Питане за горивен филтър на Polo
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Питане за горивен филтър на Polo
Колкото и нелеп да е, въпроса ми е къде точно се намира горивния филтър на Polo 1998, 1,4, 16V ?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
или лягаш под колата отзад и гледаш пред резервоара , или най удобно на канал , остава точно пред резервоара, няма начин да го пропуснеш , смяната е елементарна , но преди да го купи , виж дали е с щипки или винтчета , ще ти е нужна отверка и клещи ....
Малко бенц ще потече ама не е страшно .
И все пак потърси канал , най удобно е
Малко бенц ще потече ама не е страшно .
И все пак потърси канал , най удобно е
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Питане за горивен филтър на Polo
Anbuch написа:Преди време бях писал на един колега който се интересуваше :
Бензиновият филтър представлява един цилиндър с 2 тръбички от двата си края. На новият филтър ще имаш пластмасови тапички с които са запушени тръбичките. Ако имаш канал работата ще е доста по лесно ,но аз и без канал се справям. Само повдигам колата на крик от единият край и поставям 2 резервни гуми с джантите под колата ,ако случайно стане гаф с крика, да не ме смачка колата (това едва ли ще се случи ,ама за по-сигурно). Трябва ти само една кръстата отверка! Първо развиваш единият болт на пластмасовата скоба с която се държи филтъра за купето и изваждаш филтъра от скобата му. После вземаш едната тапичка от новият филтър. Развиваш болтчето на едната от металните скоби за да се освободи маркуча и го вадиш. Запушваш освободеният край на старият филтър с тапичката от новият. От другата страна на маркуча ще изтече към 300 мл бенз и после ще започне да капе само.Слагаш новият филтър ,на вече освободеният маркуч и го стягаш със скобата му, като от другият край новият филтър си е с тапичката. Остава да развиеш другата метална скоба на маркуча на който е закрепен старият филтър и на негово място да сложиш новият и това е. После като запалиш първият път колата може и да загасне докато излезе въздуха ,но от вторият път ще запали от раз.
ВАЖНО: Обърни внимание ,че на филтъра има една стрелка която показва посоката на движение на бензина. Трябва да спазиш тази посока. Затова първо почисти с парцал старият филтър за да видиш стрелката. И без стрелката ще се ориентираш защото от единият си край филтъра има пръстенче (ръб като на консервена кутия- на снимката се вижда отляво),а от другият няма!
По принцип се води ,че бенз.филтър се сменя ,на 20 000 км и издържа преди да се запуши около 60 000 км. Но това е за коли с метални резервоари. Нашите са пластмасови и тези километри могат да бъдат повече. На старото ми поло дето беше с метален резервоар след смяната на бензиновият филтър, разхода ми падна с 1.5 литра на 100 км,а на новото поло ,нямах промяна с разхода , но си личеше ,че беше скоро сменян - имаше дата на производство 2004г на него
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за горивен филтър на Polo
благодаря много на колегата Anbuch за изчерпателният отговор и снимките!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Питане за горивен филтър на Polo
Много полезна информация и на мен ми помогна.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта