:49


Радвам се че установяваш проблема :) аз докато го установя отидоха 3 термостата... От които Wahler-a ми си е напълно читав и си го возя в багажника :lol: И най интересното е че е 1:1 с оригиналния 8)


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Съб 27 дек 2008 21:04


утре ще видим дали съм установил проблема , надявам се да е наистина така ....


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 28 дек 2008 15:26


...Оправих всичко ....

Проблема се оказа в прекалено дългата игла на термостата (Вернет) , извадих го , свалих фланеца , там има легло за иглата и видях че има луфт , потърсих друг термостат по магазините и намерих БЕР , моят оригинално си беше БЕР , купих го , залепна идеално , сглобих системата налях антифризчето , и стана супер отваря точно когато трябва и всичко е 6 за сега ....

Вернет термостата дори се разпадна на части докато го свалях :evil:
голям боклук , утре ще ида да го върна в магазина дето продавача ми го достави чак от Бургас "оригиналния " термостат ....

Бер = 35,70лв
Вернет = 20 лв.

Труд - 1 бира и 1 дюнер , плащам сам на себе си ....


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Нед 28 дек 2008 15:40


freestyler911 написа:...Оправих всичко ....

Проблема се оказа в прекалено дългата игла на термостата (Вернет) , извадих го , свалих фланеца , там има легло за иглата и видях че има луфт , потърсих друг термостат по магазините и намерих БЕР , моят оригинално си беше БЕР , купих го , залепна идеално , сглобих системата налях антифризчето , и стана супер отваря точно когато трябва и всичко е 6 за сега ....

Вернет термостата дори се разпадна на части докато го свалях :evil:
голям боклук , утре ще ида да го върна в магазина дето продавача ми го достави чак от Бургас "оригиналния " термостат ....

Бер = 35,70лв
Вернет = 20 лв.


Труд - 1 бира и 1 дюнер , плащам сам на себе си ....


и аз кат сменях преди няколко седмици старият термостат се разпадна също,но заложих на валер,за сега заграва бързо и извънграда си поддържа работна температура с включено парно!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 28 дек 2008 15:43


Разпада се защото , четирите пластмасови крачета дето не позволяват пружината да се разпъне и термостата да стане на парчета са били фабрично разкрачени. Колкото и да е невероятно ,ако сравните няколко чисто нови термостата ,ще видите ,че на всичките тези крачета са различно разкрачени. Аз така направих като си купувах термостата:
- Термостат за поло 96 АЕХ имате ли ,марка БЕР?
- Да , 22 лв
- Колко имате ?
- (недуумение :shock ) 5 броя.
-Проблем ли е да ги отворя и си избера един?
- Не , заповядай.
-Ще взема този - мерси :wink:

5 термостата една и съща марка ,от едно и също място ,а толкова различни....единият ме хвана страх ,че ще се разпъне в ръцете ми докато се опитвах да го прибера в кутийката му. Избрах този който беше с най прибрани крачета и вече почти 2 години никакви проблеми :wink: (има хора които са вдигнали ръце от тия тъпи пластмасови термостати и преправят системата за да ползват метален- имаше тема на колегата saa)


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 28 дек 2008 15:54


прав си колега , крачетата са отворени , затова е така , и ги стегнах със свинска опашка, да го транспортирам до НагЪзина ... (не бих рискувал да го монтирам така ама е идейка ... ) , новия изглежда доста прибраничък ... дано изкара ...

Имам идея да си го поръкам метален (ше ми го изчегъртат от някаф алунинй или нещо такова ..... ) и да сменям само ампулката с иглата (както е на бер .... се вади лесно ...) ама ще видим ....


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Нед 28 дек 2008 15:59


Anbuch написа:Разпада се защото , четирите пластмасови крачета дето не позволяват пружината да се разпъне и термостата да стане на парчета са били фабрично разкрачени. Колкото и да е невероятно ,ако сравните няколко чисто нови термостата ,ще видите ,че на всичките тези крачета са различно разкрачени. Аз така направих като си купувах термостата:
- Термостат за поло 96 АЕХ имате ли ,марка БЕР?
- Да , 22 лв
- Колко имате ?
- (недуумение :shock ) 5 броя.
-Проблем ли е да ги отворя и си избера един?
- Не , заповядай.
-Ще взема този - мерси :wink:

5 термостата една и съща марка ,от едно и също място ,а толкова различни....единият ме хвана страх ,че ще се разпъне в ръцете ми докато се опитвах да го прибера в кутийката му. Избрах този който беше с най прибрани крачета и вече почти 2 години никакви проблеми :wink: (има хора които са вдигнали ръце от тия тъпи пластмасови термостати и преправят системата за да ползват метален- имаше тема на колегата saa)


съгласен колега,доста е полезно!,но определено като питах за термостат валер дори и 1 нямаха в магазина,доставиха го за няколко часа 1 брой,зех го естествено,от другите марки май имаше в наличност,става въпрос обаче старият се разпадна не от разкркрачените крачета ами цялата медна част барабар с игличката се отдели напред от пластмасовата част на целия термостат!,мисля не трябва да е така,но и не видях дори и на новия нещо да запъва тази част да не се размества ;),
иначе смяната мина гладко за около 1 час с най-клекавите ключета и клещи с малък разкрач,точно според съветите! :wink:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 28 дек 2008 17:52


не не , нормално е да се отделя предната част , тоя Бер и той е така .... нищо му няма бачка си , като се скапе , купвам от юнитрейд и толкова ....


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 28 дек 2008 17:53


а между другото как се чисти антифриз , разлях в гаража и сега ми се карат ... мисля с веро и метла и вода да пробвам , ама дали няма да е добре с обезмаслител??


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Нед 28 дек 2008 21:04


freestyler911 написа:не не , нормално е да се отделя предната част , тоя Бер и той е така .... нищо му няма бачка си , като се скапе , купвам от юнитрейд и толкова ....

е как цялата вътрешност която е медна се отделя от пластмасовата,нали само иглата излиза напред,другото си стои както си е..


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Нед 28 дек 2008 22:52


pe_aps написа:
freestyler911 написа:не не , нормално е да се отделя предната част , тоя Бер и той е така .... нищо му няма бачка си , като се скапе , купвам от юнитрейд и толкова ....

е как цялата вътрешност която е медна се отделя от пластмасовата,нали само иглата излиза напред,другото си стои както си е..


Медната част (иглата и основата и) е нормално да се отделя без проблем от пластмасата :)
И на оригиналния Юнитрейдски термостат се отделя ;)


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Пон 29 дек 2008 0:11


ее ок,аз пък реших че заради това не работи тоя термостат к' извадих,беше точно така,пък новият нещеше да се вади вътрешността му,и набързо си обясних защо вече имам парно на 6 ;)


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Пон 29 дек 2008 9:53


и пак никой не каза как се чисти антифриз от асфалт ????


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 29 дек 2008 10:13


Ми ти нали предложи с обезмаслител - пробвай и ще ни кажеш. /има логика, нали е етилен-гликол, все едно чистиш глицерин/
ПП Нашите не ни карат да чиситмм асвалт :D



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта