Поло - съвети, препоръки и прочие...

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Audi_RS*
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот Audi_RS* » Вто 03 мар 2009 13:51


Здравейте колеги, от няколко дни чета из форума и ползвам търсачката да търся разни теми за поло. Прочетох всичко що има и съм много раздвоен. Предстои да си вземем малка кола и бях решил да е поло, но с коментарите и мненията се замислих дали да не е опел корса или нещо друго. Колата е важно да е икономична и да е що годе евтина за поддържане. Бях се спрял на 6н модела и от всичко прочетено оптималния вариант на тоя модел като икономичност е 1.4 AEX 60 коня? Въпреки, че много колеги се изказват лошо за него и средния му разход като гледам е някъде между 6-7-8 градско. И та да селектираме малко нещата:
1. Поло 1.9Д- от всичко прочетено, извода е, че харчи може би една идея по малко от 1.4 60 коня, но май е малко по тромав и по претенциозен за обслужване. Има ли нещо вярно, че първо към него се бях засилил ?
2. Като четох най-често срещания проблем на поло с климатик е една ролка, която ремонта и идва скъп. Всичките ли поло, които са с климатик им е присаждан? Защото това май се явява много голям минус... Други, често срещани проблеми ... как е със загряването, щот доста колеги казват, че трудно загрява?

Общо взето това са най-основните въпроси, които ме вълнуват. От към гниенето как е, май и там му е слаба страна, но ако го сравняваме с опел ще е по добре вероятно mhihi :lol: А ако някой си търси по същото време нека сподели какви цени гледа, че аз мисля максимум до 3500- 4000 лв да си изберем нещо, има доста голям избор дори и на по-ниска цена от тази, така че предполагам ще се вместим в бюджета ?
ПС: Колата ще се кара от жена, предимно и може би само градско на що годе къси разстояния.. така че ако имате идея за други модели марки дет ще свършат работа споделяйте :lol:




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот Anbuch » Вто 03 мар 2009 15:18


Не на всички е присаждан климатика - има си и с оригинален!
По въпроса корса или поло. Освен ако няма да газифицираш ,полото бие по точки корсата във всяко отношене. Не съм кон с капаци...поло е колата, друга няма и т.н. - напротив! Аз търсих корса или поло и след много огледани бройки (и от двата модела корса Б и поло 6N),категорично се спрях на полото.Няма да се спирам на подробности (ако желаеш ще се спра) само едно ще ти кажа и предполагам е достатъчно: На краш тестовете полото взема 18 точки ,а корсата 8. За сравнение Ауди А3 след 98г взема 24 точки. Само заради това не бих взел на жена си корса :lol: (дамите да ме извинят :oops: ) За градско 1.4 ще ти гори горе-долу колкото и 1.0 ,но на извънградско 1.0 ще бие по икономия със сигурност (не никак зле за 50-те си кончета).Бензиновият 1.6 според мен е лош избор единствено заради системата си за подаване на гориво МагнетиМарети. Дизела ,признавам ,че съм малко пристрастен тук,ама поло дизел не бих си взел никога!Загравя си за отрицателно време ,освен ако има проблем с термостата , както всяка кола.
Аре стига с тва гниене...И ауди да е ,като е блъскано след време ще вземе да гние- гниенето не го мисли ИЗОБЩО НЕ МУ Е СЛАБА СТРАНА !

При покупката провери ел.стъклата, течове на масло и шумове от скоростната кутия (изобщо работата и - защото ако е оставена без масло следват проблемите),както и дали оборотите са нормални на празен ход ,както при студен ,така и при загрял двигател - за друго не се сещам да е характерно слобо място на поло 6N

Ползвай търсачката с : Дроселова клапа , обороти , семеринг избирач скорости


Audi_RS*
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот Audi_RS* » Вто 03 мар 2009 15:37


Четох за дросела, там чистенето съм го правил на ибиза и се оправи лесно. А и тогава търсих за 1.4 мотор и имаше доста втора употреба на поносими цени. За маслото също чеотх, това ще се яви проблем може би, но ако е читава колата аз си гледам колите и няма да имам проблем... За мотора 1.0 не съм го гледал много, много малък ми се вижда, 1.6 няма да е със сигурност, както и 1.4 16V, за сега не съм мислил за газ, но ако разхода е голям може и до там да прибегнем...


Потребителски аватар
Luper
Мнения: 903
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 8:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот Luper » Вто 03 мар 2009 18:56


браво колега за темата, тъкмо и аз щях да пусна такава, че съм решил да минавам на следващото ФВ-стъпало ;)

само да добавя един въпрос: някой има ли наблюдения върху модела от 2000г.(фейслифтид), че съм се насочил главно към него, дали повечето от гореизброените слабости са поправени или по-скоро промените са предимно козметични?

Anbuch, кой по-точно двигател 1.4 препоръчваш, защото някъде тука из форума четох спор дали 16в, или 8в...


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот siso92 » Вто 03 мар 2009 20:46


ЕрЕс,ако мислиш,бате,че другите коли нямат дертове-много си в грешка :lol: .Корсата е класи под полото,откъдето да я хванеш /иди в някой автосалон и се качи на поло,после на корса и ще ме разбереш/,а и на 2000г производство и поизбила ръжда.Вектрата и Омегата,по-старите модели,са супер здрави,ама Корса-бегай.Не чети за проблемите на колите по форумите,че нищо няма да купиш.Малък клас кола с много екстри и лиготий,която да е с поведение на машина от по-висок клас-ПОЛО.Най-оптимално решение качество-цена.И като пиша това,не си мисли ,че си хваля своето и полото си има своите кусури.Бих те насочил към 1.6-75кс,моето е 1.4-60кс и е малко слабичко за много посажери или за климатик.Не се подлъгвай по дизала,освен,ако не го е карал брат ти.Успех и най-вече гледай да е запазена,модерната в последните години дума-читава.
Да допълня-няма гниене.Загрява бързо и държи 90гр.На мен ми е малко мъничка,макар да не съм много висок и да имам всякакви регулации на седалката и чупещ волан,но за жена е супер.Говоря за 96-99г.


Потребителски аватар
stavrev
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 9:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот stavrev » Вто 03 мар 2009 22:14


остава да кажете разумна цена ,която да се плати за такава кола...
че и аз търся за жената


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот Теодор » Вто 03 мар 2009 22:31


Читава 98-2000г. с всички екстри от 4х нагоре :wink:


Audi_RS*
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот Audi_RS* » Вто 03 мар 2009 22:46


А до 98 читава може да се намери до 4-ри и то даже дизела 1.9. Иначе днес разглеждах на горубляне много са малко тия с 4-ри врати. Май ако намеря читава с 4-ри врати 1.0, 1.4 60 коня или 1.9Д ще я взема .. така като гледам разлика голяма няма да има.. Разледах и Ибизите днес и те са приятни като дизайн и от вътре и от вън.. но предпочитам поло 8)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот Anbuch » Вто 03 мар 2009 23:23


Всички двигатели 1.4 60 коня са еднакви - различават се само в количеството на изхвърлените в атмосферата вредни газове. Единственият двигател който е 1.4 и е по-различен, е двигателят с код АNX - той е разтоварен, уж за по-дълък ресурс на двигателя ,но гълта повечко гориво от другите 1.4 и е 55 коня.

За модела след 99 година има доста писано : ето една от темите


Потребителски аватар
Luper
Мнения: 903
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 8:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот Luper » Сря 04 мар 2009 9:28


а 1.4 16в 99кс (AFH)?

П.С. можеш ли да оправиш линк-а


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот Anbuch » Сря 04 мар 2009 12:16


Ползвай търсачката ,за AFH има доста писано - добро решение е според мен ако търсиш повечко коне viewtopic.php?f=7&t=44894&hilit=%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%85%D0%BE%D0%B4

ето и линка който оправих :
http://cs.vwclub.bg/forum/viewtopic.php ... c7c525d64d


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот One » Сря 04 мар 2009 15:13


Luper написа: някой има ли наблюдения върху модела от 2000г.(фейслифтид), че съм се насочил главно към него, дали повечето от гореизброените слабости са поправени или по-скоро промените са предимно козметични?


точно такова поло 1,4 - 60 коня 2000 г с вс.екстри взех на любимата
много приятна кола - интериора ме радва особено с леко "тунинговане" в сребристо на конзолите на въздуховодите - става трепач
проблеми които излязоха след покупката и основното облужване - смяна на бобина заради прекъсване, повреда в дясното ел.стъкло и изгорял диод на таблото - излекува ги Пл.Маджаров
педала на съединителя беше доста тежък и скоростите трудно влизаха - след смана на жило и комплект съединител - все едно педала не е закачен за жилото - толкова лек стана. Колето вози супер - на дълъг път се държи като голяма кола - стабилно и уверено, в града е бързо и маневрено и лесно за паркиране
Като цяло - колата си заслужава - много


Потребителски аватар
Luper
Мнения: 903
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 8:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот Luper » Сря 04 мар 2009 18:19


Anbuch, мерси за инфото колега! :beer

One
, а имаш ли представа колко горе-долу ти излезе ремонта и трудно ли се намират части за този модел поло? От по-стария модел разбрах, че не стават частите, а от по-новия?
Чудя се на кое излиза по-скъпа поддръжката: на това поло 6н2 или голф4? :)


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот One » Чет 05 мар 2009 9:21


Luper написа: трудно ли се намират части за този модел поло? От по-стария модел разбрах, че не стават частите, а от по-новия?
Чудя се на кое излиза по-скъпа поддръжката: на това поло 6н2 или голф4? :)


няма такова нещо
частите по двигателя и окачването са същите дали са скъпи не знам - още не ми се е налагало
иначе
бобина беру -100 лв
е скъпи са свещите за тая кола и не може да се сменят с по-евтини - по 20 лв бройката май им беше - беру
комплект съединител (феродов и притискателен) + лагер - всичко закс 185 лв , жило за съединителя закс 50 лв
части за които съм взел цени - когато се наложи:
задни барабанни накладки паджид - 30 лв
предни накладки паджид - 50 лв
комплект предни двойни вентилирани дискове цимерман- 90 лв
говоря за нови с доказан произход части
проблеми може да възникнат с намирането на външните едрогабаритни части и панели
въпреки че съм питал профилактично на няколко места за фарове мигачи и стопове - има ги налични
иначе по спомен - предни кристални мигачи Депо 18 лв

а дали голф или поло - голфа е друг клас автомобил :)


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Поло - съвети, препоръки и прочие...

Мнениеот grishitu » Чет 05 мар 2009 10:03


ако някои има проблеми с ел. стъклата, да са му счупени пласмасовите плъзгачи, да пише в темата или на ЛС. има лек за тях. понеже, повечето половерчета са с 2(предни ел. стъкла) и слабото им място е в пласмасовите плъзгачи, не е нужно да сменяте целия механизъм или да слагате друг, продават се и по каталог са като на А3 и струват по 12 лв. броя турските(на стъкло са по 2) оригиналните бяха по 25 лв. ако не се лъжа. така, че ако има някои нужда от тези гаври да се обади ще му помогна да се сдобие.
ПП: не пускам обява и не получавам нищо просто искам да помогна защото това е слаба страна на тези колици.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта